LifeStyleSanomat nr 48

kahjovaakutin

Sierainverhot heilahtaa

BadMynttonilla menee taas huonosti kotona. Mynttis kertoi poteneensa ankaraa iskiasta joka on estänyt kaiken toiminnan urheiluharrastuksia lukuunottamatta. Hän avautui palstalla ja pohti mikä vaimonkasvatuksessa on oikein mennyt pieleen; jos antaa vähän narua niin tuota pikaa huomaa että se on oman kaulan ympärillä, noin kuvaannollisesti. Vaimo ei keitä kahvia, ei laita puuroa eikä päästä Pahapastillia saman lakanan alle.

Palstalta herui myötätuntoa saman verran kuin ennenkin eli ei ollenkaan, sympatiat olivat täysin vaimon puolella. Mischiko oli sitä mieltä että hänenkin sierainverhonsa alkaisivat värähdellä lusmua miestä katsellessa, ja JudgeCooperin mielestä Pahapastillin selkä ei suinkaan parane karvaisia pakaroita hieromalla, vaan raipalla. Mischiko hieroi kyllä, mutta vain suolaa haavoihin ounastelemalla että älykkäillä miehillä pärskarvoitus on kuulemma aika vähäistä. Kaiken huipuksi arkunkantaja kehotti polttamaan nekin vähät rakovalkealla. Lopulta Mynttis haki lääkäriltä todistuksen, jota heilutteli lattioita RÄTILLÄ luuttuavalle vaimolleen.

L.siivooja ei varmasti pidä siitä, että rättiä käytetään muuta kuin jaloissa jos sielläkään, hän kävi jo oikaisemassa mediaa että lattiakuivainta ei ole olemassa, vaan LATTIANkuivain. Hän tarkensi samalla muitakin ammattitermejä, ja varoitti vakavasti Taikista luutusta, joka on kalsarinlahje eikä soitin eikä lattiarätti eikun sienipyyhe tai mitä nyt onkin.

Bonnie on huomannut että Mikko Kuustonen on leikannut tukkansa, ja kyseli miten julkkiksen ulkonäkö tai sen muuttuminen vaikuttaa hänen kiinnostavuuteensa. Kossunen sen sijaan ilmoitti että muutti aikoinaan nimensä Pontiuksesta Taaviksi, koska ei halunnut olla armeijakiusattu, koulusimputus riitti hänelle. Pontius on aivan kelpo nimi, apuuaaa, vaikka Taikis uumoili että heilläpäin se olisi väännetty Ponuksi. Kossunen kyseli avauksessaan minkä nimen muut ottaisivat nyt kun nimen voi vaihtaa samalla kuin paitansa.

Teemuna haluaisi olla Kamoon Hei Tossawainen, mutta Synnöve pitää nykyisestä nimestään joka on siis Synnove Eufrosyne Olivia de Havilland von Stradford Bottle on Avon af Flaska från Öster på Väster Deutchland.
Nittaminax oli myös tyytyväinen nimeensä mutta voisi olla Tytti Tryffeliskä joka on itse asiassa onkin, ja joutuu luultavasti taas joulun alla maanpakoon kun kinkkukirvestä teroitellaan.

Synnöve kertoili että monet ovat hänen laulunsa jälkeen tehneet pahempaakin kuin kirjoittaneet lehden, mutta ei halunnut tarkentaa sanomaansa. Hän oli kuitenkin sitä mieltä että nuotit ovat yliarvostettuja ja vain viitteellisiä, tarkoitettu niille jotka eivät muuten tätä musiikkipuolta hallitse. Alan ymmärtää miksi hänen lauluharrastuksellaan on Menneisyys eikä tulevaisuus, tämä ihan median omana arveluna ilman faktatietoa.

