Kiitos!

Miitukka

Kaikille teille koiranomistajille, jotka olette jakaneet neuvojanne tällä(kin) palstalla! Olen vajaan vuoden ikäisen tuholaisen onnellinen omistaja ja olen pennun tulosta asti seuraillut näitä sivuja. Aiemmin en ole tänne kirjoitellut, kun olen saanut vastauksia mieltäni askarruttaviin asioihin selailemalla keskusteluja. Sinänsä ihan huojentavaa: kaikki muutkin pennun omistajat painivat samojen asioiden kanssa kuin minäkin, joten joku on jo ehtinyt kysymään kun meillä tulee ongelma eteen. Aina olen löytänyt vastauksen! =)
Nyt uskalsin jo rekkautua, mukamas "tiedän" koirista jo jotakin. No, ainakin sen, että koirakin oppii "ylävitosen" helposti. ;)

Mutta tässä kuukausien kuluessa olen huomannut (niinkuin useat muutkin) että ikävä kyllä palsta on melkolailla muuttunut... Siksi ihmettelenkin, miksi solvaajia palkitaan huomioimalla? Itse opin palstalta sen, ettei pennun huonoa käytöstä pidä palkita (huomiotahan on myös negatiivinen huomio, kuten joku palstalla opasti). Kuitenkin tällä palstalla tapahtuu juuri niin. Provoon vastataan, sitähän kirjoittaja haluaakin. Katkeamaton ketju... Kannattaisikohan noihin provoilijoihin kokeilla samaa "jääkautta", mitä pennuillekin kehoitetaan tekemään? Ei kaiketi pitkään huvita kirjoitella typeryyksiä kun vastakaikua ei tulekaan...

Mukavaa pikkujoulun aikaa kaikille! =)

7

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippasta

vaan sulleki vanha tekijä miks pitää valehella?

• n.sorsa

Tai oikeistaan täällä moni rekattu minä mukaan luettuna polttaa hihan ihmisiä mekin vain ollaan.

Jos ei provoiluihin kommentoi pidetään meitä rekattuja mammanpoikana ja siihen on syylistynnyt tuohon prvoiluun ja vastailuun kaikki vakio rekatut jotka täällä kirjoittelee.

• Miitukka

tiedän, että helposti ne hihat palaa...minullakin. Kolme lasta on kuitenkin opettanut jonkinlaista itsehillintää. Tosin se kuitenkin joskus pettää! =)

• Kiva saada uusia mukaan. Miten olet pärjäillyt ihanuutesi kanssa. Tiedätkö uuden pennun kanssa on aina kaikki opeteltava uudelleen. Vaikka on vuosia ollut koiria jokainen niistä on erilainen persoonaltaan.
      Tällä hetkellä meillä on muutama iäkkäämpi koira. On ollut ihanaa nähdä pienestä pitäen millainen suuri ainutlaatuinen persoona jokaisesta on kehittynyt.

• Miitukka

Kiitos, ihan kohtuullisesti ollaan selviydytty. Niin koira, asunto, irtaimisto kuin minäkin. =D
        Aina se vesseli kuitenkin yllättää, on askeleen edellä. Enpä arvannut, että alle puolivuotiaana hoksaa, miten ovet avataan. Jäljet kyllä näkyi töistä tullessa... Mutta, tiesin ottaessani, että saa pahempaa jälkeä aikaiseksi kuin lapset (niitä mulla 3), joten en niin hirveitä pultteja oo ottanut.

• Ri_ce

Näiltä palstoilta oppii kyllä kaikenlaista, sekä koiriin liittyvää, että ihan oman elämän teille. Sinulla on kiva nuori koira vielä. Itse jo hieman haikeana kuuntelen ja luen noita muiden kommelluksia kun omalla koiralla on jo sen verran ikää, ettei oikein enää pääse yllättämään tempauksillaan.

Mitä tuohon jälkimmäiseen kappaleeseesi tulee, niin juuh...huokailua, huokausten perään. Itse käyn palstalla melkeinpä päivittäin, mutta harvemmin kirjoittelen enää mitään, pääsee hiukan vähemmällä. Mitä tulee noihin riitaketjuihin, niin onhan täällä useinkin spekuloitu, että joskos niihin jättäisi vastaamatta, mutta ihmisluonto kun on sellainen, että aina on jonkun käytävä vähän sohaisemassa hiipuvaa hiillosta. Ja eihän sitä tiedä milloin itse löytää itsensä keskeltä tulikenttää. Väittelyhän on itseasiassa ihan kivaa, kunhan osaa väitellä menettämättä hermojaan...silloin on jo hävinnyt sen erän. Pidetään lippu korkealla!

• meidänkin puolesta. Päästään kohtapuoliin itsekin taas pikkupentu-ralliin :)
      Olet kyllä pitkälle oikeessa kommentissasi, mutta joskus jutut ampuu "sopivasti" yli ja veri kiehahtaa leppoisallakin luonteella ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe