Olen siis täysin 4kymppisen miehen lumoissa. Hän osaa sanoa juuri oikeat sanat aina oikeaan aikaan. Ajattelevatko tämän ikäiset miehet tunteillaan vaiko jollain muulla? Hän on saanut minut täysin sekaisin. Asiassa on vain yksi mutta: olen itse varattu.
Tämä tekeekin asiasta vaikean. Tunteita kun on äärettömästi tätä kyseistä miestä kohtaan.
Itse olen häntä 10 vuotta nuorempi.
Ja tiedän ettei rakkaus ikää katso mutta ennen en ole tämmöistä kokenut...
Ihastunut 4kymppiseen
10
1177
Vastaukset
- Märk
Onneksi olkoon! Olet ymmärtänyt aikuisen miehen olemuksen: ominaisuuksien tasapainon, tunteiden ja tiedon yhdistelmän, järjen ja sydämen äänten harmonian. "Oikeat sanat oikeaan aikaan"; hienosti kuvailtu!
Se, että olet varattu, ei voi kahlita tunteitasi - etkä voi antaa sen ohjailla elämäsi ratkaisuja. Sinulla todellakin on vain yksi elämä, ja se on Sinun. Koska kuten vapaasta voi tulla varattu, voi varatustakin tulla vapaa.- Tyttö vaan
Kiitos siitä ettet tuominut minua. Näiden tunteiden kanssa on todella vaikeata. Rakastan poikaystävääni mutta tunne tätä toista miestä kohtaan on aivan jotain käsittämätöntä. Koitan tässä kovasti käsitellä tunteitani.. Tällä miehellä kun on niin suuri vaikutus. Kun hän tulee töihin niin "huokaus", hän täyttää olemuksellaan koko huoneen. Ja hänen katseensa ja kosketuksensa saa minut vain janoamaan häntä lisää..
Tyttö vaan kirjoitti:
Kiitos siitä ettet tuominut minua. Näiden tunteiden kanssa on todella vaikeata. Rakastan poikaystävääni mutta tunne tätä toista miestä kohtaan on aivan jotain käsittämätöntä. Koitan tässä kovasti käsitellä tunteitani.. Tällä miehellä kun on niin suuri vaikutus. Kun hän tulee töihin niin "huokaus", hän täyttää olemuksellaan koko huoneen. Ja hänen katseensa ja kosketuksensa saa minut vain janoamaan häntä lisää..
Rakkaus ei katso rajoja..Rakkaus iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. On tosi ihanaa lukea, että onni kohtaa.. Täytyy vaan nauttia täysillä.. tosin siinä joku kärsii, mut elämä antaa ja elämä ottaa.
- neitoperhoxl
iive kirjoitti:
Rakkaus ei katso rajoja..Rakkaus iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. On tosi ihanaa lukea, että onni kohtaa.. Täytyy vaan nauttia täysillä.. tosin siinä joku kärsii, mut elämä antaa ja elämä ottaa.
siis onko täällä 40v samoja tunteita,onko varattu ja onko vaan himoa.Kuinka moni nainen on kauniisiin sanoihin ja huomioon langennut???Onko omassa suhteessasi suvantovaihde menossa,kannattaa laittaa vaakakuppiin kaikki ennenkuin suinpäin syösksyy kohti tunteitten paloa.Saattaa olla että käryää ja polttaa pahasti,takaportti voi olla jo lukossa.Kuitenkin et ole enää mikään tytönhuitukka osaat varmaan asian joka suunnalta käsitellä,Joulun odotusta ja onnea sinulle ;))
- Mörk
Viestistäsi jäi sellainen tunne, että toppuuttelisit ap:tä jos kyseessä olisi päinvastainen tilanne.
Nimittäin sellainen tilanne, että nuori nainen parhaillaan seurustelisi nelikymppisen miehen kanssa ja ihastuksen kohde olisikin nuorempi. Et ehkä olisi asiasta yhtä innostunut, etkä yllyttäisi häntä muuttumaan varatusta vapaaksi.........