Peppi.pirpanalla menee lujaa. Vasta äskettäin hän pohti miten tehdä aloite jollekin sulhasehdokkaalle, mutta nyt on toinen ääni kellossa. Vaihtoehtoja on siunaantunut kaksi, eikä hän tiedä syödäkö ensin korvapuusteja vai makaronilaatikkoa, koska korvapuustit paloivat ja makaronilootakin epäonnistui. IsäGamillo neuvoi jälkiviisaasti että makaronit olivat munamaidossa väärinpäin, mikä kuulosti vähän samantapaiselta kuin Kuunkulkijan ja Kylli.kyllän taannoinen keskustelu perunoiden keittämisestä pystypäin. Loppuhuipentumana Pirpana meni sänkyynsä itkemään pariksi minuutiksi, mutta palasi sitkeästi palstalle ilmoittamaan että heivaa molemmat sulhasensa. Samalla hän syötti palaneet pullat Nittaminaxille ja loukkaantui verisesti Mynttikselle, joka luuli korvapuusteja sämpylöiksi. Nyt Pirpanalla ei ole enää pullaa eikä sulhasia ja Mynttis taitaa saada selkäänsä vaimon lisäksi palstalta. Voi meitä.

Tilulii!

75

2110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valuu silmistä, kun naurattaa ihan kamalasti. On se kumma että jollain on tuo sana hallussaan. Kiitos jälleen kerran lehdestä. Katsotaan milloin on se eka päivä jolloin joudun laukkuani pakkaamaan. :)

• kahjovaakutin

ensin syöttää pulleaksi, ennen ei kirves heilahda. Luulitko muuten että pirpana sua hyvää hyvyyttään syötti? :))

• kahjovaakutin kirjoitti:

ensin syöttää pulleaksi, ennen ei kirves heilahda. Luulitko muuten että pirpana sua hyvää hyvyyttään syötti? :))

tohon lankaan. Noinhan mulle tehtiin viime vuonnakin. Alkaa laihikselle....

• mayanna

väsyttävä viikko ja tää päivä yleissurkee, kuten median edustajana tiedät.

Mukavaa kun palstaa lukiessa on saanut tänään nauraa. Kiitti hyvin maustetusta tiivistelmästä.

• kahjovaakutin

kaikkea, meiltä löytyy myös yleissyyllinen jonka niskaan voi kaataa kaiken kurjuuden, ei tietty ihan mitä tahansa mutta melkein. Judgeeeeee!!!

• Masse setä

kun kaikki ei ehkä sitä tiedä, että tämä sanoma ei ole numero 48, vaan pikemminkin 148.
      Olen ajatellut alkaa keräilemään näitä, mutta onkohan niitä kaikkia vielä tallella?

• kahjovaakutin

on tää 48, Sumpparit on sitten erikseen.
        Sumppareita löytyy koko höskä eli lähes 200 kpl, mutta LifeStyleSanomissa kämmin vähän ja tallensin vahingossa nrot 39 ja 40 päällekkäin, muuten takomosta löytyy kaikki numerot.

• Masse setä
        kahjovaakutin kirjoitti:

on tää 48, Sumpparit on sitten erikseen.
        Sumppareita löytyy koko höskä eli lähes 200 kpl, mutta LifeStyleSanomissa kämmin vähän ja tallensin vahingossa nrot 39 ja 40 päällekkäin, muuten takomosta löytyy kaikki numerot.

Sitähän vähän pelkäsinkin, että niitä voisi olla enemmänkin. Jos joitain ykköspainoksia sattuisi olemaan jäljellä, niin olisiko mahdollista saada niitä signeerattuina?
        Jos painokset 39 ja 40 on päällekkäin, niin lähinnä tällaiset kiinnostaa.

• kahjovaakutin
        Masse setä kirjoitti:

Sitähän vähän pelkäsinkin, että niitä voisi olla enemmänkin. Jos joitain ykköspainoksia sattuisi olemaan jäljellä, niin olisiko mahdollista saada niitä signeerattuina?
        Jos painokset 39 ja 40 on päällekkäin, niin lähinnä tällaiset kiinnostaa.

viritän ensin rannetuen. Päällekkäispainos lienee arvokkain, muiden mukana saa vaakun kuvan. Tosin olen kuullut että ne lehdet myydään paljon halvemmalla, en ymmärrä miksi.

• Teemuna

Vielä toista kertaa luettu. Saat anteeks.

• kahjovaakutin

tarvi moneen kertaan lukea, tai tietysti saat niin tehdä jos haluat, Mr. Tossawainen. :))

• Teemuna
        kahjovaakutin kirjoitti:

tarvi moneen kertaan lukea, tai tietysti saat niin tehdä jos haluat, Mr. Tossawainen. :))

Mä luen sujuvasti. Tokalla ymmärrän, jos ymmärrän.

