Tietääkö joku, että kun lennän jenkkeihin tarvitseeko minun täyttää tälläinen lomake etukäteen vai kysyykö ne
lähtöselvityksessä nuo tiedot? Tuon sivun alareunassa pystyy katsomaan sen lomakkeen.
http://www.smt.fi/index/matkailijanpalvelut/matkatietokortit/P_7/yhdysvaltoihinjakanadaanmatkustavienmatkustajatiedotvaraukselle.html
Ja toisekseen, itelläni on nokian 3G puhelin, toimiihan se jenkeissä?
Kiitos etukäteen :)
menossa jenkkeihin, tärkeää!
5
1597
Vastaukset
- matkailija x
Täytä kaavake varmuuden vuoksi, keräävät nämä tiedot. Jos sinulla on valmiina esittää nämä tiedot, se nopeuttaa prosessia lähtöselvityksessä. Jos lennät jostain muusta maasta jatkolennolla, tiedot kerätään vasta transit-kentällä.
3g-puhelimen pitäisi toimia.- cdfsg
3g-puhelin toimii hyvin isoissa kaupungeissa, taajaman ulkopuolella kenttä loppuu aika nopeesti
- lainkaan?
cdfsg kirjoitti:
3g-puhelin toimii hyvin isoissa kaupungeissa, taajaman ulkopuolella kenttä loppuu aika nopeesti
Eikö 3G-puhelin siis välttämättä todellakaan toimi maaseudulla? Kun 3g-kenttä loppuu, loppuuko kaikki puhelutkin siihen? Olen tajunnut, että puhelimella voi soittaa 3G-kuuluvuusalueen ulkopuolella tavallisia puheluja?? Eikö voikaan?
- jakru
lainkaan? kirjoitti:
Eikö 3G-puhelin siis välttämättä todellakaan toimi maaseudulla? Kun 3g-kenttä loppuu, loppuuko kaikki puhelutkin siihen? Olen tajunnut, että puhelimella voi soittaa 3G-kuuluvuusalueen ulkopuolella tavallisia puheluja?? Eikö voikaan?
eihän Suomessakaan 3G-puhelimella mitään tekisi jossei sillä voisi soittaa kuin 3G-verkossa. Ei se puhelin edes käytä 3G:tä normipuheluissa. Sehän tuo "kapaa" tiedonsiirtoon.
- Nimetön
Et tarvitse mitään 3G puhelinta. Riittää kun puhelimesta löytyy taajuustuki usassa käytettävälle taajuudelle mikä oli 900 tai 1900. En muista kumpi. Puhelinliikkeessä tiedetään paremmin. Tämä tuki löytyy kyllä lähes kaikista muutaman vuoden vanhoista puhelimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096