Tulee kuin pakkolakia vastustamalla.KYLLÄ SAA
VASEMMISTOLAISET HÄVETÄ.AINOA POTILAIDEN OLJENKORSI PAKKOLAKI JOTA VASEMMISTOPUOLUEET
VASTUSTAA: MONTAKO SAA KUOLLA KANNATUKSEB KOHOTUKSEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hävetkää Vasemmistolaiset
7
319
Vastaukset
mittauttamaan verenpaineesi, ennenkuin sattuu mitään vakavaa :))!
- Pääse sattumaan
Kiitos hallituspuolueiden!!!!!!!!!!!!!!!
Hävetkää Punikit!!!!!!!!!!!!! - Vaan Siperian
Lämpötiloja ja hommaa kyytti sinne vai pitääkö
vielä ostaa junalippu? Vaan Siperian kirjoitti:
Lämpötiloja ja hommaa kyytti sinne vai pitääkö
vielä ostaa junalippu?unohtua joka-aamuinen Diapam :))!
- kuolee?
Tehyn vaatimusten takia, vain köyhiä kuolee. Vasurit haluaa räkä lentäen mahdollisiman monen köyhän kuolevan tehyn kiristysaltarilla?
Minkähän takia?
Tulen kyllä vasureita tämän loppuajan tästä muistuttamaan, ennen kuin häviävät puoluerekisteristä!- Leaman
Kommentissasi ei ole järkeä, ammut pahasti yli.
Miettisit asiaa ihan tyynesti.
- poorman
Hoitajat ovat, vanhimmat heistä jo vuosikymmeniä, joutuneet voimattomina seuraamaan, miten hallitukset, eduskunnat ja kuntahallinnot toisensa jälkeen ovat heitä palkkakuopassa pitämällä ja terveydenhuollon resursseja leikkaamalla vaarantaneet potilasturvallisuutta – suoraan sanoen jättäneet potilaat heitteille.
On Vanhasen ja muiden syypäiden onni, ettei kukaan ole jaksanut laskea, kuinka paljon ”ihmishenkien menetyksiä” tämä politiikka on aiheuttanut. Paljon joka tapauksessa.
Ja kun hoitajat sitten nousevat taisteluun tilanteen korjaamiseksi, syylliset ja potilasturvallisuudesta vastuussa olevat syyllistävät heitä ja kieltäytyvät rahallisista panostuksista, ihan kuin ne olisivat heidän rahojaan. Ja Vanhanen vielä lopuksi heittää ämpärillisen paskaa niskaan.
Vanhasen puheeseen sopii kuin nakutettu vanhan kansan viisaus: Itsestään paha pappi saarnaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047