• peppi.pirpana
        Teemuna kirjoitti:

Mä luen sujuvasti. Tokalla ymmärrän, jos ymmärrän.

ekalla kerralla silmäillä, tokalla luetaan huolellisesti, kolmannella sitten ajatuksen kanssa..

• Teemuna
        peppi.pirpana kirjoitti:

ekalla kerralla silmäillä, tokalla luetaan huolellisesti, kolmannella sitten ajatuksen kanssa..

Kun mulla se kolmas kerta on jotenkin mahdoton. Niinkun ajatuksen kanssa, siehä tiijät.

• peppi.pirpana
        Teemuna kirjoitti:

Kun mulla se kolmas kerta on jotenkin mahdoton. Niinkun ajatuksen kanssa, siehä tiijät.

Kyl mie tiijän.. Siksi mä harvoin luen kolmatta kertaa mitään.. Harvoin toistakaan..

• Teemuna
        peppi.pirpana kirjoitti:

Kyl mie tiijän.. Siksi mä harvoin luen kolmatta kertaa mitään.. Harvoin toistakaan..

Siis minä en ymmärrä kolmatta kertaa. Tolleen pöllitä pönttökunniaa.

• peppi.pirpana
        Teemuna kirjoitti:

Siis minä en ymmärrä kolmatta kertaa. Tolleen pöllitä pönttökunniaa.

Se on ihan luontaista, nääs..

• Teemuna
        peppi.pirpana kirjoitti:

Se on ihan luontaista, nääs..

Ihan oikea ja aito vilpitön PÖNTTÖ, niin minäkin, ollut jo kauan. Hyvä me!

• peppi.pirpana
        Teemuna kirjoitti:

Ihan oikea ja aito vilpitön PÖNTTÖ, niin minäkin, ollut jo kauan. Hyvä me!

kyseistä sanamuotoa itsestäni. Yksinkertainen tuntuu paremmalta, ainakin itselläni. :)

• Teemuna
        peppi.pirpana kirjoitti:

kyseistä sanamuotoa itsestäni. Yksinkertainen tuntuu paremmalta, ainakin itselläni. :)

Minäkin pidän simppelistä enemmän.

• Synnove.Pullo

Ja vielä kauhheempaa.

Koita nyt hyvä ihminen unohtaa. Minen muistanut lainkaan keittäneeni perunoita Kuunkulkijan kanssa ennen kuin muistutit.

Särkeä olen yrittänyt hänen kanssaan paistaa. Ei ole ottanut sekään tulta hänen puoleltaan. Voih.

• kahjovaakutin

Kuunkulkija hankki silloin empiirisiä kokemuksia ja kokeili miltä tuntuu olla kymmenen promillen humalatilassa, joten tuskin hänkään asiasta paljon muistaa. Mutta medialla on tiedot tallessa. Kuunkulkija taitaa paistaa särkeä Jäniksen kanssa, siksi ponnistelusi ovat turhia. Älä välitä, vaan jatka lauluharrastustasi. Missäs mun korvaläpät…

• peppi.pirpana

valetta niin että pukkaa!!! Mää tarjosin Nitalle parhaimpia pullia enkä palaneita!

• kahjovaakutin

sun parhaat pullat sitten on?

• peppi.pirpana
        kahjovaakutin kirjoitti:

sun parhaat pullat sitten on?

Hyvännäköisiä ja hyvänmakuisia, kaikinpuolin täydellisiä.. Parista pellillisestä onnistuu vain kaksi kappaletta ja ne meni nyt tällä kertaa Nitalle.. :)

• Yxitypy

tuon edellisen lehdykän, ja siitä ennustajalla käynnistä olen ajatellut luopua. Onhan minulla se tumma mies ollut jo pidemmän aikaa , ja luulen että sääennuste pitää myös paikkansa.
      Täällä on niin hyvät ennustajat, että mitäs sitä merta eemmäs kalaan lähtee :=))

• kahjovaakutin

täällä osataan ennustaa säätä vähintään yhtä hyvin kuin telkkarissa, ja paljon muutakin. Turha mennä makselemaan kaiken maailman puoskareille että kertoisivat sen mikä on jo toteutunut. Joko on tundralla joulutunnelmat?

• sinusshan alkaa olla entistä potkua. Tattista taas.

