elikkäs meillä on hieman yli 8 vikkonen tipsunpentu ja kun näytin hiiriä nii seuraavan päivän se kuolas ja on nyt kuolannut eli voiko kuolaus jostuu niist hiiristä? eli yhelt hiiristäni oli lähtenyt karvaa päälaelta ja niskasta ja niskassa pieniä haavoja en tiiä oisko hiiret tapellu mut ei kai kysees voi olla mikää tauti? tarviin apuu!! huomen soitetaa eläinlääkärille! mut mua pelottaa nii jos joku tietäs jotain.
tipsu KUOLAA!!??
3
466
Vastaukset
- weemano
Jos tipsu on pisteä, sillä ei ole kuumetta jne. ei sillä tod.näk. ole mitään hätää.
Millaisissa oloissa kuolaaminen sitten tapahtuu?
Hiiret kannattaa pitää tipsusta kaukana, omani tappaa pihalla peltohiiriä.
Hiiret ovat myöskin luultavasti itse aiheuttaneet naarmut.- täällläää
joo siis nukkuessaan ja näin mutta kuolaa on nii paljon eli koko kaula sit yleensä märkä menos maanantain eläinlääkärii. joo hiiret tuskin aiheuttaa.
- weemano
täällläää kirjoitti:
joo siis nukkuessaan ja näin mutta kuolaa on nii paljon eli koko kaula sit yleensä märkä menos maanantain eläinlääkärii. joo hiiret tuskin aiheuttaa.
Jos kuolaaminen jatkuu on ehkä syytä mennä lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076