Mikäs syy, juhliminen? Eipä nainen ole ainakaan osallistunut uuden levynsä julkistamis tilaisuuksiin.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/579712?spears_britney
"Unohti" mennä
2
342
Vastaukset
- tosi luotettavia
lähteitä sullakin.
Kyse on siitä, että Britney on joutunut vaihtamaan numeroaan niin monesti ettei häneen olla saatu yhteyttä(tiesitkö; hän on julkkis, sen takia hän joutuu vaihtamaan numeroaan jatkuvasti)
Olisitko sinä tunnin varoitusajalla paikalla AINA paikalla SILLOIN KUN TARVITAAN?? JULKKIKSENA. SIIS aina tavoitettavissa 24 tuntia!?
Jokaisen testin hän on läpäissyt! Se on se positiivinen asia, mutta kun sinä(kin) taidat keskittyä vain ihmisten negatiivisiin asioihin!
Hanki oma elämä! Oletko Britneylle kenties kateellinen kun hänellä on elämä ja sinulla ei näytä olevan! - LehmäBritney
olivat tärkeempiä, mutta voiko noin tyhmältä ämmältä muuta odottaakkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244