Eräässä nettikaupassa kun myydään tuota Blackouttia niin siinä on eka se kappalelista ja sen jälkeen lukee "***provisional tracklisting***".. Niin mitä toi provisional tracklisting tarkoittaa? Oon lähettänyt niille sähköpostia mutta eivät ole koskaan vastanneet? Voisiko se olla niin että siinä on ne bonus-biisit, vai? Jos siinä on ne bonusbiisit niin tilaisin sen heti mutta kun en tiedä, eivätkä he ole vastanneet?
Onko joku tilannut täältä sen levyn:
http://www.cd-wow.fi/detail_results.php?product_code=2413013
Onko mukana olleet bonusbiisit?
Vai mitä tuo provisional tracklisting voisi tarkoittaa? Itelleni ei tuu mitään muuta mieleen kuin että siinä olisi bonusbiisejä.. Haluaisin saada varmuuden niin tilaisin sen sitten.
CD WOW!:han on kansainvälinen CD-levyjen toimittaja. Ja sieltä saatavat muutkin Britneyn levyt sisältävär bonusraidat :)
Kiitos paljon jos joku tietää mitä se tarkoittaa! :)
Mitä tarkoittaa "provisional tracklisting"?
...
1
272
Vastaukset
- tuon
niin, että kysymyksessä on väliaikainen kappalelista (Provisional= väliaikainen, väliaikais-).
Ehkä heilläei vielä ole tietoa kaiksita kappaleista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244