Vaikka Tarja julkaisikin aivan täyttä paskaa, niin Tarja-fundamentalistien on pakko kuunnella sitä vaikka korvat verillä todistellakseen idolinsa paremmuutta..heh heh. Ei käy kateeksi. Kuunnelkaa sitä sen joululevyä ennemmin, on parempia biisejä nekin.
Tarjafanaatikoilla kiusalliset oltavat
5
868
Vastaukset
- makuja monia
Tarjan fanittajat eivät kysy sinulta tai muiltakaan oikeuttaan pitää mielilaulajastaan tai musiikistaan. Myös sinä saat tehdä niin. Miksi siis moinen kommentti.
- on tubsahtanut ?
Vai että kakka asiat verisillä korvilla höystettynä kiinnostaa kiusaajaa ?
Hus possu metsään, tai ainakin ulos hengailemaan raitista ilmastoa! - I walk alone
Tarjan uusi levy on todellakin erilainen; ei kategorioidu yhteen musiikkityyliin ja jakaa kyllä mielipiteitä, siitä olen varma! Mutta paskaa se ei todellakaan ole. Minun mielestäni hyvällä maulla, erinomaisesti toteutettua, upeaa musiikkia. On tarvittu uskallusta Tarjalta tehdä näin omannäköisensä levy. Tämä levy ei avaudu ensikerran kuuntelulla vaan vaatii hiukan kuulijaltaan; kaikkea ei ole annettu heti valmiina pakettina, ja näin on hyvä! Antaa kaikkien kukkien kukkia ja antaa maailmassa olla erilaista musiikkia kaikille!
- vaan
Kuuleppas sinä, mie pidän Tarjan lauluäänestä ja myös musiikista. Ei oo korvat menny verille vaikka oonki kuunnellu levyä 24/7. Miun mielipitteeseen ei oo muut vaikuttanu, mie oon pitäny Tarjan äänestä siitä asti ku Nightwishia ekan kerran kuulin vuosia sitten.
Tarjan levy on mahtava, kaunis kokonaisuus. Se ei todellakaan avaudu heti, vaan vaatii useamman kuuntelukerran. Miulle ainakin naitvissin uusin oli helpompi levy, ku tää Tarjan. Ja Tarja tuolla soittimessa enempi soipi. Sitä paitsi mie tykkään Tarjan äänestä enempi ku tään Anetten, vaikkei sekään huono oo.
Ja miun mielestä Tarjan levyllä ei oo yhtään paskaa biisiä. Ei todellakaan.
Tää on kuule miun musiikkimakuun sopivaa, vaik eihän kaikki tästä tykkää. Ei kaikki tykkää Nightwishistakaan, vaikka ne laulajaa vaihtokin. - siekii
vaan elämä itelles.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728