mulle jäi ysin luokalta ahdistus jonkun opettajan jokaikisen päivän huudoista. onko se oikeen et maikat huutaa
Juhola Koulu Järvenpää
12
3742
Vastaukset
- S_J
Henkilökunta ei oikein taida välittää mistään tässä Juholan koulussa.
- Anonyymi
Ihan pöty puhetta kaikki täällä Juholan Koulusta. Minulla on sillä 5 vuotias ja kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Ei saa arvostella opettajia ja koulujen johtoa. Keskustelu pitää tehdä asiallisesti ja käyttäen asialista kieltä. Ei arvostelemalla koulun henkilökuntaa❗❗
- Anonyymi
Toivon että koko rakennus puretaan on sen ansainnut. Paska opetus aina ollut!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä saisi kaupungin päättäjät ymmärtää ei erityisopetus tarvita. Kamalat kullut yhteiskunnalle tyhjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä saisi kaupungin päättäjät ymmärtää ei erityisopetus tarvita. Kamalat kullut yhteiskunnalle tyhjästä.
Ovat vähän ymmärtäneetkin mutta ei ole mennyt perille samaan kouluun kuin muut vain
- Anonyymi
Se koulu on fägärien. Ihan himpparikoulu. Pelkkiä nahkafagotteja täynnä.
- Anonyymi
Onko tämä sivu oikea löysin Googlesta tälläisen sivun: https://juholan-koulu.webnode.fi/
Onko tuo Juholan koulun netti sivu?? - Anonyymi
Ainakin sivun mukaan olisi mutta en ole kuullut että olisi yksityistetty minun tiedon nukkumaan pitäisi olla osa Järvenpään yhteiskoulua joka on julkinen. Ellen tiedä väärin!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259