Hei voisiko joku kertoa miten Kalat nainen ja Vaaka nainen sopii yhteen ihan ystävyys ja parisuhde mielessä? Vai onko liian monimutkainen yhtälö tämäkin..?
Miten sopii Kalat - N & Vaaka - N yhteen?
2
835
Vastaukset
- Taija 59
Hei! Minä olen kala nainen ja ihastuin tulisesti vaaka mieheen. Se ihastus ei vaan ota loppuakseen vaikka pitäisi. Hän on varattu mies, mutta en näe sitä esteenä. Hänelle en ole kertonut syvimpiä tunteitani, mutta teen sen vielä. Meillä synkkaa hyvin monissa asioissa. myös seksi on fantastista hänen kanssaan.....
Olemme monista asioista samaa mieltä ja ajattelemme samalla tavoin..... - voi sitä..
kokeilla tulisko siitä mitään mut kalat ja vaaka on kumpikin pohjimmiltaan pettäjiä. et toinen loukkaa toista jossain vaihees joka tapauksessa, kokemusta on molemminpuolin. olen itse kalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717