Onkos näin että kun On vetoketjuhuppari nii siin ei oo huppuu?? Ku ei löydy mitää Sonatan hupparia mis olis huppu ja vetoketju :\
Sonata huppari?
5
785
Vastaukset
- replica-
kyllä muistaakseni sonata-kaupassa on hupullinen vetoketjuhuppari
- Mielibidee
Mä oon tilannu itelleni Sonatan webbikaupasta itelleni For The Sake Of Revenge -hupparin, ja siinä kyllä on sekä vetska että huppu.
- alo1ttelija
Mie en tajuu ... siin kuvas
For The Sake Of Revenge
Hupparissa näyttäis ihan ku siin ei olis huppuu
niiku (umpi) ?? - Mielibidee
alo1ttelija kirjoitti:
Mie en tajuu ... siin kuvas
For The Sake Of Revenge
Hupparissa näyttäis ihan ku siin ei olis huppuu
niiku (umpi) ??Mä en nyt ihan tajuu mistä puhut. FTSOR- hupparista (umpi?), ko. huppari ei ole umpi, vaan vetoketjumalli. Eli jos olet siellä Sonata-shopissa heidän sivuillaan, se on tuo Pocket/wolf -vetoketjuhuppari. Ja kyllä siinä kuvassakin huppu näkyy kuun päällä möllöttävän. Tosin se on ehkä vähän mytyssä, näkis varmaan paremmin, jos olis jonkun päällä ja huppu päässä.
Mutta siis huppu on ja vetska on, believe me. Ja on meinaan laadukas huppari, kovassa käytössä täällä. - alo1ttelija
Mielibidee kirjoitti:
Mä en nyt ihan tajuu mistä puhut. FTSOR- hupparista (umpi?), ko. huppari ei ole umpi, vaan vetoketjumalli. Eli jos olet siellä Sonata-shopissa heidän sivuillaan, se on tuo Pocket/wolf -vetoketjuhuppari. Ja kyllä siinä kuvassakin huppu näkyy kuun päällä möllöttävän. Tosin se on ehkä vähän mytyssä, näkis varmaan paremmin, jos olis jonkun päällä ja huppu päässä.
Mutta siis huppu on ja vetska on, believe me. Ja on meinaan laadukas huppari, kovassa käytössä täällä.;D En tienny et se huppu on mytyssä :P
Mut , eikun tilaamaa ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992