TEHYLÄISET VAATIVAT

ABSURDIA

täysin absurdia!!
Tällaisen yli 20% palkan korotuksen takana ei ole kuin prole-ajatteleva TEHY, kunhan kokeilevat oikeisto hallitusta, katsotaan sitten mitä käteen jää.

Tosiasiassa TEHY leikkii suoraan ihmishengillä!
HETI KUN LAKKO ALKAA JA ENSIMMÄISET POTILAAT MENETTÄVÄT HENKENSÄ, KOKO SUOMEN KANSA ON TEITÄ VASTAAN, KENELTÄKÄÄN EI HERU MYÖTÄTUNTOA, PILAATTE ITSE OMAT MAHDOLLISUUTENNE.

on se sitten meikäläisten hieno olla kaupan kassa jonossa tietäen että teitä murhamiehiä/naisia on myös jonossa.

14

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T€HYilystä '

Murhamies / murhanainen .

• kuolee

niin syyllinen on porvarihallitus.Vastuutahan nämä mulkerot eivät ota mistään mutta syyllisiä ovat varmasti.

• DEMOKRATIASTA TIEDÄT

niin hallitus ei oikeastaan ole vastuussa mistään.

Jos puhutaan vastuusta niin Sinä tervydenhoito henkilönä olet nimenomaan vastuussa potilaista!

Ei sillä oikeastaan ole mitään väliä kuka on vastuussa ja mistä.

Nimittäin TEHYläiset saavat kuitenkin potkun persukseen ja hakevat sitten töitä yksityiseltä.

Vinkkinä vaan että älähän näytä sitä TEHYn pientä maon punaista kirjaa, nimittäin et siten ehkä mahdollisuutta työlle saa.

Yksityisellä pitää tehdä töitä, eikä istua kaffikämpässä marisemassa muiden kanssa.

Homma terveydenhoitoalalla tulee lähimmän kahden vuoden aikana muutuumaan myös suomessa, kuten se on muuttunut jo useassa muussa EU maassa.

Vain vahvat pärjäävät voittajan hymy kasvoillaan, te tehyläiset voitte kulkea sitten raitilla nöyryytetyn näköisenä, eikö vain Eskosein??

• k.o.m Mari

ennen lakkoa.Kyllä sinullekin lääke löytyy.
      Tehy on porvari vetoinen ammattiliitto.
      valtionvarainministeri on porvari hänkin.
      Pääministerikin tulee porvarileiristä.
      Mutta sinä se jaksat uhota täällä kuinka vasurit tekevät sitä ja tätä.
      Minua peloittaa että sinä saatat olla samassa kassan jonossa kuin minä.Ei kai tyhmyys tartu?
      Mutta naisalojen palkat pitää saada kuntoon.
      Katainen lunasta lupauksesi!

• KAIKKI LÄPI

silti ette tule saamaan kansan myöstätuntoa toiminnallenne.

Siinähän voitte sitte kassa jonossa ylistää kuinka te TEHYläisetkin olette porvareita ja että hallitus on teidän töppäilyistä vastuussa, varsinkin siitä kun menetetään potilaiden henkiä.

Jos lakko tulee, niin vielä saamme lukea lehdestä TEHYläisistä lakko rikkureista jotka menivät sairaalaan hoitamaan omaisiaan ja sukulaisiaan mutta kieltäytyivät hoitamasta muita, koska ovat "lakossa".
        Sekin on muuten nykyisen hallituksen syytä, eikö vain.

Toiset ne kulkee raitilla voittajan hymy kasvoilla, toiset taas ei, KUTEN SINÄ!

Se on kuule vain parempi sinunkin nöyrtyä, tämmöstä tämä elämä vaan pakkaa olemaha!

TEHY = kirosana

• KAIKKI LÄPI kirjoitti:

silti ette tule saamaan kansan myöstätuntoa toiminnallenne.

Siinähän voitte sitte kassa jonossa ylistää kuinka te TEHYläisetkin olette porvareita ja että hallitus on teidän töppäilyistä vastuussa, varsinkin siitä kun menetetään potilaiden henkiä.

Jos lakko tulee, niin vielä saamme lukea lehdestä TEHYläisistä lakko rikkureista jotka menivät sairaalaan hoitamaan omaisiaan ja sukulaisiaan mutta kieltäytyivät hoitamasta muita, koska ovat "lakossa".
        Sekin on muuten nykyisen hallituksen syytä, eikö vain.