Mun oli otettava rasselituppo luutuksi, kun ei tässä enää tiedä millä saa hinkata sotkut pöydältä kun on mennyt niin ammatilliseksi:)Sattuisikohan palstan miehillä olemaan ylimääräisiä kalsareita....?

• just kerkesin vastaamaan ja sit se olikin pois.

Varo nyt mitä kyselet, kohta sulla on vuorellinen niit kalsareita. :))

• Nittaminax kirjoitti:

just kerkesin vastaamaan ja sit se olikin pois.

Varo nyt mitä kyselet, kohta sulla on vuorellinen niit kalsareita. :))

kyrsi se otsikko niin piti äkkiä uusia. Sie olit sitten noppeempi :)

• Riittääkö ne Black Horsen pitkälahkeiset, vai tuleeko siistiä boksereilla.:)

• Waffen-ss kirjoitti:

Riittääkö ne Black Horsen pitkälahkeiset, vai tuleeko siistiä boksereilla.:)

pitää olla, tarvitsen nimenomaan kalsarinlahkeet. Mieluummin sellaiset joilla voi tarvittaessa myös soittaa.

Millainenkohan imukyky noilla mustillahevosilla on *pohtii hyyvin vakasissaan*

• TaikisN kirjoitti:

pitää olla, tarvitsen nimenomaan kalsarinlahkeet. Mieluummin sellaiset joilla voi tarvittaessa myös soittaa.

Horsejen imukyvystä en sano mitään, mutta epäilisin niiden olevan hyviä tarkoitukseesi.
        Tuo soittaminen meni ohi ymmärrykseni.

• Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

horseilla imukykyä juurikaan ole, kun toinen puoli vaan puuvillaa.
        Täyspuuvillakalsarit olis paljon paremmat :=))

• Teemuna

Armeijan peltihousut, vaiko kunnon raappahousut. Noi ei ole kotona, mutta voin hankkia suureen tarpeeseen.

• Waffen-ss kirjoitti:

Horsejen imukyvystä en sano mitään, mutta epäilisin niiden olevan hyviä tarkoitukseesi.
        Tuo soittaminen meni ohi ymmärrykseni.

liittyi aiempiin juttuihin, joissa l.siivooja opasti ammattaisanoin mitä saa sanoa miksikin. Kalsarinlahje on siis rätti tai luuttu, joka..siis luuttu... on myös soitin :) Ei se muuta ollut kuin sanaleikintää, en mie osaa soittaa kalsarinlahkeella :))
        Tai jos siellä on reisi sisällä soittaminen voi ehkä onnistua ;)

• TaikisN kirjoitti:

liittyi aiempiin juttuihin, joissa l.siivooja opasti ammattaisanoin mitä saa sanoa miksikin. Kalsarinlahje on siis rätti tai luuttu, joka..siis luuttu... on myös soitin :) Ei se muuta ollut kuin sanaleikintää, en mie osaa soittaa kalsarinlahkeella :))
        Tai jos siellä on reisi sisällä soittaminen voi ehkä onnistua ;)

En vielä ehtinyt aiempia juttuja selailemaan, kun tämä viime aikainen sivujen takkuilu hidasti lukemista.
        Ymmärränkö viimeisessä lauseessa pienen pientä epäröintiä.;) Se joku onnistuu, tai ei..

• Waffen-ss kirjoitti:

En vielä ehtinyt aiempia juttuja selailemaan, kun tämä viime aikainen sivujen takkuilu hidasti lukemista.
        Ymmärränkö viimeisessä lauseessa pienen pientä epäröintiä.;) Se joku onnistuu, tai ei..

oli siinä pikkuisen epävarmuutta :))

Tänään on ihmeestiki sivut toimineet *koputtaa puuta*

• Yxitypy kirjoitti:

horseilla imukykyä juurikaan ole, kun toinen puoli vaan puuvillaa.
        Täyspuuvillakalsarit olis paljon paremmat :=))

arvelinkin, mikään ei ole keljumpi kuin luuttu joka ei ime :)) Pitääköhän käydä kaupasta hakemassa kunnon kalsarit, lahkeita evät mahda myydä erikseen?

• Teemuna kirjoitti:

Armeijan peltihousut, vaiko kunnon raappahousut. Noi ei ole kotona, mutta voin hankkia suureen tarpeeseen.

hennolla naisella voimaa vääntää vedet raappahousunlahjeluutusta? Imukykyä niistä varmaan löytyisi :) Ehkä lattialuutuksi?

• Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

arvelinkin, mikään ei ole keljumpi kuin luuttu joka ei ime :)) Pitääköhän käydä kaupasta hakemassa kunnon kalsarit, lahkeita evät mahda myydä erikseen?

Suosittelen että ostat sellaset harmaat raappahousuja. Ne imee vettä oikein kunnolla :=))

Sanotaanko jossain päin suomea luuttu? Eikös luuttu ole sellanen kielisoitin, joka vähän muistuttaa kitaraa. Meilläpäin on luutu, jota hienommin sanotaan lattiapyyhkeeksi :=))

• Synnove.Pullo
        Yxitypy kirjoitti:

Suosittelen että ostat sellaset harmaat raappahousuja. Ne imee vettä oikein kunnolla :=))

Sanotaanko jossain päin suomea luuttu? Eikös luuttu ole sellanen kielisoitin, joka vähän muistuttaa kitaraa. Meilläpäin on luutu, jota hienommin sanotaan lattiapyyhkeeksi :=))

Luututaan lattiaa täällä Lounais-Suomessakin.

Luutun soittajaa kuunnellut olen mm. keskiaikaisissa tapahtumissa.

Kalsarinlahkeella eli lattialuutulla soittamista pittää kokeilla. Oiskohan Nansolla hyvä soundi?

Black Horse ei pääse lähellekään kunnon Nansoa.

• Yxitypy kirjoitti:

luutu, mutta olen ollut hiljattain sivistävässä nikki "l.siivoojan" opissa, jossa luutuni muutettuun luutuksi kahdella teellä :))

Soitin se miunkin mielestä luuttu on, siksi pitäisi löytyä kalsarinlajhe jolla pystyy myös soittamaan tarvittaessa:) Kalsarinlahje taas on rätti eli luutu eli luuttu, tämä selvä??

• Yxitypy
        Synnove.Pullo kirjoitti:

Luututaan lattiaa täällä Lounais-Suomessakin.

Luutun soittajaa kuunnellut olen mm. keskiaikaisissa tapahtumissa.

Kalsarinlahkeella eli lattialuutulla soittamista pittää kokeilla. Oiskohan Nansolla hyvä soundi?

Black Horse ei pääse lähellekään kunnon Nansoa.

Turus oon luutulla soittajia käynyt katsomassa parina kesänä :=))

Olen mieltä että Nanson sointi on jotenkin lämpimänpi kuin Horsen. Horsen sointi varsinkin talvipakkasilla saa kylmät väreet aikaan :=))

• Synnove.Pullo
        Yxitypy kirjoitti:

Turus oon luutulla soittajia käynyt katsomassa parina kesänä :=))

Olen mieltä että Nanson sointi on jotenkin lämpimänpi kuin Horsen. Horsen sointi varsinkin talvipakkasilla saa kylmät väreet aikaan :=))

ainakin ovat kovilla Horseilla. Tiedän siksi, että käytän edelleen kovilla pakkasilla ex-miehen 70-luvun Horseja.

Auts, että kirvelee ja kutittaa säärissä nuo Horset käytön jälkeen (ja aikana). Varsinkin jos sattuu pieni sänki olemaan.

• Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

luutu, mutta olen ollut hiljattain sivistävässä nikki "l.siivoojan" opissa, jossa luutuni muutettuun luutuksi kahdella teellä :))

Soitin se miunkin mielestä luuttu on, siksi pitäisi löytyä kalsarinlajhe jolla pystyy myös soittamaan tarvittaessa:) Kalsarinlahje taas on rätti eli luutu eli luuttu, tämä selvä??

Taas opin uutta.
        Menenkin jo huomenna kauppaan, ja kysyn löytyiskö sieltä kaksilahkeista rättiä, jolla voin luututa tai luuttuta lattiat :=))

• Yxitypy
        Synnove.Pullo kirjoitti:

ainakin ovat kovilla Horseilla. Tiedän siksi, että käytän edelleen kovilla pakkasilla ex-miehen 70-luvun Horseja.