(Kun kaveri saa, se on vähän kuin itsekin saisi....vai mitä?) - lykästää
tai sitten EI????
Ihmissuhteet on kahdenkauppaa ja se että onko toisella puhtaatjauhot pussissa voi nähdä vasta pitkän ajan jälkeen.Omasta kokemuksesta sanon,niin ikävä kun se on myöntääkkin.Olen haksahtanut ruusuihin ja kauniisiin sanoihin ,,,,,sain psykopaatin,siksi varovaisuutta!!!!Rakkaus on ihana kaunis,herkkä,hellä,tunnetila,mutta myös julma,raaka,jopa tappava.Nykypäivänä ihmiset voi huonosti mennään yhteen erotaan,etsitään ikuista rakkautta ja kesähäitä prinsessoineen,mutta valitettavasti arki astuu pumpuliinkin,se likaantuu kastuu jopa palaa,,,surullista mutta valitettavasti totta
- MyNicki
Rakkaus varhainen omistettu, mut ku se järki pois ajalla tapauksen..sokeaksi tekee ja kokemukset nollissa, miksi liitton kiire kun aikaa on, jota voi käyttää siihen rakkauteen oikeen :)
Miksi rakkauden pitää katsoa jotain, ongelma syntyy siitä kun sen esille tuo!
Mikä siinä on niin vaikee, ettei voi omaa rakkautta pitää omana ..juuh olin näsä viisas, mut aika oikeessa kummiskin..rakkaus ja rakkauden villitys ajallisesti on kaks eri asiaa, toisen kans elät ja sen toisen kans kokeilet, jos vaikka jotain...elät ja aloitat rakkautesi "ensinmäiseen" :) - miehelle....
Olet turvallinen sikäli että olet varattu jo!
Sinusta saa helpon leikkikalun, huvituksen.
Odotahan vaan, tai kokeile itse, että ehdottaessasi ottavasi eron nyxästäsi voidaksesi alkaa oleen tuon 4-kymppisen kanssa, saatkin kuulla toppuuttelua....
Saattaapa tuo ehdotella että "kokeillaan nyt ensin ihan salaa vaan, ajan kanssa, että synkkaako meillä riittävästi" ja niin on talven panot varmistettu sinun kanssasi...
Tiedätkös, olen itse syyskuussa 40 täyttänyt ja haksahdin minäkin aikonaan itseäni 10v vanhempaan. Kun minä täytin 38v, oli hänellä mittarissa 48 ja puol ja hän oli AINA niin väsynyt. "Ei jaksa ajatellakaan bilettämistä, ollaan vaan kotona."
Innostusta ei oikein mihinkään - mihin se seksuaalinen aktiivisuus ja kokeilunhalu katosivat? Olisi pitänyt tyytyä kertapanoon kerran viikossa ja sekin lähetyssaarnaajassa....
HUH! Hankkikoon vaihdevuodet ohittaneen naisen jos ei hehkeys jaksa kiinnostaa! - Vaimo12v
Minä olen ite naimisiisa 40v miehen kanssa ollut kohta kaksitoista vuotta. Meillä on ikäeroa tasan 10v. Ensi alukkuun ihastuin luultavasti juuri tuohon "kypsyyteen" Nyt en enää tiedä kuinka valitsisin, jos olisin näin viisas. Mieheni kuolee luultavasti (tilastojen mukaan) Paljon aikaisemmin kun minä, miehestäni on myös tullut väsynyt yms... Tässä iässä ainakin ikäero näkyy meillä.
- Iästä riippumatta
Jos kyseessä on tunteet, ne löytyy jostain muualta kun korvien välistä!
Jos sinulla on pidempiaikainen siedettävä miesystävä plakkarissa, pidä se - unohda tämä haihattelu tämän toisen kanssa (tai tee se salaa pimennossa).
Kahden ihmisen välillä ei nk, ikuista rakkautta ole olemassakaan - opitaan vaan sietämään toinen toisiamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32612316Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei941893- 921693
- 831633
- 951139
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te421126Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73947Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21933Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e251908Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi24842