Toiset ne kulkee raitilla voittajan hymy kasvoilla, toiset taas ei, KUTEN SINÄ!

Se on kuule vain parempi sinunkin nöyrtyä, tämmöstä tämä elämä vaan pakkaa olemaha!

TEHY = kirosana

niin ei tule pettymystä !

• Elämäs kiinni

Kataisessa?? Etkö mitenkään pärjää ilman Kataista??

• k.o.m Mari
        Elämäs kiinni kirjoitti:

Kataisessa?? Etkö mitenkään pärjää ilman Kataista??

Mielipiteesi sekava?Etkö saa aikaan selväjärkistä tekstiä?

• Vasuri5

Mitä ihmeen roskaa tällainen höpöttely on? Ammattiliitoilla kuten TEHYllä ei ole mitään muuta velvollisuuksia kuin jäsentensä etujen ajaminen. Potilasturvallisuus on VALTION ja kuntatyönantajan vastuulla, ei TEHY ry:n.

Saahan sitä olla mieltä että ammattiliittojen pitäisi ajaa Suomen kansan tai vaika taikametsän saunatonttujen asiaa, mutta ei se muuta sitä faktaa että ammattiliittojen tehtävä on ajaa jäsentensä asiaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ammattiliitto

Siitä lukemaan ja oppimaan.

• PAINOARVOA TÄLLE

kirjoituksellesi anna!

Nimittäin:
        Vai ettei TEHY Ry llä ole mitään velvollisuuksia potilasturvallisuuden suhteen?

SITÄ EN TODELLA OLISI MILTÄÄN AMMATTAJÄRJESTÖLTÄ ODOTTANUTKAAN.

Kirjoitit "potilasturvallisuus on VALTION ja kuntatyönantajan vastuulla"
        VALTIO OLET SINÄ, TÄMÄN VALTION KANSALAINEN, ELI VASTUU ON MEILLÄ KAIKILLA

TYHMÄ OLET, NÄKÖJÄÄN.

Ilmeisesti valtio on Sinulle joku postilaatikko tai linnunpönttö?

Oma höpöttelysi on täysin roskaa, olet saanut vasuri kasvatuksen ja siirrät kaiken ongelman tullen muille, mitään itse vastuuta ottamatta.

Näin sinut vaan on kasvatettu ja tietenkin jatkat samaa linjaa.

Kehotan että istut huurteisen ikkunanviereen kuunnellen kansanradiota ja katsellen miten räntä räpisee ikkunaasi.
        Siihen olet kasvatettu.

• Vasuri5
        PAINOARVOA TÄLLE kirjoitti:

kirjoituksellesi anna!

Nimittäin:
        Vai ettei TEHY Ry llä ole mitään velvollisuuksia potilasturvallisuuden suhteen?

SITÄ EN TODELLA OLISI MILTÄÄN AMMATTAJÄRJESTÖLTÄ ODOTTANUTKAAN.

Kirjoitit "potilasturvallisuus on VALTION ja kuntatyönantajan vastuulla"
        VALTIO OLET SINÄ, TÄMÄN VALTION KANSALAINEN, ELI VASTUU ON MEILLÄ KAIKILLA

TYHMÄ OLET, NÄKÖJÄÄN.

Ilmeisesti valtio on Sinulle joku postilaatikko tai linnunpönttö?

Oma höpöttelysi on täysin roskaa, olet saanut vasuri kasvatuksen ja siirrät kaiken ongelman tullen muille, mitään itse vastuuta ottamatta.

Näin sinut vaan on kasvatettu ja tietenkin jatkat samaa linjaa.

Kehotan että istut huurteisen ikkunanviereen kuunnellen kansanradiota ja katsellen miten räntä räpisee ikkunaasi.
        Siihen olet kasvatettu.

Ymmärräthän että minä en ole päättänyt sitä ettei TEHY ole vastuussa potilasturvallisuudesta? Siitä on päättänyt Suomen laki joka ei velvoita TEHYä yksinään siihen. Olisi äärimmäisen ongelmallista jos työntekijät olisivat vastuussa potilasturvallisuudesta. Ja vaikka tätä kannattaisikin, asian laita oikeassa maailmassa nyt ei vain ole niin.

