kauhea pikkuveli

kohde

Minulla on pikkuveli joka juoksee perässäni joka paikkaan. Se saattaa yht äkkiä käydä päälle. Minä kyllä voittaisin tappelussa ihan milloin vain mutta sitten minä saisin syyt niskoilleni. se aina haukkuu
joksikin tai sitten se ärsyttää jotenkin. Nykyisin se tekee sillein että jos se ei saa tahtoaan läpi niin se menee vääntämään teko itkuu äidille ja sitten on turha väittää vastaan aina on sama vastaus
''se ei itke turhaan.'' ja sitä on jatkunu viimeset neljä vuotta. Osaisiko joku kertoa mitä sille voi tehdä?

5

2726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä90

Itelläni on pikkusisko ja -veli ja niitten kaa ei kyl oo ollu aina helppoo kans... Niitten kanssa on kuitenki pärjänny ihan kiitettävästi ku harrastaa sellasta sopivaa diplomatiaa niin äitin ku sen veljen tai siskonki kanssa. Tämä sisältäen siis ihan rehellistä keskustelua (hrr.....) äitin kanssa jo etukäteen tästä tekoitkusta. Äiti nimittäin on hyyyvin todennäköisesti ekana puolustamassa pikkuista palleroaan siinä vaiheessa ku sä alat syyttämään teeskentelemisestä...

Toinen kikka on sellai, että vois miettiä sitä, miten kohtelee sitä veljeä tavallisesti. Tosin sun eikä varsinkaan veljes ikää viestistäs saa selville, mutta noin yleisesti kaiken ikäisiin tehoaa aivan varmasti se, ettei AINA torju tämän "haluja, joita yrittää saada läpi". Todellakaan kaikkeen ei pidäkkään suostua, mutta mun mielestä vaikuttais varmasti, jos yrittäis ottaa vähän huomioon tän veljenki. Voi tosin osoittautua vähän vaikeeks, mut musta se auttas varmaan aika paljon...

Aloita siitä äitidiplomatiasta ;D

• nakkimatias133

Ikäs on? Pikkuveljes ikä on?? Vedä turpiin pikku pirua ja väitä ankarasti vastaan mutsille että se ite yritti lavastaa.

• fdgkjdkjf

Mulla on ihan samanlainen kauhea pikkuveli...

• PIKKUVELEJESI

AI ETTÄ TÄLLÄSTÄ HAHAHAHAHAHAHAHAHHA

• Anonyymi

Minulla on ihan saman lainen pikkuveli olen jo liian masentunut ei ole enään keinoja😞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe