Hei!
Voisiko joku kertoa käärmekalasta? Hinta, ikä, viihtyvyys jne?
Käärmekala
5
1525
Vastaukset
- Wau
tietoa olisi. Hinta ainakin täällä Turun seudulla n.90mk. Ihan "tavallinen" lämmin trooppinen akvaario, mutta peitinlaseissa ei saa olla pientäkään rakoa, josta voisi karata. Voi syödä kalat, jotka saa mahtumaan suuhunsa.. Tietääkseni ei erityisen herkkä kala, kun on kyseessä kuitenkin jo hieman kokeneempi akvaristi. Omaa kokemusta lajista ei ole.
- monni man
itse en tiedä oikeastaan mitään kyseisestä kalasta, mutta olen kuullut/lukenut, että se kasvaa jopa 90cm pituiseksi ja vaatii aika ison altaan. En tosin ole varma tästä joten korjatkaa jos olen väärässä.
- Satu
monni man kirjoitti:
itse en tiedä oikeastaan mitään kyseisestä kalasta, mutta olen kuullut/lukenut, että se kasvaa jopa 90cm pituiseksi ja vaatii aika ison altaan. En tosin ole varma tästä joten korjatkaa jos olen väärässä.
Voisin vaikka myydä käärmekalan, jos joku on kiinnostunut. Kalan pituus on n. 30 cm.
- Anonyymi
Käärmekala on mukava kaveri! Voi kasvaa noin 40cm pituiseksi. Itsellä on tällähetkellä Käärmekala joka on 25cm. Akvaario ei saa olla tietääkseni hirveän pieni. Minun käärmekala on yleensä aktiivinen, mutta välillä voi olla viikonkin jossakin piilossa.
- Anonyymi
Vastaus melkein 20 vuotta myöhässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229