Olin mummon luona joskus 12-vuotiaana. Mummon talon lähellä on päiväkoti, jonka pihassa on suuri leikkikenttä. Olin siellä leikkikentällä joskus illalla kun siellä ei ollut enää muita. Mulla oli ollut isompi hätä jo vähän aikaa, mut pian se kasvoi niin suureksi että oli pakko päästä paskalle. En kuitenkaan jaksanut/kehdannut lähteä mummon asunnolle vaan wc:ssa käydäkseni, joten nokkelana tyttönä menin yhden varastorakennuksen ja suuren puuaidan väliin jäävään suojaisaan tilaan paskalle. Pyyhin muistaakseni jollain lehdellä ja heittelin hiekkaa jätökseni päälle.
Paskalla päiväkodin pihalla
Rumba-91
2
1894
Vastaukset
- tästä
Hukkasin elämästäni juuri puoli minuuttia...
- xen0setä
Minulla oli samanlainen hätä kerran uimahallissa ja en jaxanu mennä wessaan vaan menin porealtaaseen ja päästiin ulosteet vapaaxi! Lähdin pois eikä kukaan huomannu onnexi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481