Oman sperman nuoleminen

Jamppis80

Kertokaa mielipiteenne. Mielellään rehellinen semmoinen. Naiseni kanssa ollaan jo jonkun aikaa harrastettu kinkyilyä ja kerran session ohella naiseni pakotti nuolemaan mällini hänen nahkasaappailtaan mutta siinä vaiheessa laitoin leikin poikki. Oman orgasmin jälkeen olo oli raukea eikä huvittanut jaktaa, mutta toisinaan taas tuo nolo ajatuskiihottaa kun on taas panetus.
Pitäisikö olla miestä ja nuolla omat tuotokset...
Jos naisetkin sitä tekevät niin ei se vissiin kuolemaksi ole? :) Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä.

Myös straponin ostoa on ehdoteltu mutta taas jälleen kerran yksi iso kynnys. Kokeneemman voivat valaista siitäkin.

42

10069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuhun

Ensi kerran se tapahtui näin.Laukesin naiseni sisään ennenkuin hän sai orkun,no tilannehan piti korjata ja saada hänetkin laukeamaan,laskeuduin alaspäin hyväillen suullani hänen vartaloaan kunnes tunsin karvoituksen huulillani,nostin hänen reitensä ylös ja auki ja siinähän se spermaa valuva pimpsa oli aivan suuni edessä.Ja siitä vain glitorista nuolemaan ja silloin sain omaa ainetta suuhuni,maistui hieman suolaisen happamalta,mutta ei pahalta,tämän jälkeen olen voinut tehdä saman ilman ennakkoluuloja.ja kyllä nainenkin saa tällä tyylillä aivan mahtavan
      orkun.

• petteri35

Olen viimeaikoina lauennun vaimoni pillun huulille ja sen jälkeen nuollut kaikki spermat pois.
        Kiihottaa ajatus vieraasta kyrvästä soutamassa vaimoni pillussa ja sen jälkeen saisin/joutuisin nuolemaan vieraan spermat ja putsaamaan paikat.
        Kuvittelen ja fantasioin sperman olevan jonkun vieraan miehen jäljiltä.

• #######
        petteri35 kirjoitti:

Olen viimeaikoina lauennun vaimoni pillun huulille ja sen jälkeen nuollut kaikki spermat pois.
        Kiihottaa ajatus vieraasta kyrvästä soutamassa vaimoni pillussa ja sen jälkeen saisin/joutuisin nuolemaan vieraan spermat ja putsaamaan paikat.

samat haaveet mullakin

• Omaan suuhun

Satun olemaan naimisissa kiihkeän naisen kanssa, jolla orgasmin saaminen kestää kuitenkin aika pitkän ajan. Laukean usein ennen häntä ja koetan jatkaa veltostuvalla kullilla hänellekin orgasmin. Ellei se auta, hän painaa pääni vitun huulille ja käskee nuolla hänelle loppuun asti. tietysti joudun nuolemaan omaan siemennestettäni. Oikeastaan omien mehujen nuoleminen ja vaimon laukaiseminen samalla tuntuu mukavalta. Välillä vaimo haluaa tulla istumaan kasvoilleni ja liikuttelee vittuaan ja hankaa kai klitorista nenääni vasten. Tietysti koko ajan siemennestettä valuu suuhuni. Tunnen kielelläni, miten vaimoni laukeaan. Nykyisin jo nautin mehujen valumisesta.

