..loskassa.. pää pilvissä :)
Valoa harmauden keskelle, onnistutko siinä..
miten ?)
Jalat maassa..
32
1303
Vastaukset
- ...ngg
ensin ilman sukkia. Hrrrrrr... Kylläpä tuntuu kal-
sealta.
Sitten kuivat jalkaan, asialliset varusteet ja
sateinenkin päivää maistuu edellistä kokemusta
paremmalta. - jpntar
Ehkä tuo lumi "piristää" vaaleudellaan maisemaa...Ehkä pidän itseäni kuitenkin realistina, jolla on pää "sopivasti" välillä pilvissä :)
Nyt tulee liukkaita...pidä itsestäsi huolta..!Ihana 'yllätys' :)
Sopivasti on hyvä, ja lumi kyllä piristäisi.
Kiitos lämpimistä toivotuksistasi.. myös sinun
syystalveesi kaikkea hyvää :)
Keinoa saada valoa pimeyteen on lenkkeily,jalkapallon katsominen ja ystävät;))
Tosin noi perheen murkutkin järjestää välillä sellasta toimintaa ett unohtaa pitää pään pilvissä *heh*
Ja kun koko hommaan lisää intohimoisen kynttilöiden polttelun (melkeen käyn tuikkaamassa
naapureidenkin kynttilät palamaan)niin eiköhän tästä rospuutto ajasta selvitä;))..selvitty on :)
Ite eksyin 'lenkille' salin juoksumatolle, vuosien tauon jälkeen..
enempi happihyppelyyn pitäisi kyllä varmasti siirtyä ;)- tomppa2006
...sua ei ole näkynyt pitkään aikaan ja taas nähdään...
Samaa mieltä perheellisen kiireistä, näin pimeään ja sateiseen aikaan kiireet ikäänkuin lisääntyvät, koska lapsi (lapset) on enemmän kotona. Sanin kirjoitti:
..selvitty on :)
Ite eksyin 'lenkille' salin juoksumatolle, vuosien tauon jälkeen..
enempi happihyppelyyn pitäisi kyllä varmasti siirtyä ;)Oon jäänny koukkuun lenkkeilyyn ja riippuvuus-
suhde on jo sellainen että on pakko lähteä oli
keli millanen tahansa;)
Juoksumatto on viel kokeilematta;))
Verenpainetta nostatin äsken katsomalla La liigan
pelin ja Barca hävis Getafelle 2-0:(((tomppa2006 kirjoitti:
...sua ei ole näkynyt pitkään aikaan ja taas nähdään...
Samaa mieltä perheellisen kiireistä, näin pimeään ja sateiseen aikaan kiireet ikäänkuin lisääntyvät, koska lapsi (lapset) on enemmän kotona.Aina välillä käyn täällä kurkkailemassa;)
Lasten kanssa,etenkin noitten murkkuikäisten kanssa, saa aina välillä kokeilla pinnansa
pituutta ja aika uskomattomiin mittasuhteisiin
on välillä päässy;))
Toisaalta pitää aina välillä muistuttaa itseään siitä minkälainen oli ton ikäisenä,sen kun tuppaa
aina välillä unohtamaan;))
Mitä Tompalle muuta kuuluu??;)- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Aina välillä käyn täällä kurkkailemassa;)
Lasten kanssa,etenkin noitten murkkuikäisten kanssa, saa aina välillä kokeilla pinnansa
pituutta ja aika uskomattomiin mittasuhteisiin
on välillä päässy;))
Toisaalta pitää aina välillä muistuttaa itseään siitä minkälainen oli ton ikäisenä,sen kun tuppaa
aina välillä unohtamaan;))
Mitä Tompalle muuta kuuluu??;)...sain pojalta kortin, jossa oli valokuvani ja päähäni oli taiteiltu kultakruunu. Isänpäivän vietto herkistää minut vuosi vuodelta enemmän. Vaikka tunteiden näyttäminen onkin hiukan vaikeaa, olen onnellinen mies...
Hyvää kuuluu! tomppa2006 kirjoitti:
...sain pojalta kortin, jossa oli valokuvani ja päähäni oli taiteiltu kultakruunu. Isänpäivän vietto herkistää minut vuosi vuodelta enemmän. Vaikka tunteiden näyttäminen onkin hiukan vaikeaa, olen onnellinen mies...
