suomalaisista on normaalipainoisia.
Niin, kyllä tulevaisuudessa riittää sairaaloissa potilaita kun meitä normaalipainoisia ei kohta ole.
Enään alle
36
1194
Vastaukset
- pitäisi säätää
ylipaino vero.
- oikeinkirjoituskurssi
Se on enää, ilman loppu-n:ää, ja tuossa jalkimmäisessä viestissä on alkeellinen yhdysssanavirhe.
- sillä väliä
oikeinkirjoituskurssi kirjoitti:
Se on enää, ilman loppu-n:ää, ja tuossa jalkimmäisessä viestissä on alkeellinen yhdysssanavirhe.
he,he.
- höperööööööö
et kai sie oo semmonen tiukkapiponen pilukunviilaaja
- voi kun nauratti
Ei saa olla noin pahalla päällä. Pitää silloin panna lenkkarit jalkaan ja lähteä lenkille ja ottaa koira mukaan, jos sellaisen omistaa.
- meni
eihän meiltä muuta veroa puutukkaan ..paitsi ässä vika - ärrävika -änkytys - d-t- (ääntämys päin honkia )jne!
- oiekirjoituskursis
että,tännepppä ei viiti paljon kiljotella,ku on noita pilikunviilaajia.
Eikö se sisältö olekkaan tärkein?? oikeinkirjoituskurssi kirjoitti:
näissä jutuissa on sisällön ymmärtäminen tärkeämpää kuin pilkun nussiminen
- kotikiusat
tavat jonku pilkuviilaja,ole ajatellu et semmone sekkois mun kans.
Ei ol kiälioppi hanskas,mut pikku vedätykse o.
- työmarkkinoilla
Ainakin työmarkkina neuvotteliat usein ylipainoisia. Lieneekö helppo duuni syy ylensyöntiin. Heillähän ei työaikaa liene
ole montaakaan tuntia 2-4v välein . Loppu meneekin nautiskellessa torttua.- ne on sellaisia
lihaksia joita ei kuntoilemalla saa.
En minä ainakaan ole liikunnalla madottomia läskikiloja saanut, miten pitäisi kuntoilla,että kunnon läskit tulisi:) - kysymys siitä
että kun on rutkasti ylipainoa niin on puheillakin enemmän paino arvoa:))
- hillomunkkiM
laihat normaalit nirppailijat kuoloo alta pois syöpään ja nälänhätägeenilliset miehet ja naiset voivat paksusti ja pitkään samalla ruokamäärällä kuin nirppailijat näkköö nälkää.
- sanoo lihava
jos joku on normaalipainoinen eikä maha roiku niin heti lihavat sanoo häntä laihaksi.
Pitäisi kaikilla mahan roikkua niin sitten he ihmisen hyväksyisivät normaalipainoiseksi.
- käsvartes
kyynäräpäitä myöten ristiin, ja kiitä yläkerran isäntää!
Lihava voi aina laihtuu, mutta lähimmäisenrakkautta ei saa ees apoteekista. - namisuku
..paljon johtunee myös siitä että vihanneksia ja hedelmiä pitäisi syödä kilo päivässä (suosituksen mukaan)mielummin enemmänkin, mutta kalliiksi tulee, ei kaikilla ole varaa:(
Makkaraa, makaroonia, riisiä, tonnikalaa, kalapuikkoja, vehnäjauhosta kastikkeita jne.. on yllättävän monen ruokavalio..:(/
Raha ratkaisee monessa asiassa:/- käyn lenkillä
mutta siellä ei hölkkää koskaan vastaan lihavaa ihmistä,kyllä ne etupäässä sutjakkaita ja normaalipainoisia ovat.
Lihavat makaa kotona ja lihottavat itseään entisestään, eivät lenkille jouda kun pitää jatkuvasti jotain syödä. - et mene
käyn lenkillä kirjoitti:
mutta siellä ei hölkkää koskaan vastaan lihavaa ihmistä,kyllä ne etupäässä sutjakkaita ja normaalipainoisia ovat.
Lihavat makaa kotona ja lihottavat itseään entisestään, eivät lenkille jouda kun pitää jatkuvasti jotain syödä.lenkille, syö se!
- sitten .,.,.,.
et mene kirjoitti:
lenkille, syö se!
sydän kohtaukseen, tai makaat sairaalassa kun lonkat on menny ja samoin nilkat.
