MIten poistan minulle tulleen Treffi viestit.Kun klikkaan poista,näkyy että viesti on poistettu.Kun klikkaan vastaanottaja niin kaikki lähettämän ovatkin näkyvissä.AUTTAISKO joku
MITEN POISTAN
9
250
Vastaukset
törmännyt minäkin.. ja haluaisin myös neuvon kuinka ne saa lopullisesti poistettua .. muuten kuin sulkemalla koko profiilin.
Tarti olla joku roti tässä hommassa.Ohjeita kun ei löydä mistään.Voishan siihen puhelimeen soittaa mutta minuutti maksaa yli 2egee
helumisu3 kirjoitti:
Tarti olla joku roti tässä hommassa.Ohjeita kun ei löydä mistään.Voishan siihen puhelimeen soittaa mutta minuutti maksaa yli 2egee
lukee, että viestit poistuvat automaattisesti 6 kk kuluttua..riittäisi kai tuossa vähän lyhyempikin aika
kaikukaneli kirjoitti:
lukee, että viestit poistuvat automaattisesti 6 kk kuluttua..riittäisi kai tuossa vähän lyhyempikin aika
Ei voi olla totta PUOLI VUOTTA;voi ei.Niinkö kauan niitä täytyy katella,no huh huh.Kiitos tiedosta ja eikös vaan sitten anneta ajan kulua.Mutta sittenhän on jo kevät ja talvi se mennä hurahtaa odotellessa viestien poistumista.JEP JEP
helumisu3 kirjoitti:
Ei voi olla totta PUOLI VUOTTA;voi ei.Niinkö kauan niitä täytyy katella,no huh huh.Kiitos tiedosta ja eikös vaan sitten anneta ajan kulua.Mutta sittenhän on jo kevät ja talvi se mennä hurahtaa odotellessa viestien poistumista.JEP JEP
siihen joku konsti on.. sain kyllä itse poistettua osan viesteistä, mutta varmaan vahingossa, en muista mitä tein.. mutta minulla on kesältä pätkä, jotka on poistuneet alle puolessa vuodessa..kai minä vaan rämpäsin tarpeeksi..
kaikukaneli kirjoitti:
siihen joku konsti on.. sain kyllä itse poistettua osan viesteistä, mutta varmaan vahingossa, en muista mitä tein.. mutta minulla on kesältä pätkä, jotka on poistuneet alle puolessa vuodessa..kai minä vaan rämpäsin tarpeeksi..
Sattuispa mullekkin sellanen Rämppääminen karran että viestit poistus,mutta kun ei vaan satu.
helumisu3 kirjoitti:
Sattuispa mullekkin sellanen Rämppääminen karran että viestit poistus,mutta kun ei vaan satu.
se siitä, että on 10 sivua viestejä.. enempää ei mahdu. eli poistuisi sitä kautta.. Kai siinä joku aakkosjärjestys on minkä mukaan viestit poistuu.. Huomasin tuossa sellaisen jutun
kaikukaneli kirjoitti:
se siitä, että on 10 sivua viestejä.. enempää ei mahdu. eli poistuisi sitä kautta.. Kai siinä joku aakkosjärjestys on minkä mukaan viestit poistuu.. Huomasin tuossa sellaisen jutun
Toivossa no hyvä elää sanoi lapamato.Siispä odottelemaan.Mitä muuta kaikukaneli puuhastaa?
helumisu3 kirjoitti:
Toivossa no hyvä elää sanoi lapamato.Siispä odottelemaan.Mitä muuta kaikukaneli puuhastaa?
kaikenlaista, kotielämätä, töitä ja harrastuksia..Ityseellistä sinkkunaisen elämää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046