• haluisin kans kermat suuhun
        Omaan suuhun kirjoitti:

Satun olemaan naimisissa kiihkeän naisen kanssa, jolla orgasmin saaminen kestää kuitenkin aika pitkän ajan. Laukean usein ennen häntä ja koetan jatkaa veltostuvalla kullilla hänellekin orgasmin. Ellei se auta, hän painaa pääni vitun huulille ja käskee nuolla hänelle loppuun asti. tietysti joudun nuolemaan omaan siemennestettäni. Oikeastaan omien mehujen nuoleminen ja vaimon laukaiseminen samalla tuntuu mukavalta. Välillä vaimo haluaa tulla istumaan kasvoilleni ja liikuttelee vittuaan ja hankaa kai klitorista nenääni vasten. Tietysti koko ajan siemennestettä valuu suuhuni. Tunnen kielelläni, miten vaimoni laukeaan. Nykyisin jo nautin mehujen valumisesta.

oiku kun ihanat puuhat miten haluaisitko mieheltä suihin kaikki spermat?
        mä haluaisin tosissaan kokeilla miehenkin kanssa kunhan löydän sopivan tyypin.
        en sua tarkota tietenkään jos sulla ei ole kiinnostusta siihen hommaan
        mahtavaahan se on kun saa
        pään vitun huulille nami nami
        se on mahtavaa mitä te vaimon kanssa harrastatte

• Petteri35
        ####### kirjoitti:

samat haaveet mullakin

Oletko jo onnistunut saamaan vaimosi vieraanmiehen kanssa sänkyyn?

• faunimale3
        ####### kirjoitti:

samat haaveet mullakin

Samat halut mullakin, olis viel kiihottavampaa kun naiseeni laukeis useempi mies - ennenkuin nuolisin.

• kenties olisi
        petteri35 kirjoitti:

Se, että neljä äijänkörilästä tulisi meille ja kaikki nussisivat vaimoani. Sitten joutuisin/saisin nuolla vaimoni paikat puhtaaksi, jotta miehet saisivat taas puhdasta pillua. Ja taas sama juttu. Paikat puhtaiksi. Sitten miehet lähtisivät. Ovella he vielä sanoisivat, että pidä huoravaimosi kiimaisena. Tulemme huomenna uudestaan ja hieman isommalla joukolla.

• Karjalainen Karvarinta

Kait sitä nyt on jokkainen vaimonsa tyydyttävä mies spermaansa pillusta nielly.

Mie kanssa oon aina hoitanu vaimolle orgasmin kielellä tai sormilla, jos oon lauennu liian aikasin. Viimeks toissailtana (eilen kyllä vaimo taas huuti suoraa huutoo pelkän kyrvän voimalla).

Kyllä mie joskus ihan leikin vuoks nuolen vaimolta pillun puhtaaksi. Ei se puhas pillumehun ja sperman cocktail mittään pahhaa ou.

Että semmosta viiskymppisten ilottelua tiällä rajavaaran tuvassa.

• meillä päin

Meilläkin on harrastettu jo jonkin aikaa oman sperman nuolemista. Käytännössä se tapahtuu niin, että laukean aikaisemmin kuin vaimoni ja sitten nuolen hänelle orgasmin omia mehujani maistellen.
      Toisinaan olen ensin runkannut hänen pillu karvoille ja sitten nuollut hänelle orgasmin. Siinä alkaa veitikka seisoa uudestaan ja runkkaan uuden lastin karvoille. Että tekee hyvää ja vaimo on aivan kiimainen.

Joskus viikonloppuisin olemme tehneet niin, että rakastelemme monta kertaa ja vaimoni ei pyyhi ja pese pilluaan. Sitten sunnuntai-illalla tai aikaisin maanantaina runkkaan taas pilluun. Sitten vaimoni istuu naamalleni ja hankaa itselleen hitaasti orgasmin. Ja minä saan maistella hyvin nussittua pillua. Se on taivaallinen maku ja tuoksu. Koko tyäpäivän se tuoksuu parrassani ja muistuttaa siitä ihanuudesta, mikä kotona odottaa. Joskus ovat työkaverit hieman ihmetelleet, mikä kumma tuoksu työpaikalla oikein on, mutta minä vain myhäilen itsekseni.

• kiimakaija

kiihottava kirjoitus. Haluaisin meille myös noin, mutta eipä taida meidän isäntä innostua moisesta leikistä.

Olisit mies mun mieleeni..pus pus...