- painoon jos on
järkee päässä. Nähdä vähän vaivaa. Minun mielestä kaikki voivat elää niin kuin haluavat jos ei mun silmille tuu hyppii. Ei terveysterroristeilla ole oikeutta käydä toisen ulkonäköö arvostelemaan. eikä tupakoitsian tupakanpolttoon. helppoo on toista neuvoo. yleensä mistä ihminen purnaa hän kertoo itsestään. näi on psygologiassa. pahimmat narisija pitäis laittaa pakkolomalle johonkin vertaistensa joukkoon. kuka sitten kuuntelis.
käyn lenkillä kirjoitti:
Lihavat makaa kotona ja lihottavat itseään entisestään, eivät lenkille jouda kun pitää jatkuvasti jotain syödä.mutta totta. Ei ole lihavuus mitenkän tavoiteltava olotila. Myönnetään. Painonvartijat kunniaan jos ei ite osaa syömisiään laskea. Oon muuten itse laihduttanut näillä pisteillä. Masentuneena söin ja lihotin itseni ylipainoiseksi. Nyt on elämä kohdillaan enkä halua olla lihava. Haluan olla uhkea Dooris, en paksu Bertta. Hymyä huuleen!!
- jung
On se surullista. Mietinkin tässä näin, mistä tulee yltiömäinen/runsas syöminen; itsensä syöttäminen ylipainoiseksi?
- Mertzi.
Kun ei löydy ihmissuhdetta, on työtön, jatkuva rahapula, elämästä puuttuu suunta ja sisältö. Ei jaksa oikein muuta kuin hakea tsiekuraa ja sinappia kaupasta, vetasee tarjouskaljaa kyytipojaksi, muuhun ei rahaa sitten riittäkkään. Eikä mihinkään halua mennäkkään, kun on niin s..tanan läski. Siinäpä sellainen karuselli, missä vain pyörii ja pyörii samaan suuntaan kuin olisi perseestään härvelivempaimeen liimattu.
Ja meitä on paljon. Ollaan vain piilossa kuin myyrät maaonkaloissaan. Ei haluta herättää turhaa huomiota. Tässä maassa vain työ, titteli ja raha antaa ihmiselle arvon. Muutoin: - evvk - - jung
Mertzi. kirjoitti:
Kun ei löydy ihmissuhdetta, on työtön, jatkuva rahapula, elämästä puuttuu suunta ja sisältö. Ei jaksa oikein muuta kuin hakea tsiekuraa ja sinappia kaupasta, vetasee tarjouskaljaa kyytipojaksi, muuhun ei rahaa sitten riittäkkään. Eikä mihinkään halua mennäkkään, kun on niin s..tanan läski. Siinäpä sellainen karuselli, missä vain pyörii ja pyörii samaan suuntaan kuin olisi perseestään härvelivempaimeen liimattu.
Ja meitä on paljon. Ollaan vain piilossa kuin myyrät maaonkaloissaan. Ei haluta herättää turhaa huomiota. Tässä maassa vain työ, titteli ja raha antaa ihmiselle arvon. Muutoin: - evvk -"Kun ei löydy ihmissuhdetta, on työtön, jatkuva rahapula, elämästä puuttuu suunta ja sisältö."
-Ihmissuhde (okei, vaikea asia) mutta
hoidettavissa!
-Työ on myös hoidettavissa. Kaikkea saa. Jos
vaan hakee ja yrittää!
-rahapula?! -tuolloin laitetaan asiat
tärkeysjärjestykseen(eikä ostella bissee, yms.)
"Eikä mihinkään halua mennäkkään, kun on niin s..tanan läski."
Kaikki lähtee valinnasta ja halusta. Ennen kaikkea päästä. Pystyykö sanomaan ei! Ja läski voi laihduttaa...
Ihminen on ihminen. Kukaan ei voi mitään. Elämmme virheiden ja hyvien asioiden kanssa. Lihavuus ei ole virhe, se on valinta!
(tietysti sairastavat ihmiset erikseen) - Mertzi.
jung kirjoitti:
"Kun ei löydy ihmissuhdetta, on työtön, jatkuva rahapula, elämästä puuttuu suunta ja sisältö."
-Ihmissuhde (okei, vaikea asia) mutta
hoidettavissa!
-Työ on myös hoidettavissa. Kaikkea saa. Jos
vaan hakee ja yrittää!
-rahapula?! -tuolloin laitetaan asiat
tärkeysjärjestykseen(eikä ostella bissee, yms.)
"Eikä mihinkään halua mennäkkään, kun on niin s..tanan läski."
Kaikki lähtee valinnasta ja halusta. Ennen kaikkea päästä. Pystyykö sanomaan ei! Ja läski voi laihduttaa...
Ihminen on ihminen. Kukaan ei voi mitään. Elämmme virheiden ja hyvien asioiden kanssa. Lihavuus ei ole virhe, se on valinta!
(tietysti sairastavat ihmiset erikseen)osataan suoltaa ja selittää niin niin osaaottavasti, mutta yhteen asiaan ette osaa sanoa yhtään mitään: se IKÄ se päälle 50 ikä on myrkkyä työnantajille. Ei jokaisesta ole perushoitajaksi tai siivoojaksi. (voi olla fyysisiä rajoitteita). Ok ok on työtä ja tekevälle löytyy, just juu 1 h/viikossa, olet jo "työelämässä" ja et rumenna tilastokeskuksen taulukoita. Juu juu valintoja, valintoja ja sano ei, ei. Ohjeistusta piisaa: mene harrastuksiin, mene kävelemään metsään keräämään käpyjä, marjasta, sienestä, katsele sinistä taivasta jne jne Haistakaa s ..tana peet kaikki noomit ja "hyväntekijät". Omaa napaanne ajattelette, ette muuta. Ja miksi pitäisikään, kun 7½ h/pv voi puhua peetä ja jaella ohjeita MUILLE ja palkka juoksee.
- jung
Mertzi. kirjoitti:
osataan suoltaa ja selittää niin niin osaaottavasti, mutta yhteen asiaan ette osaa sanoa yhtään mitään: se IKÄ se päälle 50 ikä on myrkkyä työnantajille. Ei jokaisesta ole perushoitajaksi tai siivoojaksi. (voi olla fyysisiä rajoitteita). Ok ok on työtä ja tekevälle löytyy, just juu 1 h/viikossa, olet jo "työelämässä" ja et rumenna tilastokeskuksen taulukoita. Juu juu valintoja, valintoja ja sano ei, ei. Ohjeistusta piisaa: mene harrastuksiin, mene kävelemään metsään keräämään käpyjä, marjasta, sienestä, katsele sinistä taivasta jne jne Haistakaa s ..tana peet kaikki noomit ja "hyväntekijät". Omaa napaanne ajattelette, ette muuta. Ja miksi pitäisikään, kun 7½ h/pv voi puhua peetä ja jaella ohjeita MUILLE ja palkka juoksee.
Jokaisen mielipide,
jokaisen näkemys.
Eläköön ihminen miten parhaaksi näkee,
näkeköön seuraukset tulevaisuudessa,
tulevaisuudessa
missä ei saa
menneisyydestä tippaakaan takaisin.
:) Hyvää joulua Sinulle! - tyhmyystiivistyy
Mertzi. kirjoitti:
osataan suoltaa ja selittää niin niin osaaottavasti, mutta yhteen asiaan ette osaa sanoa yhtään mitään: se IKÄ se päälle 50 ikä on myrkkyä työnantajille. Ei jokaisesta ole perushoitajaksi tai siivoojaksi. (voi olla fyysisiä rajoitteita). Ok ok on työtä ja tekevälle löytyy, just juu 1 h/viikossa, olet jo "työelämässä" ja et rumenna tilastokeskuksen taulukoita. Juu juu valintoja, valintoja ja sano ei, ei. Ohjeistusta piisaa: mene harrastuksiin, mene kävelemään metsään keräämään käpyjä, marjasta, sienestä, katsele sinistä taivasta jne jne Haistakaa s ..tana peet kaikki noomit ja "hyväntekijät". Omaa napaanne ajattelette, ette muuta. Ja miksi pitäisikään, kun 7½ h/pv voi puhua peetä ja jaella ohjeita MUILLE ja palkka juoksee.
Suurin osa tälläkin palstalla tietää niin pirun hyvin miten pitäis elää ja olla. mutta tosipaikan tullen menee sormi kyynärpäitä myöten suuhun,näin olen sen havainnut. olen sentään 59v. tiedän jo jotain elämästä.
