Elikkä ennen pennun tuloa pitäisi hankkia joku panta, tästä on aikaisemminkin täällä kyllä muistaakseni puhuttu, mutta jonnekkin koko keskustelu on kadonnut.
Eli koska olen toosi huono arvioimaan, ni minkä pituista pantaa jos on kasvuvaraa, ostin yhden mutta mietityttää onko liian iso pienimmällä reijällä...
kuinka leveä? ja tosiaan minkä pituinen on pennun kaulan ympärys...
Ja mimmoista materiaalia? ja mitä yleensäkkin suosittelette :)
Pennulle panta
2
423
Vastaukset
- jonna vain
ite ostin eka pannaksi kangaspannan pistolukolla, muistaakseni säätövara oli jotain 24-40cm luokkaa ja oisko se pari senttiä levee. se oli kätevä (nopea laittaa/ottaa pois), kevyt ja helppo pestä (meillä kesä oli pentuaikaa).. mun mielestä toi kangaspanta oli hyvä kun pentu ei vielä vedä pienenä paljoa narussa (ei tartte olla mitenkään erityisen kestävä) ja kevyenä se ei haittaa pentua (helppo totutella käyttämään pantaa). nyt isompana käytössä on nahkainen heijastinpanta ja heijastimista ei mitään hyötyä kun hukkuvat karvan sekaan :)
- koira mies
soita sinne mistä haet pennun pyydä mittaamaankaulan ympärys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229