• voikun olisi tollanen mies
        kiimakaija kirjoitti:

kiihottava kirjoitus. Haluaisin meille myös noin, mutta eipä taida meidän isäntä innostua moisesta leikistä.

Olisit mies mun mieleeni..pus pus...

ja minun makuun ah!

• karisma
        voikun olisi tollanen mies kirjoitti:

ja minun makuun ah!

oman sperman maistelu on käynyt meillä näin. Vaimo ottaa lastin suuhunsa ja laukeamisen jälkeen suudellaan ja siirretän sperma suutelemalla minulle, hyvää. vierasta spermaa ei ole vielä tullut maistelluksi, mutta ehkäpä.. jos vaimo viehättyy ajatukseen.

• olis tuollainen
        voikun olisi tollanen mies kirjoitti:

ja minun makuun ah!

nainen :P~ Omalla kohdallani naisia ei ole tuollaiset "leikit" juuri kiinnostaneet.

M30

• sinulle vaan =)
        olis tuollainen kirjoitti:

nainen :P~ Omalla kohdallani naisia ei ole tuollaiset "leikit" juuri kiinnostaneet.

M30

mua kiinnostaa kovasti se olisi ihanaa jos sais kokee mutta ei harminpaikka

• M30 :P~
        sinulle vaan =) kirjoitti:

mua kiinnostaa kovasti se olisi ihanaa jos sais kokee mutta ei harminpaikka

Tein uuden meiliosoitteen sinua varten. Kirjoita toiveistasi niin voin ehkä toteuttaa ne ;) Esimerkiksi kokonainen viikonloppu sinulle.

m30@sci.fi

Tuhoan osoitteen muutaman päivän päästä, joten ei kannata aikailla.

• MAHTAVAA
        M30 :P~ kirjoitti:

Tein uuden meiliosoitteen sinua varten. Kirjoita toiveistasi niin voin ehkä toteuttaa ne ;) Esimerkiksi kokonainen viikonloppu sinulle.

m30@sci.fi

Tuhoan osoitteen muutaman päivän päästä, joten ei kannata aikailla.

HEI!AIKA KIINNOSTAVAA
        OOTKO IHAN TOSISSAS KANS?
        OLIS SE KIVAA

MAHTAVAA kirjoitti:

HEI!AIKA KIINNOSTAVAA
        OOTKO IHAN TOSISSAS KANS?
        OLIS SE KIVAA

olen ihan tosissani. Oletko itse?

• OLISI MAHTAVAA

olen ihan tosissani. Oletko itse?

haluaisin kokeilla mistä oot? minkä ikänen sä nyt olitkaan vaikka ei sillä iällä väliä kun han sais kokea nauttia sun kanssas =)

OLISI MAHTAVAA kirjoitti:

haluaisin kokeilla mistä oot? minkä ikänen sä nyt olitkaan vaikka ei sillä iällä väliä kun han sais kokea nauttia sun kanssas =)

huomaa nimimerkistä, eli mies 30v. Telealue on 013, mutta ei kai matka ole este?

Olen pitkä, tumma, elämänkokemusta omaava merirosvo. Laita meiliä ja kerro itsestäni ja toiveistasi.

• meillä päin

Näin meillä tehdään tänä viikonloppuuna. Perjantaina runkkasin vaimoni pillulle ja nuolin sitten hänelle orgasmin. Sitten naimme vielä päälle ja laskin taas spermani karvoille. Vaimoni lupasi, että hän ei pyyhi eikä pese pimppiään koko viikonloppuna. Ei edes pyyhi käytyään pisulla.
        Illalla taas leikimme leikkejämme ja nuolen spermaista pillua pitkään.
        Sunnuntai-illalla saan sitten palkinnon. Hän istuu hajareisin naamalleni katsomaan Amazing Racea ja hankaa samalla kieltäni ja nenääni vasten itselleen orgasmeja. Ja minä saan maistella ja haistella hänen ihanan vitun makuja ja tuoksuja. Tietenkään en pese partaisia kasvojani. Maanantaina koko työpäivän parrassani on ihan tuoksu muistuttamassa mitä kotona taas on odotettavissa.