Auts, että kirvelee ja kutittaa säärissä nuo Horset käytön jälkeen (ja aikana). Varsinkin jos sattuu pieni sänki olemaan.

suotta kehuta horsejen kestävyyttä.
        En ole itse kokeillut niitä koskaan. Irtoaisko säärikarvat niillä, ettei tarvis epilaattoria käyttää? :=))

• Synnove.Pullo
        Yxitypy kirjoitti:

suotta kehuta horsejen kestävyyttä.
        En ole itse kokeillut niitä koskaan. Irtoaisko säärikarvat niillä, ettei tarvis epilaattoria käyttää? :=))

mutta sattuu melkein yhtä paljon :D

Myöntää täytyy - koska kaikessa on kaksi puolta - että lämmittävät myös sääriä-ni.

Asiasta toiseen: olen löytänyt tänään tanssin laulun lisäksi. Minä humppaa ja latinoo täällä vetelen niin että tyrät rytkyy.

Pidetääks iltamat taas jossain? Huuhaan Humppa ja Hevi- yhtyeellä saattaisi olla keikkakalenterissa tilaa. Jopa tanssityttöjen kera.

• Yxitypy
        Synnove.Pullo kirjoitti:

mutta sattuu melkein yhtä paljon :D

Myöntää täytyy - koska kaikessa on kaksi puolta - että lämmittävät myös sääriä-ni.

Asiasta toiseen: olen löytänyt tänään tanssin laulun lisäksi. Minä humppaa ja latinoo täällä vetelen niin että tyrät rytkyy.

Pidetääks iltamat taas jossain? Huuhaan Humppa ja Hevi- yhtyeellä saattaisi olla keikkakalenterissa tilaa. Jopa tanssityttöjen kera.

on minunkin eräs lempparitanssi. Jenkka ja rockenroll on kans poikaa :=))
        Mä täällä kotona tanssin yleensä tyynyn kans, kun ei ole muuta kavaljeeria.

Iltamat olis kova sana pitkästä aikaa. Jospa näin pikkujoulujen alla olis orkesterilla vielä joku ilta vapaana.
        Missä pidettäis iltamat. Mitä luulet, löytyiskö tältä palstalta innokaita tanssijoita ja laulajia? Iltamiinhan voi tulla myös selvin päin, vaikka ei pienet rohkaisuryyppytkään pahaa tekis. Itse ainakin olen sen verran ujo :=))

• Synnove.Pullo
        Yxitypy kirjoitti:

on minunkin eräs lempparitanssi. Jenkka ja rockenroll on kans poikaa :=))
        Mä täällä kotona tanssin yleensä tyynyn kans, kun ei ole muuta kavaljeeria.

Iltamat olis kova sana pitkästä aikaa. Jospa näin pikkujoulujen alla olis orkesterilla vielä joku ilta vapaana.
        Missä pidettäis iltamat. Mitä luulet, löytyiskö tältä palstalta innokaita tanssijoita ja laulajia? Iltamiinhan voi tulla myös selvin päin, vaikka ei pienet rohkaisuryyppytkään pahaa tekis. Itse ainakin olen sen verran ujo :=))

vastata. Pitänee varata paikka jonnekin johon kaikki halukkaat voivat tulla.

Pulloineen tai ilman.

• yxitypy evk
        Synnove.Pullo kirjoitti:

vastata. Pitänee varata paikka jonnekin johon kaikki halukkaat voivat tulla.

Pulloineen tai ilman.

illallisineen seisovasta pöydästä :=))

Mulle kävis ens viikon perjantai.
        *haaveilee jo poskitangosta ihanan miehen kans* :=))

ps. naisten valtaa pitää olla aika ajoin, että varmasti pääsee parketille :=))

• l.siivooja

Käy ostamassa kaupasta 4 mikrokuitupyyhettä, sininen, punainen, keltainen ja vihreä. Sinisellä pyyhit pölyt, punaisella puhdistat käsienpesualtaan, keltaisella puhdistat WC-istuimen ja WC-harjalla puhdistat WC-istuimen sisäosan. Vihreää mikrokuitupyyhettä käytetään keittiössä. Suosittelen tavan kuluttajalle vihreänväristä Chifonettiä tai Wettexiä, mutta älä hankaa niillä pintoja kovasti sillä niistä lähtee väriä.

• Synnove Pullo
        yxitypy evk kirjoitti:

illallisineen seisovasta pöydästä :=))

Mulle kävis ens viikon perjantai.
        *haaveilee jo poskitangosta ihanan miehen kans* :=))

ps. naisten valtaa pitää olla aika ajoin, että varmasti pääsee parketille :=))

jo pari upeeta kavaljeeria.