Ammatillinen järjestäytyminen on ihmisoikeus. Ainakin länsimaissa. Pakkotyölain kaltaiset projektit kuuluvat toisenlaiseen yhteiskuntamalliin.

Minä olen vissiin aika tyhmä kun en tajua mitä vastuuta minun pitäisi tästä työtaistelusta ottaa? Työtaistelu on työntekijöiden ja työnantajien välinen riita. Minä olen mahdollisen vastuuni kantanut äänestämällä puoluetta joka seisoo sanojensa takana ja joka nytkin on esittänyt täysin realistisen vaihtoehdon pakkotyölaille. Olen siis osallistunut yhteisen valtiomme päätöksentekoon ja vastuunkantoon.

• EN TIETENKÄÄN OLE
        Vasuri5 kirjoitti:

Ymmärräthän että minä en ole päättänyt sitä ettei TEHY ole vastuussa potilasturvallisuudesta? Siitä on päättänyt Suomen laki joka ei velvoita TEHYä yksinään siihen. Olisi äärimmäisen ongelmallista jos työntekijät olisivat vastuussa potilasturvallisuudesta. Ja vaikka tätä kannattaisikin, asian laita oikeassa maailmassa nyt ei vain ole niin.

Ammatillinen järjestäytyminen on ihmisoikeus. Ainakin länsimaissa. Pakkotyölain kaltaiset projektit kuuluvat toisenlaiseen yhteiskuntamalliin.

Minä olen vissiin aika tyhmä kun en tajua mitä vastuuta minun pitäisi tästä työtaistelusta ottaa? Työtaistelu on työntekijöiden ja työnantajien välinen riita. Minä olen mahdollisen vastuuni kantanut äänestämällä puoluetta joka seisoo sanojensa takana ja joka nytkin on esittänyt täysin realistisen vaihtoehdon pakkotyölaille. Olen siis osallistunut yhteisen valtiomme päätöksentekoon ja vastuunkantoon.

ole vastuussa yhtään mistään!
        Tehy on vain yhdistys, ammattiliitto, siitä ei ole määrätty perustuslaista, se on ihan teidän vasurein omaa keksintöä ja se elää EUssa viimeisiä aikojaan!
        Ammattiliitot kuten TEHY eivät ota vastuuta mistään, ovat kuin nykyisen EUn konsultteja, antavat vaan neuvoja tyhmille.

Työntekijä ei periaatteessa ole vastuussa yhtään mistään, siitä on vastuussa työnantaja eli tässä tapauksessa kunnat.

Ammatillinen järjestäytyminen ei ole mikään ihmisoikeus, siitä ei ole säädetty geneven lailla, se on täysin kansallinen sopimus. Suomessa se on voimassa koska niin on joskus päätetty, mutta muussa euroopassa sitä ei tunneta.

Suomessa tuleva "pakkotyö" ei ole minkään toisen yhteiskuntamallin mukainen, se on täysin demokraattinen päätös.

Olet täysin yhteiskunta vastuullinen tästä työtaistelusta, olethan mahdollisesti tervydenhoitoalaln työntekijä. Jos olet äänestänyt, olet äänestänyt väärää puoluetta, muuuten et olisi tässä tilanteessa.

äänestä seuraavalla kerralla sossuja, niin saat joka vuosi indeksi korotuksen palkallesi eikä tarvi lakkoilla ja pelailla ihmisten hengillä.
        Lisäksi minä ulkosuomalaisena voin investoida eläke tuleivaisuuteeni enemmän suomeen, nimittäin sossu hallituksen aikana suomessa oli vielä halpaa yksiöt maksoi väh. 20% vähemmän ja pystyin sillin ostamaan joka toinen vuosi suomesta yksiön ilman että otin lainaa, nyt paska porvareiden aikana menee viisi ja seitsemän vuotta että saan vuokratuloilla kämpät maksettua, joudun ottamaan lainaa jopa yli 30 prossaa. Soosatkaa te suomessa mä tuun eläkkeelle suomeen viim. 9 vuoden kuluttua ja elän pelkillä vuokrilla!!
        Toivon todellakin että saatte aikaan vielä yleislakon, se auttaa mua investoinnesissa!!!