Hyvää kuuluu!Aivan ihania, ne kortit jotka lapset on tehny itse;)
Itse oon säilyttäny joka ainoan äitienpäiväkortin
jonka olen saanut;))
Eikös se ole jo puolet asiaa kun tiedostaa tunteet,näyttäminen tulee sitten pikkuhiljaa perässä;))Piti oikein silmiä hieroa, että näki kukas se siellä on...=))))
Long time no see... kuis on tädillä päristellyt...????- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Aivan ihania, ne kortit jotka lapset on tehny itse;)
Itse oon säilyttäny joka ainoan äitienpäiväkortin
jonka olen saanut;))
Eikös se ole jo puolet asiaa kun tiedostaa tunteet,näyttäminen tulee sitten pikkuhiljaa perässä;))...puolet asiaa, että hellät ja vilpittömät tunteet ovat olemassa ja tiedostetaan. Näyttäminen on hieman vaikeaa, mutta uskon sen näkyvän kasvoista, kun oikein ilahtuu...
mohna kirjoitti:
Piti oikein silmiä hieroa, että näki kukas se siellä on...=))))
Long time no see... kuis on tädillä päristellyt...????Tätsyllä on päristelly oikein lujaa;)))
Pakko palata takaisin palstalle oottelemaan tän
vuotista piparkakkutalon rakentamista;))
Voittaa jännittävyydessään melkeen Barcan pelit;))
Mites "sedällä" on pyyhkiny??tomppa2006 kirjoitti:
...puolet asiaa, että hellät ja vilpittömät tunteet ovat olemassa ja tiedostetaan. Näyttäminen on hieman vaikeaa, mutta uskon sen näkyvän kasvoista, kun oikein ilahtuu...
Kaikki näkyy naamasta;))
Usko pois aidot tunteet aistii ja näkee,ei niihin
tarvita ylitsevuotavia eleitä;))jou.m kirjoitti:
Tätsyllä on päristelly oikein lujaa;)))
Pakko palata takaisin palstalle oottelemaan tän
vuotista piparkakkutalon rakentamista;))
Voittaa jännittävyydessään melkeen Barcan pelit;))
Mites "sedällä" on pyyhkiny??Nyt pahasti pety... taitaa ne rakentelut olla historiaa...Mutta katsellaan saisinko uuden tiimin pystyyn uusine kujeineen...=))))
Hei... mä ole Ukki... ja mulla on pyyhkiny ihan ok... pääasiallisesti...=))))mohna kirjoitti:
Nyt pahasti pety... taitaa ne rakentelut olla historiaa...Mutta katsellaan saisinko uuden tiimin pystyyn uusine kujeineen...=))))
Hei... mä ole Ukki... ja mulla on pyyhkiny ihan ok... pääasiallisesti...=))))Siis Ukki;))pahus kun sedättelin;))mutt toisaalta
mää oon 5 kertanen isotäti ja se on enemmän kun
pelkkä tätsy;))
Jännittyneenä mää oottelen saatko tiimin kokoon,
omianikin lainaisin tiimiin,mutt luulen ett pötkisit pakoon ennenkun talo olis valmis;)))jou.m kirjoitti:
Siis Ukki;))pahus kun sedättelin;))mutt toisaalta
mää oon 5 kertanen isotäti ja se on enemmän kun
pelkkä tätsy;))
Jännittyneenä mää oottelen saatko tiimin kokoon,
omianikin lainaisin tiimiin,mutt luulen ett pötkisit pakoon ennenkun talo olis valmis;)))Sitä... nou hätä...=))))
Sähän ootkin toooooooosi isotäti...
Hehheh... Täytyy panna korvan taakse.. jos vaikka lainaankin... Tulis kunnon trilleri, vai paremminko Kauhu-tarina...=))))mohna kirjoitti:
Sitä... nou hätä...=))))
Sähän ootkin toooooooosi isotäti...