Mut sillä palstalla pitää saada linkittää... se oh ehto.

• l.siivooja
        Waffen-ss kirjoitti:

Riittääkö ne Black Horsen pitkälahkeiset, vai tuleeko siistiä boksereilla.:)

Black Horset ei kelpaa. Vanhat kuluneet puuvillakalsarit ovat parhaat esim auton pinnan kiillotukseen.

• l.siivooja
        Yxitypy kirjoitti:

LATTIANpyyhe =)

• Yxitypy
        Synnove Pullo kirjoitti:

jo pari upeeta kavaljeeria.

Mut sillä palstalla pitää saada linkittää... se oh ehto.

Etsitään palsta, missä saa linkittää iltamien ajan :=))
        Nyt nukkumaan, ja keräämään voimia tulevia iltamia varten. Öitä :=))

• l.siivooja
        Teemuna kirjoitti:

Ne ovat liian paksut ja ekologisesti liikaa energiaa, vettä kuluttavaa ainesta.

• l.siivooja
        TaikisN kirjoitti:

hennolla naisella voimaa vääntää vedet raappahousunlahjeluutusta? Imukykyä niistä varmaan löytyisi :) Ehkä lattialuutuksi?

Vanhat kuluneet kalsarinlahkeet ja pitkävartinen harja. Työnnä harjasosa kalsarinlahkeeseen ja harjaa parketilta pölyt pois. Vanha valkoinen tennissukka sopii samaan tarkoitukseen.

• l.siivooja kirjoitti:

Käy ostamassa kaupasta 4 mikrokuitupyyhettä, sininen, punainen, keltainen ja vihreä. Sinisellä pyyhit pölyt, punaisella puhdistat käsienpesualtaan, keltaisella puhdistat WC-istuimen ja WC-harjalla puhdistat WC-istuimen sisäosan. Vihreää mikrokuitupyyhettä käytetään keittiössä. Suosittelen tavan kuluttajalle vihreänväristä Chifonettiä tai Wettexiä, mutta älä hankaa niillä pintoja kovasti sillä niistä lähtee väriä.

sattuisi olemaan sinistä, punaista, vihreää ja keltaista kalsarinlahjetta, mieluimmin soittotaitoisia.....

• kahjovaakutin

joka luultavasti katoaa pikapuoliin.
        Siivoaminen ei olekaan niin yksinkertaista kuin aiemmin luulin, nyt hommaan on sotkettu soittimet, kalsarit ja värit. Kaikki muuttuu, huomaan.

Siivoaminen ei olekaan niin yksinkertaista kuin aiemmin luulin, nyt hommaan on sotkettu soittimet, kalsarit ja värit. Kaikki muuttuu, huomaan.

tätänykyä kaikkein tärkeintä siivouksessa, köh.. vai onko se siistimistä, vai puhdistamista (=:O), on tietää ammattisanasto, muusta viis :)

• l.siivooja
        kahjovaakutin kirjoitti:

Puhdistuspalvelualalla on omat värikoodit asioille ja tehtäville. Joku siivoo kalsarinlahkeella ja joku siivoukseen tarkoitetuilla siivouspyyhkeillä.

• l.siivooja
        TaikisN kirjoitti:

tätänykyä kaikkein tärkeintä siivouksessa, köh.. vai onko se siistimistä, vai puhdistamista (=:O), on tietää ammattisanasto, muusta viis :)

Ammattisanasto on jokaisen siivouksen ammattilaisen hallittava. Alallamme on nykyisin paljon näyttötutkintoja joissa ei hyväksytä sanottavan esim rättejä. Värit selkeyttävät siivousta.

• l.siivooja kirjoitti:

Ammattisanasto on jokaisen siivouksen ammattilaisen hallittava. Alallamme on nykyisin paljon näyttötutkintoja joissa ei hyväksytä sanottavan esim rättejä. Värit selkeyttävät siivousta.

on se jo tullut selväksi että olet erittäin erinomainen alallasi :)))
        Mutta eihän se silti haittaa jos joku kotioloissa sanoo pöytäpyyhintä rätiksi:D
        Tai luuttuaa lattioita luutulla jonka virallinen nimi on lattianpyyhin. Itse asiassa luulen ettei kovinkaan moni nykyaikana enää käytä vanhoja vaatteita siivousrätteinä.

