Kuin vanha käytetty auto! pakkelikerros on tommoisen näkkileivän paksuinen,perä rutussa ja vuotaa...käyntiäänessä epämääräistä rahinaa ja rohinaa, eikä kukaan enää huoli ristikseen.
Paula on...
4
588
Vastaukset
- jouluhattuja
Onneksi saa olla päinvastaista mieltä...kun itsekin rahisen ja rähisen...näin kuuttakymmpiä käyvänä eukkona...
- tmarjaama
Vaikka Paulaa vertaisi vanhaan autoon, hän on rautaa ja kulkee. Kuka tämänhetken artisteista on esillä vielä 40 v kuluttua. Paula on suosikkini. Saman kylän tyttöjä, lempparikaraokebiisini on "Perhonen" ja kaiken kukkuraksi tänään, mun synt.päivänä häneltä ilmesyi uusi "Timantti-levy". Eli timanttia, kultaa ja ajanpatinoitua terästä koko likka.
- Sen tietää kaikki
Lapsetkin tykkää Paulasta. Täytyy hänessä olla jotain. Meillä viisvuotias poika laulaa Mustalaisnaista ja tytöt 12-13 v osaa melkein kaikki Paulan piisit. Kateelliset hiljaa!
- Ryppyruskee
Käy optikolla.
Itse keskustelin Paulan kanssa jokin aika sitten.
Paulalla oli aivan asiallinen ja hyvällä maulla tehty päivämeikki.
Suurimmalla osalla hänen ikäisellä naisella on paljon enemmän pohjaa ja silti rypyt näkyvät vaikka tiejyrällä yli ajelisi.
Mikähän se on, että akat on niin pirun kateellista porukkaa? Sinäkin Bruuttukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066