LohdutusKisa

NainenKirjoittaa

Nyt kun pettymyksen ja epäonnistumisen höykyaalto ravistelee kisassa hävinneitä. Kun karvas maku kohoaa ruokatorveen ja närästys saa silmiin kirpeät kyyneeleet. Kun tuntee olevansa lannistettu ja kyvytön.
Teille juuri teille (ja ITTELLE kans) on nyt avattu
lohdutuksen portit ammolleen.
On varmasti ja on pakostakin oltava KISA, jossa juuri SINÄ olisit se juhlittu VOITTAJA.
Seisoisit ryhdikkäänä leuka nostettuna ja katse sumeana onnesta luotuna auvoiseen tulevaisuuteen.
Hienoinen tärinä vavisuttaisi kehoasi niellessäsi
ylöspyrkivää riehakasta riemua.

Mitäpä jos nyt kertoisit siitä kisasta, jonka vain sinä voisit voittaa!!!

Tai sattuiskos oleen takataskussa ymmärrys, missä kisassa varppina häviäsit? *kysäisee hienoinen
hymyn häivähdys huulillaan*
(tätä ne eivät tunnusta---kuiskaa sisäinen ääneni)

Tää kisa voitetaan huutoäänestyksellä!!!!

44

1990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOS TÄHÄN EI TUU MUITA OSALLISTUJIA, NIIN TÄN KISAN VOITAN VARPPINA!!!

*nostaa voittopallia estraadille*

Tai, noh. Voisin tietty voittaa heti seuraavaksi suostuttelukisankin.
      Osaan suostutella, mitä vain ja millon vain.

Suostteluun tarvitaan hunajainen kieli ja liukas mieli. Kun suostuteltava lopulta kieriskelisi lattialla, eikä enää jaksaisi edes kuiskata.
      Silloin hän olisi valmis kokeilemaan kalliolta hyppäämistä hyrskyävään mereen, taikka kävelemään hehkuvilla hiilillä.

*hieroksii käsiään voitonvarmana*

• norMix evk

kuka rekatuista useimmin ei ole viitsinyt kirjautua:))

• -NK-

Jerkku saattaisi päihittää siinä lajissa sinut mennen tullen.
        Mutta voisit täällä kyykyttää porukat parhaimpana älykkönä.
        *muistelee katkera kaiherrus povellaan niitä sun vedellä läträys kyssäreitä*

• norMix evk
        -NK- kirjoitti:

Jerkku saattaisi päihittää siinä lajissa sinut mennen tullen.
        Mutta voisit täällä kyykyttää porukat parhaimpana älykkönä.
        *muistelee katkera kaiherrus povellaan niitä sun vedellä läträys kyssäreitä*

Laajan haun kertomaa ennen tätä kommenttia:

norMix evk 2539 kommenttia
        Jermuxi tms. 666 kommenttia

Revi siitä!

• -NK-
        norMix evk kirjoitti:

Laajan haun kertomaa ennen tätä kommenttia:

norMix evk 2539 kommenttia
        Jermuxi tms. 666 kommenttia

Revi siitä!

'kauheeta tuollainen huutaminen'
        uskon uskon...nyt vähemmästäkin...
        *käärii pyyheliinan päähänsä ja kiikuttaa keittiöjakkaraa normiMixille*

Näpläsin tälläisen mitallin sulle. Täss on 1.P EVK JA EJK.
        Joku voi tietty luulla tuon ensimmäisen tarkoittavan
        Everstivääpelikenraalia ja toisen EttäJottaKun.

Tästä ansaitset jo lecuja. Ootappa.
        *käväisee vajauttamassa palstan virkistysrahastoa*

• Synnove.Pullo

kisassa pääsen ainakin kolmen parhaan joukkoon. Sivistyksen pintakiilto on ylläni hyvin ohut.

• -NK-

voivasi päihittää tv-sarjiksen: Huonosti käyttäytyvät miehet?
        Sinäänsä naiselle tuo huono käytös vopi olla kova laji----pani miettimään*

• yxitypy evk

ehkä kisan siitä, etten ole koskaan poistanut, enkä poistattanut yhtään kommenttia :=)))

Vai löytyiskö täältä muita sellasia?

• ihailijasi vkp*

voittaisit varmasti myös vähiten puskailleen tittelin :>)))

• Yxitypy
        ihailijasi vkp* kirjoitti:

voittaisit varmasti myös vähiten puskailleen tittelin :>)))

että senkin kisan voittaisin :=))

Olenhan mä puskaillut joskus alkuaikoina, mutta jo kyllästynyt siihen.
        Mutta... luulen että täällä on muitakin, jotka ei juurikaan harrasta puskailua.

Mitä tarkoittaa vkp? Onko se vakio palstalainen, vai mikä?

• -NK-

kova juttu, jos tästä joku pystyy parantaan:))

• Yxitypy
        -NK- kirjoitti:

kova juttu, jos tästä joku pystyy parantaan:))

Mä oon siinäkin mielessä hullu, et kun mulla on jokin periaate, siitä en hevillä tingi. Sanottu, mikä sanottu :=))*

Yhden kerran, kauan sitten huuhaalla ollessani poistatin erään henkilön kommentin, missä hän mielestäni loukkasi aika pahasti erästä naista.

• Yxitypy kirjoitti:

että senkin kisan voittaisin :=))

Olenhan mä puskaillut joskus alkuaikoina, mutta jo kyllästynyt siihen.
        Mutta... luulen että täällä on muitakin, jotka ei juurikaan harrasta puskailua.

Mitä tarkoittaa vkp? Onko se vakio palstalainen, vai mikä?

en harrasta puskailua. :)

• JudgeCooper
        Yxitypy kirjoitti:

Mä oon siinäkin mielessä hullu, et kun mulla on jokin periaate, siitä en hevillä tingi. Sanottu, mikä sanottu :=))*

Yhden kerran, kauan sitten huuhaalla ollessani poistatin erään henkilön kommentin, missä hän mielestäni loukkasi aika pahasti erästä naista.

Mä voitin!!!
        En ole koskaan poistanut tai poistattanut.
        Olen jopa yrittänyt palauttaa!

• Yxitypy
        JudgeCooper kirjoitti:

Mä voitin!!!
        En ole koskaan poistanut tai poistattanut.
        Olen jopa yrittänyt palauttaa!

Ai.. mitä oot yrittänyt palauttaa? Sefun poistamiako? :=))

Minäs alan seuraileen sua vähän tarkemmin :=))

• JudgeCooper
        Yxitypy kirjoitti:

Ai.. mitä oot yrittänyt palauttaa? Sefun poistamiako? :=))

Minäs alan seuraileen sua vähän tarkemmin :=))

Vaihdanko sukat?

• tekarien ulos sylkemisessä. Päivittäin saan metsästää niitä, kun rupean nauramaan. Porukoilla on hauskaa ku yritän kesken nauramisen kopata tekareita käsiini ennen kun ne tippuu maahan. :DDD

• -NK-

Oiskohan aika käydä ne kalusteesi vaihattamassa.....
        meinaan, että saattaa vielä toi käsi lipshahtaa...

• -NK- kirjoitti:

Oiskohan aika käydä ne kalusteesi vaihattamassa.....
        meinaan, että saattaa vielä toi käsi lipshahtaa...

ne on vasta heinäkuussa saatu. Ja ne on vain kahden hampaan implantit. Pitäis kait käydä apteekis ostamassa jotain liimaa.

• -NK-
        Nittaminax kirjoitti:

ne on vasta heinäkuussa saatu. Ja ne on vain kahden hampaan implantit. Pitäis kait käydä apteekis ostamassa jotain liimaa.