Tiedätkö mitä tehdään kun riivataan? Entä kun paseerataan?

• l.siivooja
        TaikisN kirjoitti:

on se jo tullut selväksi että olet erittäin erinomainen alallasi :)))
        Mutta eihän se silti haittaa jos joku kotioloissa sanoo pöytäpyyhintä rätiksi:D
        Tai luuttuaa lattioita luutulla jonka virallinen nimi on lattianpyyhin. Itse asiassa luulen ettei kovinkaan moni nykyaikana enää käytä vanhoja vaatteita siivousrätteinä.

Tiedätkö mitä tehdään kun riivataan? Entä kun paseerataan?

Siivotaan kotona tai yleisillä paikoilla jopa palstalla =) en ole kuullut sanoja riivata tai paseerata. Joku asia joskus riivaa =)

• l.siivooja kirjoitti:

Siivotaan kotona tai yleisillä paikoilla jopa palstalla =) en ole kuullut sanoja riivata tai paseerata. Joku asia joskus riivaa =)

mutta kotona noilla ammatisanoilla ei ole suurta merkitystä, sanoilla ei siivota...paitsi joskus palstalla siivotaan sanoja ;D

Tiedätkö mikä on lepokaappi? Mikä on pinna?

• En ole tehnyt mitään merkittävää viimeaikoina että saisin paistatella lehden sivulla. Hmmpp..ehkä tässä vielä keksin jotain. Joka tapauksessa kiitoksia lehdestä.

• kahjovaakutin

lehteen päästäkseen tarvitse kovin mainittavia urotekoja suorittaa. :) Mutta vähän sua on näkynyt, missä olet luuhannut? Ootko käynyt naisissa? Mie lupaan että pääset lehteen ennen joulua, kyllä mä pari numeroa saan vielä aikaiseksi.

lehteen päästäkseen tarvitse kovin mainittavia urotekoja suorittaa. :) Mutta vähän sua on näkynyt, missä olet luuhannut? Ootko käynyt naisissa? Mie lupaan että pääset lehteen ennen joulua, kyllä mä pari numeroa saan vielä aikaiseksi.

Kyllä minua näkyy täällä välillä, useimmiten silloin kun kukaan ei odota;) Naisissa en ole käynyt, mutta ilta on vasta alussa ja tiedä mitä eteen vielä tulla tupsahtaa:)

• JudgeCooper

että hajatelma oli tiivis, mutta vaikeaselkoinen "Tilulii". Ja paaskat. Tottakai se on xD

• kahjovaakutin

herättää miettimään josko siinä olisikin suurempi totuus. Tämän hajatelman pöllin suoraan arkunkantajalta, tunnustan sen ellet sitten ota syytä niskoillesi?

• BadMyntton

Lehtihän on herännyt jälleen eloon ja minäkin olen päässyt sen sivuille, joka tietenkin hivelee muuten niin huonoa itsetuntoani. Saamastani julmasta palautteesta johtuen olen aikeissa perustaa kaltoin kohdeltujen miesten vertaistukiryhmän, johon jokainen voi ottaa osaa nimettömänä ja kertoa mitä mieltä OIKEASTI on naisien harrastamasta kotikyykytyksestä ja alistamisesta. Nythän nämä herrat vain korvat luimussa myötäilevät palstan naisvaltaa ja näin keräävät itselleen sympatiapisteitä:)

• kahjovaakutin

kieltämättä ketjusi kotikiusauksesta antoi inspiksen uuteen lehteen. Miten sinua voi kyykyttää kun muutenkin konttailet hampaat kuokkana? Pärskarvoillesi ei muut voi mitään, niitä joko on tai ei ole ja jos niillä on tosiaan merkitystä älykkyyteen, niin pelisi on menetetty, ei voi mitään. Ehkä vertaistukiryhmä on ainoa keino. Nostiko tämä poljettua itsetuntoasi? Yritin kovasti olla empaattinen, vaikka se on mulle vähän vaikea laji.

• yopollo

uuden lehden elämässäni, tai siis eilisen. Kiitos siitä.

• Pirre*

hajatelmat kuivahtanu, että ihan "Tilulii!" - niinkö?

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe