Minkä maalainen tuo Comanche mönkijä on??
Kannattaako ostaa kun maksais uutena vaan 970€??
Comanche 200cc minkä maalainen?
17
14566
Vastaukset
- -------------------
Tarkotikko oikeasti 970 eskoa?
Comanche on made in ping pong by kids...
No ehkä ei ihan nuin mutta kiinasta kumminkin.- 970 on liikaa kasasta paskaa
niin osta pois. Takuuseenhan niitä saa aikansa korjata, mutta sekin loppuu ennen kevättä. Ei noilla Keskisen paskoilla tee kyllä yhtään mitään.
- kyllä
970 on liikaa kasasta paskaa kirjoitti:
niin osta pois. Takuuseenhan niitä saa aikansa korjata, mutta sekin loppuu ennen kevättä. Ei noilla Keskisen paskoilla tee kyllä yhtään mitään.
Osta pois.. tuohon hintaan on kyllä hintansa väärti. Ja se on totta että korjata joutuu varmasti ja muokata paljon että tosta saa kunnon ajettavan. itellä on 200cc TL versio. Joku 1.5tkm on ajettu ja hyvin se vielä toimii. Kaiken näköistä osaa on kyllä vaihdettu mutta kaikki on tullut veloituksetta takuuna. Hyvää ja halpaa ei ole ja se näkyy tässä, mut jos haluut jonkun laatu pelin niin se maksaakin sitten helposti 5000e että en mä ainakaan lähtis sijoittaa heti sellasii rahoja.
- Anonyymi
970 on liikaa kasasta paskaa kirjoitti:
Kiinalainen
- werty
mistä tuota saa?
- onmonta
Käy kattoo itte nettimotosta vaikka. Siellä on paljon niitä myynnissä. Motolandista paimiosta ostin omani.
- tavaraa
www.menopelimarket.fi
- jarr
Ostin ite sellasen 200cc Comanche crossin käytettynä. Edellinen omistaja on vaihtanu alatukivarret ja kierrettävän kaasukahvan.
Hyvä ajaa, sillä perusteella mitä näin talvisin pystyykään.
Huhun mukaan moottori olisi Honda, että sen suhteen EI tule ongelmia.
Itse ostin halvat pienet lisäpitkät, jotta näkisi pimeässäkin ajaa :)- timppanen
Hondan moottori. Ehkä kopio, mutta kestää vain tuhannesosan mitä aito.
- Tietäjä699
timppanen kirjoitti:
Hondan moottori. Ehkä kopio, mutta kestää vain tuhannesosan mitä aito.
Tosiaan moottorit on joissakin Kinuskien tekemissä vehkeissä Hondan lisenssimoottoreita. Ei o tietoa onko kyseisessä mönkkärissä mutta esim Honda monkeyn kopioissa lisenssillä valmistettuja kopiomoottoreita.
- Jillee
Tietäjä699 kirjoitti:
Tosiaan moottorit on joissakin Kinuskien tekemissä vehkeissä Hondan lisenssimoottoreita. Ei o tietoa onko kyseisessä mönkkärissä mutta esim Honda monkeyn kopioissa lisenssillä valmistettuja kopiomoottoreita.
mulla itellä on comanche 110cc pientä korjailua mutta olen tyytyväinen jos haluaa latupelin niin se maksaaa. moottori matkii hondaa minulla ei ainakaan mitään ongelmia moottrissa. :D
- aksutus
Jillee kirjoitti:
mulla itellä on comanche 110cc pientä korjailua mutta olen tyytyväinen jos haluaa latupelin niin se maksaaa. moottori matkii hondaa minulla ei ainakaan mitään ongelmia moottrissa. :D
Moottori on kopio vanhasta 125cc hondan moottoripyörästä. Kone on ehdottomasti kestävin osa tuossa laitteessa (200cc) Noin 10000km tullut ajeltua, ja konetta ei ole tarvinut aukasta, muuta kuin venttiilen säätöön huoltomielessä.
www.Atvasiaa.foorumit.fi - Comanche Bomber
aksutus kirjoitti:
Moottori on kopio vanhasta 125cc hondan moottoripyörästä. Kone on ehdottomasti kestävin osa tuossa laitteessa (200cc) Noin 10000km tullut ajeltua, ja konetta ei ole tarvinut aukasta, muuta kuin venttiilen säätöön huoltomielessä.
www.Atvasiaa.foorumit.fiMul on kans tommonen comanchen crossi peli. Ostin käytettynä ja hyvin on toiminu mut ite oon sitä mieltä et runko on aika paska ja hajoaa alle kovassa käytössä mut kone toimii moitteettomasti ja kestää.
- sillei tollei tällei
Comanche Bomber kirjoitti:
Mul on kans tommonen comanchen crossi peli. Ostin käytettynä ja hyvin on toiminu mut ite oon sitä mieltä et runko on aika paska ja hajoaa alle kovassa käytössä mut kone toimii moitteettomasti ja kestää.
nykyään noi komansset tehhään tyk-lehen mukaan ranskassa, joten laatu asiat kunnossa. moottori on kopioit polariksen 400cc, kuristettu vaan 200cc.
hyvä kampe. tänä vuonna oon ajanu 22400km ja yks lamppu vast palanu
- komanche on best
älkää ostako kaveril on semmonen ja se on paska. se ajo jonku 2 kilsaa ja sit se levis. se makso 500 eussii jossain säästö kareilla tai jossain muussa halpa kaupassa. meni siin akku laturikin,bensaletku.katteet,johdot,renkaan kuviot. toisin sanoen kaikki osat meni rikki ja jos haluu korjata osat pitää tilaa jostain kiinasta.
- Anonyymi
Maata mietin itsekkin. Mutta kannattaa ostaa. Suosittelen
- Anonyymi
Mikä on ku 200cc mönkijä menee putki punakseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748