Eikait vaan etuhampit----? Kun mie jo kuvittelin, niiden olevan irralliset Halloveenin säikyttelyyn tarkoitetut. *köh*

*pitelee kuppia varmuudeksi suusi alla*

• -NK- kirjoitti:

Eikait vaan etuhampit----? Kun mie jo kuvittelin, niiden olevan irralliset Halloveenin säikyttelyyn tarkoitetut. *köh*

*pitelee kuppia varmuudeksi suusi alla*

ota koppi, ne lens taas. Joo etuhampaathan ne, siksi lentääkin niin herkästi.

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

yhden reissun, missä meidän linja-auton kuskilla meni tekarit halki.
        Siinä mietittiin, mitä tehdä, kun hänen teki mieli illanviettoon, eikä hampaattomana kehdannut lähtee.
        Yhdellä porukasta oli jotain äkästä liimaa matkassa, ja liimattiin hampaat yhteen. Ne pysy koossa koko illan.
        Tää juttu on ihan tosi :=)))

• mayanna
        Nittaminax kirjoitti:

mutta eikö ne oikeesti oo kiinni millään? Miten niitten olis tarkoitus pysyä?

Muistan nähneeni sellaisen 'hupivideon', jossa morsiuspari alttarilla hörppää pikarista (ei vissiinkään luterilaiset häät). Morsian kulauttaa ensin, ja ojentaa sitten pikarin sulhaselle. Juuri kun sulhanen kohottaa maljaa huulilleen, morsian huomaa jotain ja lykkää äkkiä sormensa pikariin, katsoo sulhastaan, väläyttää harvahampaisen hymyn ja sujauttaa tekarit suuhunsa :D

• mayanna kirjoitti:

mutta eikö ne oikeesti oo kiinni millään? Miten niitten olis tarkoitus pysyä?

Muistan nähneeni sellaisen 'hupivideon', jossa morsiuspari alttarilla hörppää pikarista (ei vissiinkään luterilaiset häät). Morsian kulauttaa ensin, ja ojentaa sitten pikarin sulhaselle. Juuri kun sulhanen kohottaa maljaa huulilleen, morsian huomaa jotain ja lykkää äkkiä sormensa pikariin, katsoo sulhastaan, väläyttää harvahampaisen hymyn ja sujauttaa tekarit suuhunsa :D

sellaset niinku noilla jääkiekkoilijoillakin on. Eli kitalaessa on sellanen kuori johon hampaat kiinnittyy ja edessä ne menee ikenien yli huulen alle. Hirveän vaikea selittää. Ne on vain tekarit, mutta mulla niin saakutin löysät. :((

• mayanna
        Nittaminax kirjoitti:

sellaset niinku noilla jääkiekkoilijoillakin on. Eli kitalaessa on sellanen kuori johon hampaat kiinnittyy ja edessä ne menee ikenien yli huulen alle. Hirveän vaikea selittää. Ne on vain tekarit, mutta mulla niin saakutin löysät. :((

kiusallista. Eikös niitä sais 'fiksattua' jotenkin vähän, että pysyisivät paremmin?

Ai niin, mutta sittenhän sä et voittais kisaa ;)

• mayanna kirjoitti:

kiusallista. Eikös niitä sais 'fiksattua' jotenkin vähän, että pysyisivät paremmin?

Ai niin, mutta sittenhän sä et voittais kisaa ;)

Kyllä mä ne jossain vaiheessa saan kuntoon, mutta annetaan nyt noitten ikenien rauhoittua ja mennä oikeaan kokoonsa, sitten laitetaan uudet tilalle.
        En vain koskaan muista ostaa sielt apteekista sitä ainetta millä ne pysyis mahdollisesti paremmin paikoillaan. :) En edes muista sitä nimeäkään.

• JudgeCooper

Kitinä&Kettuilu-piirin mestaruuskilpailuissa olisin heikoinpinakin hetkinä kahden parhaan joukossa.
      Voitonhuumassani repisin kaapuani kappaleiksi viittani hulmutessa kansan kannustushönkäyksistä.
      Sitä riemua ja kiitosten kimitystä saisitten kokea viikon pari.

