Tekin tuitte asiaamme: Hoitajien muodossa.
Kiitos kuuluu teillekkin.
Puheenjohtajanne suulla tuli tosi puolustelua. Kiitos !
Jos hakisi positiivista.
-olitte äänessä paljon, samoilla linjoilla. ?
Hoitajat & Kokoomus kiittää teitä.
Tosiasiassa onkin yhteinen asiamme terveyden/sairauden hoito, ilman puoluerajoja.
Kiitos vielä tuestanne.
Kiitos tuestanne
6
306
Vastaukset
syksyn kunnallisvaaleissa se "punainen viiva"!
- Punainen puolue
Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUS - se mieli
Punainen puolue kirjoitti:
Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUSmuuttuu.Eilen kokoomuslaiset vielä haukkuivat hoitajia terroristeiksi ja ahneiksi ja sanoivat ettei he mitään luvanneet.Kyllä korotukset tappeli hoitajat itse kansan ja opposition tukiessa heitä.
- kannatus nousee
Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUSNimenomaan, eipä taida nuo vasuriraukat tajuta että taas tuli roppakaupalla lisää hyvätuloisia kokoomuksen äänestäjiä...
- k.o.m Mari
kannatus nousee kirjoitti:
Nimenomaan, eipä taida nuo vasuriraukat tajuta että taas tuli roppakaupalla lisää hyvätuloisia kokoomuksen äänestäjiä...
Ei politiikkaa voi tehdä ainoastaan äänien saamisen toivossa.Sen kai Katainenkin ja kokomustat oppivat tästä.
Oikeudenmukaisuudesta toveri hyvä,oikeudenmukaisuudesta.Siitä on vasemmistolaiset tehty. - jäämies---
Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUS>>>Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
- Kiitos kuuluu vasemmalle, kun ottivat asiakseen
vaatia vaalilupausten toteutumista.
>>>Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
- Joo ja helvetin helposti se näytti käyvänkin.
Tiedoksi vaan että ennen ei pidetty takin kääntäjistä, eikä niistä pidetä nykyäänkään.
>>>Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
- Älä nyt unta nää. Taidat olla humoristi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047