• haluun sua

huomaa nimimerkistä, eli mies 30v. Telealue on 013, mutta ei kai matka ole este?

Olen pitkä, tumma, elämänkokemusta omaava merirosvo. Laita meiliä ja kerro itsestäni ja toiveistasi.

emmä uskalla jos oot merirosvo
        iik mihin sitä joutus no tietysti nautinnon partaalle se olisi ihanaa =)
        joo ei matka este mutta mitäs muijas siihen sanoo kun mies menee mitenmän matkan päähän? eikö rupee ihmetteleen?

• voi kuinka haluan

ai katos katos nimimimerkistäpä hyvinkin no joo ois han sitä pitänyt älytä=)

haluun sua kirjoitti:

emmä uskalla jos oot merirosvo
        iik mihin sitä joutus no tietysti nautinnon partaalle se olisi ihanaa =)
        joo ei matka este mutta mitäs muijas siihen sanoo kun mies menee mitenmän matkan päähän? eikö rupee ihmetteleen?

Merirosvo kuvaa lähinnä ulkonäköä. Eli käy vuokraamassa pirates of the caribbean niin suunnilleen tiedät mitä saisit ;)

Muija tykkäs liikaa vaniljasta niin laitoin sen jo pari vuotta sitten mittailemaan jalkakäytäviä.

• M30 LLE

Merirosvo kuvaa lähinnä ulkonäköä. Eli käy vuokraamassa pirates of the caribbean niin suunnilleen tiedät mitä saisit ;)

Muija tykkäs liikaa vaniljasta niin laitoin sen jo pari vuotta sitten mittailemaan jalkakäytäviä.

ai jaa niinkö kävi

M30 LLE kirjoitti:

ai jaa niinkö kävi

että jaksatte itseänne :) Luulisi että tuollainen leikki naurattaa kerran, mutta ei toista.

Luuletko että saat koskaan oikeasti kinkyä seuraa naisista tuolla asenteella? Siksikö häiriköit täällä muita?

Itellä ei olis mitään ongelmia saada naisia livenä tai nettitreffeiltä, mutta kun ei kiinnosta muut kuin "tuhmat tytöt" ;)

Kiinnostuneelle: Meiliosoite on voimassa maanantaihin. Tartu tilaisuuteen tai se menee ohi.

Aika hyvin löytyy lukijoita tälle threadille \o/

• =========

että jaksatte itseänne :) Luulisi että tuollainen leikki naurattaa kerran, mutta ei toista.

Luuletko että saat koskaan oikeasti kinkyä seuraa naisista tuolla asenteella? Siksikö häiriköit täällä muita?

Itellä ei olis mitään ongelmia saada naisia livenä tai nettitreffeiltä, mutta kun ei kiinnosta muut kuin "tuhmat tytöt" ;)

Kiinnostuneelle: Meiliosoite on voimassa maanantaihin. Tartu tilaisuuteen tai se menee ohi.

Aika hyvin löytyy lukijoita tälle threadille \o/

voi että tulee kiire vastata
        saanko tehä sulle jotain kivaa kans?

========= kirjoitti:

voi että tulee kiire vastata
        saanko tehä sulle jotain kivaa kans?

ettei se ole sulle tarkoitettu. Sorry vaan jos loukkasin alkukantaisia tunteitasi, mutta paistoi niin selvästi läpi että olet lapsellinen feikki, etten voinut vastustaa kiusausta ja vedättää sinua vähäsen ;)

btw ei ollut ensimmäinen, eikä viimeinen kerta tällä palstalla :D Kattos kun harjaantunut silmä pystyy näkemään tekstin kirjoitustyylistä onko kyseessä sama kirjoittaja vai ei.

Harmittaa sikäli että tällä foorumilla olisi eniten lukijoita ja juuri tuollaiset haaveilijat eivät uskalla toteuttaa fantasioitaan. Uskalletaan korkeintaan toteamaan että "voi kun edes kerran".

Varsinaiset aiheen ympärille kasatut sivustot ovat liian moderoituja ja lämpenevät sisäänpäin. Ne tuntuvat olevan ennestään tuttujen kaveripiirien omia juttuja, joille ei ulkopuolisilla ole asiaa.

Täällä taas pyörii myös kaikki se materiaali, jota noille foorumeille ei kaivata. Lapselliset idiootit, tunnevammaiset, yms. Kuka täällä uskaltaa luottaa kehenkään tai alkaa tutustumaan edes anonyymisti. Aika vaikeaa on :/

• työpäivä haisien se on namia
        meillä päin kirjoitti:

Näin meillä tehdään tänä viikonloppuuna. Perjantaina runkkasin vaimoni pillulle ja nuolin sitten hänelle orgasmin. Sitten naimme vielä päälle ja laskin taas spermani karvoille. Vaimoni lupasi, että hän ei pyyhi eikä pese pimppiään koko viikonloppuna. Ei edes pyyhi käytyään pisulla.
        Illalla taas leikimme leikkejämme ja nuolen spermaista pillua pitkään.
        Sunnuntai-illalla saan sitten palkinnon. Hän istuu hajareisin naamalleni katsomaan Amazing Racea ja hankaa samalla kieltäni ja nenääni vasten itselleen orgasmeja. Ja minä saan maistella ja haistella hänen ihanan vitun makuja ja tuoksuja. Tietenkään en pese partaisia kasvojani. Maanantaina koko työpäivän parrassani on ihan tuoksu muistuttamassa mitä kotona taas on odotettavissa.

oho onpahan kiva mies tykkää pillusta noin paljon että ei haisujakaan pese

• meillä päin
        työpäivä haisien se on namia kirjoitti:

oho onpahan kiva mies tykkää pillusta noin paljon että ei haisujakaan pese

Juu kyllä meillä hajuista pidetään. Tuskin jaksa odottaa iltaa ja vaimoni ihanaa tuoksuvaa pillua. Tai oikeammin kypsän naisen vittua.
        Aamulla taas naimme monta kertaa ja päästin lastini karvoitukselle. Aina välillä pyyhinj kullini myös karvoille. Taivaallinen tuoksu ja maku odottavat minua illalla. Ajatelkaa, hän ei ole pessyt alapäätään torstain jälkeen. Eikä todellakaan edes pyyhkinyt käytyään pisulla. Ja nyt illalla minut palkitaan.
        Rakastan vaimoni tuoksuja. Ne saavat minut aivan kiimaiseksi. Ja sitten koko maanantain saan muistella hänen tuoksujaan, jotka vielä ovat parrassani.

• maarit joka tykkäisi

ettei se ole sulle tarkoitettu. Sorry vaan jos loukkasin alkukantaisia tunteitasi, mutta paistoi niin selvästi läpi että olet lapsellinen feikki, etten voinut vastustaa kiusausta ja vedättää sinua vähäsen ;)

btw ei ollut ensimmäinen, eikä viimeinen kerta tällä palstalla :D Kattos kun harjaantunut silmä pystyy näkemään tekstin kirjoitustyylistä onko kyseessä sama kirjoittaja vai ei.

Harmittaa sikäli että tällä foorumilla olisi eniten lukijoita ja juuri tuollaiset haaveilijat eivät uskalla toteuttaa fantasioitaan. Uskalletaan korkeintaan toteamaan että "voi kun edes kerran".

Varsinaiset aiheen ympärille kasatut sivustot ovat liian moderoituja ja lämpenevät sisäänpäin. Ne tuntuvat olevan ennestään tuttujen kaveripiirien omia juttuja, joille ei ulkopuolisilla ole asiaa.