• -NK-

todistamaan voittoasi-----sillä täällä on monta lajin taitajaa.

Kokkeileppas heittää haastetta kehiin---niin sitten se nähdään:DDDD

• Tällaisetko tunnelmat kisasta sitten lopulta jäivät. Sanoisnko että voi ittu.

• -NK-

Eihän myö muuta kun päästellään kisan jännitystä ja
        sillai...niiku ruletetaan...kun ei kaikki päästy
        palkintopallille ja nuo lecutkin meni vaan yhdelle---niin kerta.

Ihan iiisisti tässä nyt retostellaan:DDD

• -NK- kirjoitti:

Eihän myö muuta kun päästellään kisan jännitystä ja
        sillai...niiku ruletetaan...kun ei kaikki päästy
        palkintopallille ja nuo lecutkin meni vaan yhdelle---niin kerta.

Ihan iiisisti tässä nyt retostellaan:DDD

on lahjoitettu palstan virkistysrahastoon, joten jokainen pääsee niihin käsiksi, esimerkillistä toimintaa text-jeweliltä.

• -NK-
        TaikisN kirjoitti:

on lahjoitettu palstan virkistysrahastoon, joten jokainen pääsee niihin käsiksi, esimerkillistä toimintaa text-jeweliltä.

Voinkos nyt alkuun huitasta muutaman...?
        *Tunkee käsilaukuun*
        Tarvisin hiukka virkistystä tähän kaamokseen...
        *katselee viattomasti kengän kärkiinsä*

• -NK- kirjoitti:

Voinkos nyt alkuun huitasta muutaman...?
        *Tunkee käsilaukuun*
        Tarvisin hiukka virkistystä tähän kaamokseen...
        *katselee viattomasti kengän kärkiinsä*

muutaman satasen kasasta, ja lähteä virkistyslomalle. :))

• TaikisN kirjoitti:

muutaman satasen kasasta, ja lähteä virkistyslomalle. :))

nyt likat ne rahat heti takas, ei sitä niin vain niitä rahoja oteta omiin lomiin taikka tarkoituksiin. Kohta tulee kirjanpito syyte. Onkos muuten ne yleensä laitettu kirjanpitoon. TÄH.....

• Teemuna

Vietetty kauniista kesäpäivistä nauttien muutama tunti silloin tällöin kahvia keitellen ja muuteskin naatiskellen. Im Stau sind alle gleich! Sanovat.

• -NK-

ala siinä isottelemaan----- TÄSSÄ VIELÄ MUUTKIN PIAN ALKAA KIELILLÄ PUHUA!!!!

• mayanna
        -NK- kirjoitti:

Mitä se sano?

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

Mitä se sano?

Olevansa samanlainen tyhmä.

• Teemuna
        -NK- kirjoitti:

Elän sitte.

• mayanna

höplästä vedettävimmän tittelin saattaisin voittaa *hieroo vähemmän kirkkaita sinisilmiään*

tai

Paras kisoistamyöhästyjä - kerenny pukkipakinaa väsätä ollenkaan kun kisa oli jo ohi :)

• Teemuna

Vedetään. Voiko höplään vaikka hukkua.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Vedetään. Voiko höplään vaikka hukkua.

nyt sentään niiiiin helposti ole höplästä vedettävissä minäkään, että antaisin itse höplästävetämisohjeeni :)

Pistit kyllä pahan; voiko siihen hukkua? *jää miettimään*

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

nyt sentään niiiiin helposti ole höplästä vedettävissä minäkään, että antaisin itse höplästävetämisohjeeni :)

Pistit kyllä pahan; voiko siihen hukkua? *jää miettimään*

Karmeeta varmaan hukkua höpläänsä.

• Huuto äänestysten kanssa on aina niin ja näin. Kyllä tässä olisin voinut pisteet antaa, vaikkapa vain sinulle:)

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe