Hei!
pidän välivuotta kouluavustajan töitä tehden... Tarkoituksena on hakea ensi vuonna OKL:ään jos tällä kertaa ovet avautuisivat... :)
mitä mieltä olette jos lähtisin Alkio-opistolle lukemaan kasvatustyönlinjalle..? onko kannattavaa?? varsinkin heiltä haluaisin kokemuksia, jotka ovat siellä olleet...
Kiitos paljon!
alkio-opisto....
linnea,.,
1
826
Vastaukset
- ex-alkiolainen
Suosittelen Alkio-opistoa ehdottomasti! Loistava meininki, loistavat opettajat ja pääsyprosentti yliopistoon kasvaa.
Itse olen opiskellut journalistiikkaa alkiolla ja voin sanoa että noin 80% meidän luokalta pääsi eteenpäin opinnoissaan. Saama olen kuullut kasvatustyönlinjalta. Kämppikseni oli kyseisellä linjalla ja kehui opetusta. Taisipa päästä yliopistoonkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319