Hehheh... Täytyy panna korvan taakse.. jos vaikka lainaankin... Tulis kunnon trilleri, vai paremminko Kauhu-tarina...=))))Siis valtava isotäti;))
Tosta vois kehitellä kauhufilmin jonka nimi olis
Piparkakkutalon kauhun hetket;))
Pistetään heti laajaan levikkiin,päästään heti
hyötymään joulumarkkinoista;)))jou.m kirjoitti:
Siis valtava isotäti;))
Tosta vois kehitellä kauhufilmin jonka nimi olis
Piparkakkutalon kauhun hetket;))
Pistetään heti laajaan levikkiin,päästään heti
hyötymään joulumarkkinoista;)))Katos... business tätsykkäkin oot...=))))
Hmmmmm... tuossa on ideaa, täytyy panna mietintä myssyyn... mutta varoitan... älä sie hullua yllytä...=))))
- tomppa2006
...liikunta antaa voimia jaksaa, lenkkeily. Luen myös paljon talviaikaan, hyvä romaani, viltti päälle ja rauhallista nautiskelua.
Etelän lomareissu tuo hetkellisesti oikein kunnon lohtua, olen reissannut joka vuosi jo 15 vuoden ajan..... huono puoli etelän lomareissussa.. 'pudotus' takaisin loskaan ;)
Ei vaan, on se hieno irtiotto, ja osaa taas nauttia, jopa viileydestä..- tomppa2006
Sanin kirjoitti:
.. huono puoli etelän lomareissussa.. 'pudotus' takaisin loskaan ;)
Ei vaan, on se hieno irtiotto, ja osaa taas nauttia, jopa viileydestä.....pudotuksesta, voi tuntua toisinaan todella "tyrmäävältä", mutta reissusta jää aina ne kauniit muistot, jotka lämmittävät mieltä vielä pitkään...
Jos jalat on loskassa, kannattaa Core-texit olla jalassa...=))))
Positiivisella asenteella.. tää on vain väliaikaista...=))))
Minusta on mahtavia nää suomen vuodenajat... ihan jokainen.Sanin kirjoitti:
On tämäkin juu..
Positiiviset sanasi tuo hymyn ja hyvän mielen :))
Ja kiitti jalkine vinkistä ;)Kaikki on väliaikaista... jotenka nautitaan elämästä niin kauan kuin se on mahdollista...=))))
On nämä Suomen talvet menneet vetisiksi, ainoa tapa pitää varpaat kuivina on kumisaappaat tai Core-texit...=))))
- tuffe
hophop :)) Runner's high, eli endorfiinihumala on kiva :))
Kynttilöillä saa myös valoa ;)) sori, mulla on tää näsävaihe taas :)))- tuffe
Sanin kirjoitti:
.. näsä, ei kait matti kuitenkaan ;)
No, humala kun humala :)))Matti löytyy vaan kukkarosta :))
Niih, ja kankkusen voi hoitaa hieromalla.. aina vaan paranee olot :P Tuon humalan hakuun kohta lähden... salille vaan...=))))
Ja toi on sellainen kehoystävällinen tila, kun siitä alkaa toipumaan... ei kierrä vatsassa, eikä kivistä ohimoita ja lääkekaapin ovi pysyy kiinni, kuin myös se korjaava sarja...=))))- tuffe
mohna kirjoitti:
Tuon humalan hakuun kohta lähden... salille vaan...=))))
Ja toi on sellainen kehoystävällinen tila, kun siitä alkaa toipumaan... ei kierrä vatsassa, eikä kivistä ohimoita ja lääkekaapin ovi pysyy kiinni, kuin myös se korjaava sarja...=))))ja muista pysyä noissa luonnollisissa hormooneissa :)
Mulla tuli kyllä yliannos eilen, ei verenpaine tykännyt kymppimatkasta 2 pv peräkkäin :/ Mutta aina pitää niitä rajoja hakea :) Ja siirtää :)) tuffe kirjoitti:
ja muista pysyä noissa luonnollisissa hormooneissa :)
Mulla tuli kyllä yliannos eilen, ei verenpaine tykännyt kymppimatkasta 2 pv peräkkäin :/ Mutta aina pitää niitä rajoja hakea :) Ja siirtää :))Niissä pysytään... älä huoli... mitä nyt kupissa on rahkaa, raejuustoa, ananasta ja tonnikalaa...=))))
Kyllä keho siihen ulkoiluun tottuu... pikkuhiljaa hyvä tulee...
Niin niitä rajoja Kamukin salilla laittaa... 10 kiloa kerrallaan. Ja jos satun aukomaan päätäni... hmmmm, koskakohan olen hiljaa ollut... painoja ilmestyy tankoon lisää...=))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748