Hei voisiko joku kertoa miten Kalat nainen ja Vaaka nainen sopii yhteen ihan ystävyys ja parisuhde mielessä? Vai onko liian monimutkainen yhtälö tämäkin..?
Miten sopii Kalat - N & Vaaka - N yhteen?
2
859
Vastaukset
- Taija 59
Hei! Minä olen kala nainen ja ihastuin tulisesti vaaka mieheen. Se ihastus ei vaan ota loppuakseen vaikka pitäisi. Hän on varattu mies, mutta en näe sitä esteenä. Hänelle en ole kertonut syvimpiä tunteitani, mutta teen sen vielä. Meillä synkkaa hyvin monissa asioissa. myös seksi on fantastista hänen kanssaan.....
Olemme monista asioista samaa mieltä ja ajattelemme samalla tavoin..... - voi sitä..
kokeilla tulisko siitä mitään mut kalat ja vaaka on kumpikin pohjimmiltaan pettäjiä. et toinen loukkaa toista jossain vaihees joka tapauksessa, kokemusta on molemminpuolin. olen itse kalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327