- tosipaikka
tyhmyystiivistyy kirjoitti:
Suurin osa tälläkin palstalla tietää niin pirun hyvin miten pitäis elää ja olla. mutta tosipaikan tullen menee sormi kyynärpäitä myöten suuhun,näin olen sen havainnut. olen sentään 59v. tiedän jo jotain elämästä.
paljolti samaa mieltä,nämä ohjeistajat varmaan on ns.terveitä immeisiä,käyvät lenkillä,milloin missäkin kuntoa kohottavissa saleissa ym.ym.
Ei mene lonkat,eikä ranka paskaksi,ku hoitaa itseensä,sen allekirjoitan.
Onko kellään tullu mielen viereenkään,että on saanu ilman syömistäkin nämä vaivat itselleen,eikä niistä eroon pääse.
Kerron vain senverran,että itselläni lukuisten leikkauksien jälkeen on ns.normaaliliikkuminen hyvin minimaalista,ei voi liikkua,mennä lenkille illalla,kun ei voi,saa,varata jaloilleen,että luutuminen onnistuisi.
Sormi on menny ja koko käsi olkapäitä myöten suuhun,tuntuu että vesikin kasvattaa jenkkakahvoja,viimeisin leikkaus kun jätti jo kabanossit lanteille,noh,eiköhän ne sula ajanmyötä.
Olen vasta 52v. 158cm pitkä 60kg painoa.
Koko elämä on menny uusiksi,minusta riippumattomista syistä,voihan se olla että senkin vuoksi on koko käsi kyynärpäitä myöten suussa,noh eipähän ainakaan paino nouse.
Enkeleitä elämäänne.
- ja niin tekee
varmaan moni muukin. Ei kait kaikki Suomalaiset nyt mitään töppöeinareita ja läskiliisoja ole. Itse olen suht normaalipainoinen mutta ei minua lihavat ihmiset häiritse. Minusta on hauskan näköistä joka selvästi lihava ihminen pukeutuu naisellisesti ja kauniisti. Joutuu näkemään vaivaa paljon enemmän kuin norm. mitoissa oleva. Sitäpaitsi vaatteet jotka tehdään kiinassa on paljon pienempiä kuin meidän normaali Suomalaisen vaatteen suomalainen mitoitus. Olisi aika tylsää jos kaikki näyttäis maratoneilta. Eikä lievä ylipaino mitään sairauksia tuo. Suurimmaksi osaksi me perimme ne jo kehdossa. Valitettavasti.
- seuraavan
kerran käyt sairaalassa niin vilkaise ympärillesi niin huomaat, että kyllä suuri osa potilaista on ihan normaalipainoisia. Viestistäsi saa käsityksen, että normaalipainoiset eivät sairasta lainkaan.
- lihavat sairastaa
ei se niin kulje.syöpä on kuin pommi taivaalta. ei katso painoo ei varallisuutta eikä titteliä, kikkelistä puhumattakaan. Olen sitä mieltä että kenellekkään ei kuulu minkäkokoinen on jos itse hallitsee kehonsa. Minä puhuin niistä yerveysterroristeista jota tietävät aina ja joka tielnteessa mitn toisen tulee elää.
- niin?
Että jos yrittää syödä terveellisiä ruokia torjuakseen syövän ja muut sairaudet, että se ei autakaan? Vai tarkoititko, että väärinsyöviä ihmisiä voi olla laihoissakin ihmisissä?
pannut merkille että nuoret ovat lihavia nykyään, ja se on miusta huolestuttavaa.
- jung
ystäväni sanoi kerran minulle "olen laiha, ehkä liiankin".
Sen päivän jälkeen mietin, näenkö vain itseni normaalipainoisena.
Vaikka eihän se paino minulle loppupeleissä merkitse. Hyvä tyyppi on hyvä tyyppi. Omaa hyvää oloa ei korvaa mikään :)
- udut
nyt hieman maanpinnalle. Olen tehnyt elämäntyöni hoitoalalla ja voin kertoa, että sairaaloissa on hoidettavana sekä lihavia, että laihoja kuin myös ns. normaalipainoisia.
Tämän illan Punaisen langan ohjelmatiedotteessa lukee: Kun elämä pelottaa, omasta elämästä tulee kontrollin keskipiste. Olisiko niin, että tämä pelko tulee esille myös huolestumisena toisten ihmisten painosta?
Kuolema lähtee vastaanottamaan meitä jo syntyessämme. Kohtaamme sen jokainen jossain kohtaa elämämme polkua. Se ei ole kiinnostunut meidän kenenkään painosta, ottaa vain ja vie mukanaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151