Olen käynyt tuossa kuntosalin starttikurssilla ja samalla rykmentintien uimahallissa. Mutta sitä kloorin määrä! Onko sitä lisätty vai olenko vain tullut herkemmäksi. Onko joku muu huomannut saman?
Liikaa klooria uimahallissa!
9
349
Vastaukset
- Satunnaisuimari
Ihan normaalisti minusta. Tosin en vielä tänä "talvena" ole käynyt
- Voi hyvä Sylvi!
Kiitos, että kirjoitit jostain muusta, kuin nuo salaliittofriikit.
- Anonyymi
Klooria lisätään, kun vedessä liikaa bakteereja esim ulosteesta johtuen. Silloin tällöin altaassa on ulostetta, uskokaa tai älkää. Vettä ei siis suinkaan vaihdeta, vaan lisätään myrkkyä tappamaan pöpöjä.
- Anonyymi
On lisätty, silmät käryää!
- Anonyymi
Selvästi on
- Anonyymi
Kloori on myrkyllistä pitkään sen kanssa puleeratessa.
- Anonyymi
Luulon voi vaihtaa tietoon:
https://www.tuusula.fi/aloitteet/nayta.tmpl?sivu_id=1095&id=468&navipath=- Anonyymi
Joo siellä on paljon klooria.
Ruumis yms haisee kloorille kauan projektin jälkeen. Ei auta vaikka mitä tekee ?
Johtuu,,, koska tietyt kaikuvat altaisiin. Sillekkään ei voi mitään. Saunassa/ pukkarissa on monesti paskaa.
Henkilökunnalle kun sanoo niin kukaan ei rasismin varjolla uskalla tehdä mitään.
t. suomi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siellä on paljon klooria.
Ruumis yms haisee kloorille kauan projektin jälkeen. Ei auta vaikka mitä tekee ?
Johtuu,,, koska tietyt kaikuvat altaisiin. Sillekkään ei voi mitään. Saunassa/ pukkarissa on monesti paskaa.
Henkilökunnalle kun sanoo niin kukaan ei rasismin varjolla uskalla tehdä mitään.
t. suomiKyllä siellä ihan kotimaiset aikuiset miehet ja nuoret osaavat seistä uikkarit jalassa suihkussa... tai sujahtaa suoraan pukuhuoneesta altaaseen suihkuun menemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717