Kiitos teille mm. TEHY

• EN TIETENKÄÄN OLE kirjoitti:

Tehy on vain yhdistys, ammattiliitto, siitä ei ole määrätty perustuslaista, se on ihan teidän vasurein omaa keksintöä ja se elää EUssa viimeisiä aikojaan!
        Ammattiliitot kuten TEHY eivät ota vastuuta mistään, ovat kuin nykyisen EUn konsultteja, antavat vaan neuvoja tyhmille.

Työntekijä ei periaatteessa ole vastuussa yhtään mistään, siitä on vastuussa työnantaja eli tässä tapauksessa kunnat.

Ammatillinen järjestäytyminen ei ole mikään ihmisoikeus, siitä ei ole säädetty geneven lailla, se on täysin kansallinen sopimus. Suomessa se on voimassa koska niin on joskus päätetty, mutta muussa euroopassa sitä ei tunneta.

Suomessa tuleva "pakkotyö" ei ole minkään toisen yhteiskuntamallin mukainen, se on täysin demokraattinen päätös.

Olet täysin yhteiskunta vastuullinen tästä työtaistelusta, olethan mahdollisesti tervydenhoitoalaln työntekijä. Jos olet äänestänyt, olet äänestänyt väärää puoluetta, muuuten et olisi tässä tilanteessa.

äänestä seuraavalla kerralla sossuja, niin saat joka vuosi indeksi korotuksen palkallesi eikä tarvi lakkoilla ja pelailla ihmisten hengillä.
        Lisäksi minä ulkosuomalaisena voin investoida eläke tuleivaisuuteeni enemmän suomeen, nimittäin sossu hallituksen aikana suomessa oli vielä halpaa yksiöt maksoi väh. 20% vähemmän ja pystyin sillin ostamaan joka toinen vuosi suomesta yksiön ilman että otin lainaa, nyt paska porvareiden aikana menee viisi ja seitsemän vuotta että saan vuokratuloilla kämpät maksettua, joudun ottamaan lainaa jopa yli 30 prossaa. Soosatkaa te suomessa mä tuun eläkkeelle suomeen viim. 9 vuoden kuluttua ja elän pelkillä vuokrilla!!
        Toivon todellakin että saatte aikaan vielä yleislakon, se auttaa mua investoinnesissa!!!

Kiitos teille mm. TEHY

ulkomailta sitä huudellaan ja "noukitaan rusinat toisten leipomasta pullasta" ! On toinenkin sanonta
        kuvaamaan Sinunlaisiasi:"Istua toisen perseellä tuleen"!

• Vasuri5
        EN TIETENKÄÄN OLE kirjoitti:

Kiitos teille mm. TEHY

Vai että ei tunneta ammatillista järjestäytymistä muualla Euroopassa?

Kyllä se taas taitaa olla niin että reaalimaailma ja sinun taikametsän tonttumaailmasi on ristiriidassa keskenään. Suomen tavoin lähes kaikki Euroopan maat ovat sitoutuneet kansainvälisen työjärjestön (ILO) perusopimuksiin, joiden peruspilarit ovat:

Työelämän oikeudet pohjautuvat neljään perusnormiin:

oikeus järjestäytyä ja neuvotella työehtosopimuksia

pakkotyön kielto

lapsityön kielto

tasa-arvo eli syrjinnän kielto työelämässä

Kirjoitit:

"Suomessa tuleva "pakkotyö" ei ole minkään toisen yhteiskuntamallin mukainen, se on täysin demokraattinen päätös. "

No enpä nyt tiedä onko se täysin demokraattinen päätös. Tiesitkö sinä äänestäessäsi päättäjiä eduskuntavaaleissa, että äänestät siitä voidaanko ihmisiä pakottaa töihin? Minä en tiennyt. Suurin osa ihmisistähän tukee TEHYn työtaistelua mielipidemittausten mukaan. Se siitä demokratiasta.

Sosiaalidemokraatit eivät edes sylkäisseet hoitajien suuntaan hallitusvastuussa. Siihenhän porvarien voitto eduskuntavaaleissa pitkälle pohjautuikin. SDP on pohjustanut sekä kokoomuksen voittoa että hoitajien työtaistelua hallitusvastuullaan. Kallisarvoista ääntäni en näille sankareille missään nimessä anna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe