eli oon hankkimassa jotain rallipeliä, mitkähän ois parhaimpia? nykysi on colin mcrae rally 2005 ja nyt uuempaa etin. ehotuksia =)
paras rallipeli?
6
4410
Vastaukset
- ...
on Richard Burns Rally, jos saat sen toimimaan, ainakin mulla oli ongelmia, jollakin ilveellä sain sen toimimaan aikoinaan. Peli on erittäin realistinen ja kaikin puolin muutenkin hyvä.
- Racing*
Parhaita ovat olleet mielestäni WRC pelit, joista uusin on WRC Evolved, mutta sekin on jo pari vuotta vanha. Erittäin todentuntuinen ohjaus ja WRC pelihän on ainut, josta löytyy kaikki FIA:n MM-sarjan kilpailut.
Toiseksi listaisin Richards Burns Rallyn, siinä plussaa on ehdottomasti se, että voi valita semmosen tason, jossa ulosajon jälkeen auto saattaa olla niin huonossa kunnossa, että et voi enää jatkaa ja joudut keskeyttämään rallin. Todentuntuinen peli tämäkin!
WRC:t ovat kuitenkin olleet parhaita, harmi vaan että ei ole enää pariin vuoteen ilmestynyt uutta peliä. - Blindis
Xboxin rallisport challenget ovat edelleen mielestäni ne parhaat. Kokeilemalla löytää sen josta itse pitää.
- jee..
harmi vain kun ei ole viel 360:lle tullu uutta:(
rs challanget on hyviä! - Blindis
jee.. kirjoitti:
harmi vain kun ei ole viel 360:lle tullu uutta:(
rs challanget on hyviä!Rallisport challenge toimii myös XO:lla ja sitä saa classic sarjan pelinä edullisestikin.
- rbr
richard burns rally se on realistisin ja hyvin simulaatiomainen se on paras muut alkavatkin sitten olla sitä arcade kaahausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184