Mitä mieltä Mikko Montosen ja Santtu Luodon Juice-kirjasta. Ei ole vielä itse tullut luettua, mutta heti kun kirjastossa vapautuu tarkoitus olisi.
Montonen – Luoto : JUICE
6
504
Vastaukset
- ??????
Menipä otsikko näköjään vituralleen, kun ei väliviivaa näköjään tunne. Otsikon oli tarkoitus olla Montonen – Luoto: JUICE
- .. ... ..
En ole itsekään kirjaa lukenut mutta sai tänään Turun Sanomissa aika huonot arvostelut Kimmo Rantaselta. http://www.turunsanomat.fi/kulttuuri/arvostelut/
"Valitettavasti kirja vaikuttaa nopeasti kasaan kyhätyltä. Hetkittäin jopa roiskaisulta, jossa löpistään joutavia ja vielä huonolla suomenkielellä."
"Juicen kirjallinen tuotanto Luodon ja Montosen teoksessa ohitetaan täysin, vaikka se on tärkeä osa hänen uraansa."
Kirjaa haukutaan myös mm. asiavirheistä ja pitkistä sitaateista ilman lähdettä. Tosin on kirjasta löydetty jotain hyvääkin.
"Täysin vailla ansioita kirja ei ole. Alkupuolelta löytyy muutama osuva analyysi ja lopusta kattavanoloinen luettelo Juicen tuotannosta."- Kylähullu (the last one)
Kirjan alku oli hyvä: Käytiin Juicen lapsuus ja nuoruus hienosti läpi, ja Leskistä oli lainattu riittävästi, mutta sitten homma hajosi eikä menty enää kronologisessa järjestyksessä, eikä Leskinenkään saanut enää kovinkaan paljon "suunvuoroa", eikä lopputuotannosta puhuta mitään ja kirja loppuu minusta kuin seinään. Plussaa on kuvaliite, Alatalon jäähyväisteksti.
Eipä kummonen kirja ole, jotain uutta tietoa, mutta tosiaan nopeasti ja vähän rahastusmielessä kasattu.
Tekstikin isoa, jotta on saatu kirjalle paksuutta.- vielä joskus
Toivottavasti saadaan vielä huolella tehty kunnon kirja Juicesta.
- on parempi
Leskisen itse kirjoittama Siinäpä tärkeimmät, on paljon parempi kirja. Montosen ja Luodon kirjassa ei tule mitää uutta ilmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358