Täällä taas pyörii myös kaikki se materiaali, jota noille foorumeille ei kaivata. Lapselliset idiootit, tunnevammaiset, yms. Kuka täällä uskaltaa luottaa kehenkään tai alkaa tutustumaan edes anonyymisti. Aika vaikeaa on :/

moi
        olen kanssasi samaa mieltä idiootit ja tunnevammaiset pois tältä palstalta
        on tosi että ei uskalla edes tutustua kehenkään
        vaikka haluaisi
        mutta tämä aihe on kiva
        minun mielestä tämä sperma juttu on aika kiva oma mieheni ei suostuisi tekemää minulle vaikka useammin olen pyytänyt

maarit joka tykkäisi kirjoitti:

moi
        olen kanssasi samaa mieltä idiootit ja tunnevammaiset pois tältä palstalta
        on tosi että ei uskalla edes tutustua kehenkään
        vaikka haluaisi
        mutta tämä aihe on kiva
        minun mielestä tämä sperma juttu on aika kiva oma mieheni ei suostuisi tekemää minulle vaikka useammin olen pyytänyt

Et varmaan pystyisi naamioimaan tekstiäsi vaikka yrittäisit yhtä kappaletta koko päivän :/

• ...............

Vitun sairas piilohomo. Heteromies ei spermaansa suuhunsa pistä eikä oikea mies alistu naiselle, se on luonnotonta!

• Jompe

Minulla on tapana nauttia omat spermani säännöllisesti ja aina kun mahdollista. Kannattaa kokeilla. Se on varsin terveellistä. Pysyy sairaudet loitolla. Vierasta spermaa en ole päässyt maistamaan. Kiinnostas kyllä. Naisen pillusta panon jälkeen se on oikein ihanaa.

• nainen isolla sella sella
        Jompe kirjoitti:

Minulla on tapana nauttia omat spermani säännöllisesti ja aina kun mahdollista. Kannattaa kokeilla. Se on varsin terveellistä. Pysyy sairaudet loitolla. Vierasta spermaa en ole päässyt maistamaan. Kiinnostas kyllä. Naisen pillusta panon jälkeen se on oikein ihanaa.

olen nainen ja kun teen itse niin kyllä minä omia kiimojani maistelen kun olen oikein märkä ja limanen niin teko kyrpäkin menee suuhun joka on ollut minun sisälläni joka on tosi limanen se on niin ihana nauttia omista kiimoista ja limoista
        mutta kiva olis mieheltä saada spermat suuhun

• Jompe
        nainen isolla sella sella kirjoitti:

olen nainen ja kun teen itse niin kyllä minä omia kiimojani maistelen kun olen oikein märkä ja limanen niin teko kyrpäkin menee suuhun joka on ollut minun sisälläni joka on tosi limanen se on niin ihana nauttia omista kiimoista ja limoista
        mutta kiva olis mieheltä saada spermat suuhun

Spermaa parempaa kasvovoidetta sitten ei ole olemassa. Hiero koko lasti kasvoihisi ja anna vaikuttaa aamuun. Vasta sitten peseydyt. Kasvosi pysyvät ikinuorina.

• 000000
        Jompe kirjoitti:

Spermaa parempaa kasvovoidetta sitten ei ole olemassa. Hiero koko lasti kasvoihisi ja anna vaikuttaa aamuun. Vasta sitten peseydyt. Kasvosi pysyvät ikinuorina.

no joo on hyvät voiteet

• 000000000000000
        Jompe kirjoitti:

naisen kiima limat on niin ihanaa se on niin namia vaan

• mahtavaa
        Jompe kirjoitti:

voin sanoa että on se ihanaa
        ja kannattaa kokeilla

• -------

taitaa olla homon hommaa

• OOOO
        ------- kirjoitti:

taitaa olla homon hommaa

samaa mieltä ei tervejärkisten hommaa ollenkaan

• Anonyymi

Nykyään kun runkkaan laukaisin spermat lautaselle mistä nuolaisen kaiken suuhun , minusta sperma maistuu hyvältä.
      M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe