Joku on saanu hormoonimyrkytykse

Viola j

Ensimmäistä kertaa olen sivuilla ja eihän tästä ota pirukaan selvää mitä täällä funtsitaan. Mihin tämä tämmöinen pelinpito tähtää? Pitäis olla tarkkana Tallinnasta tuotujen rohtojen kanssa. Tanssitaankin nyt siskon miehen kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään ja jos tulis menis äkkiä pois. Eläkää vastuullisesti, esimerkillisesti ei mitään välistä koplaamisia. Esivaltkin sen jo kieltää.

32

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varo morkkista

...viestisi, siitäkään ei käy ilmi, mitä päässäsi liikkuu ja onko ajatus jähmettynyt. Jotain johtopäätöstä voinee tehdä Tallinnassa käynnistäsi, arvatenkin rohdot lienevät päähäsi kihahtaneet. Lääkitys ja siskon mies -yhditelmä kuulostaa vaaralliselta, ettei vain sitä koplaamista tapahdu just siellä päin...

• Viola J

Jos koplaan koplaan ihan omiani enkä sekaannu toiste killuttimiin missä nimessä. ja mitä päähäni tulee siellä ajatus juoksee neitsytöljyn lailla. Mistäs minu pitäisi moraalista krapulaa tuntee??

• kait tyhmä

KYLLÄ VÄLILLÄ KUN LUKEE VIESTEJÄ TÄYTYY TODETA ETTÄ EN YMMÄRRÄ SEN SISÄLTÖÄ LAISINKAAN. MIKSI IHMEESSÄ ALOITETAAN SELLaisella asialla johon kukaan ei osaa eikä ymmärrä vastat,eihän siitä ole mitään iloa kellenkään. onko kirjoittaja sellainen joka puhuessaankin aloittaa lauseen keskeltä ja ihan eri asiasta kuin mistä on ALUNPERIN PUHUTTU.
        VÄLILLÄ IHMETTELEN NIITÄKIN JOTKA TUNTEVAT TOISENSA JA "JUTTELEVAT" YHTEISIÄ ASIOITA JULKISELLA PALSTALLA, MIKSI EIVÄT KIRJOITTELE SUORAAN TOISTENSA POSTIIN ,KUN NIIHIN EI OIKEIN VOI TULLA MUKAAN KUN EI TIEDÄ AINA MISTÄ PUHUTAAN

• elämässäkään
        kait tyhmä kirjoitti:

KYLLÄ VÄLILLÄ KUN LUKEE VIESTEJÄ TÄYTYY TODETA ETTÄ EN YMMÄRRÄ SEN SISÄLTÖÄ LAISINKAAN. MIKSI IHMEESSÄ ALOITETAAN SELLaisella asialla johon kukaan ei osaa eikä ymmärrä vastat,eihän siitä ole mitään iloa kellenkään. onko kirjoittaja sellainen joka puhuessaankin aloittaa lauseen keskeltä ja ihan eri asiasta kuin mistä on ALUNPERIN PUHUTTU.
        VÄLILLÄ IHMETTELEN NIITÄKIN JOTKA TUNTEVAT TOISENSA JA "JUTTELEVAT" YHTEISIÄ ASIOITA JULKISELLA PALSTALLA, MIKSI EIVÄT KIRJOITTELE SUORAAN TOISTENSA POSTIIN ,KUN NIIHIN EI OIKEIN VOI TULLA MUKAAN KUN EI TIEDÄ AINA MISTÄ PUHUTAAN

työnnetä nenää joka paikkaan.
        Jos joku niin se luonnossa kiukuttaa kun juttelet kaverin kanssa, ohikulkija tulee väliin.
        Erittäin vaativalla äänellä aletaan tivamaan"mitä , mitä mistä puhutte?"
        Tee oma aloitus ja juttele mielin määrin.

• ALKAJA
        elämässäkään kirjoitti:

työnnetä nenää joka paikkaan.
        Jos joku niin se luonnossa kiukuttaa kun juttelet kaverin kanssa, ohikulkija tulee väliin.
        Erittäin vaativalla äänellä aletaan tivamaan"mitä , mitä mistä puhutte?"
        Tee oma aloitus ja juttele mielin määrin.

EN TARKOITTANUTKAA SITÄ ETTÄ HALUAISIN NENÄNI JOKAPAIKKAAN TUKKIA VAAN SITÄ ETTÄ KUN TÄMÄ ON YLEINEN KESKUSTELU PALSTA NIIN OLISI KIVA JOS NIIHIN JUTTELOIHIN VOISI OTTAA OSAA, MUTTAJOS EI ALKUUNKAAN TIEDÄ MISTÄ ON KYSE NIIN ON VAIKEA VASTATA.
        KYLLÄ MINÄ PALJON ALOITUKSIA TEENKIN JA ON OLLUT TODELLA MUKAVAA KUN NIISTÄ ON SYNTYNYT KESKUSTELUA JA VÄLILLÄ HYVINKIN RAKENTAVAA.
        OLEN AIKA UUSI TÄÄLLÄ JA SIKSI HEITÄN TÄLLÄISIA AJATUKSIA KUN EN VIELÄ TIEDÄ KUINKA TÄÄLLÄ TOIMITAAN.
        EN MISÄÄN TAPAUKSESSA HALUA ARVOSTELLA VAAN TOIVON KAIKILLE OIKEIN MUKAVIA JUTTUTUOKIOITA.
        MUKAVAA PÄIVÄÄ KAIKILLE JOTKA LUKIVAT TÄMÄN

• neuvona,
        ALKAJA kirjoitti:

EN TARKOITTANUTKAA SITÄ ETTÄ HALUAISIN NENÄNI JOKAPAIKKAAN TUKKIA VAAN SITÄ ETTÄ KUN TÄMÄ ON YLEINEN KESKUSTELU PALSTA NIIN OLISI KIVA JOS NIIHIN JUTTELOIHIN VOISI OTTAA OSAA, MUTTAJOS EI ALKUUNKAAN TIEDÄ MISTÄ ON KYSE NIIN ON VAIKEA VASTATA.
        KYLLÄ MINÄ PALJON ALOITUKSIA TEENKIN JA ON OLLUT TODELLA MUKAVAA KUN NIISTÄ ON SYNTYNYT KESKUSTELUA JA VÄLILLÄ HYVINKIN RAKENTAVAA.
        OLEN AIKA UUSI TÄÄLLÄ JA SIKSI HEITÄN TÄLLÄISIA AJATUKSIA KUN EN VIELÄ TIEDÄ KUINKA TÄÄLLÄ TOIMITAAN.
        EN MISÄÄN TAPAUKSESSA HALUA ARVOSTELLA VAAN TOIVON KAIKILLE OIKEIN MUKAVIA JUTTUTUOKIOITA.

ei ole kohteliasta huutaa = käyttää vain isoja kirjaimia.

• ALKAJA kirjoitti:

sinäkin ja hyvää päivän jatkoa sinulle. Kirjoittele ahkerasti ja pääset aikaa myöten juonen päästä kiinni. Halaus sinulle

• Viola J
        ALKAJA kirjoitti:

Minä en ole Sinä enkä kirjoita sinun puolestasi. Miksi kirjoit kuin olisit aloittanut tämän??

• Viola j
        Viola J kirjoitti:

Minä en ole Sinä enkä kirjoita sinun puolestasi. Miksi kirjoit kuin olisit aloittanut tämän??

Ilmoitan että en aio rekisteröityä yhtään mihinkään. Huoleton on hevoseton nainen. Tapanani ei ole myöskään toisten nimiin mitään pamflettia laittaa. Jokainen voi laittaa nimekseen vaikka ketku jos haluaa. En ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä ja lukkarikin on saatellut mopollaan monet kerrat. Voikaa hyvästi.

• anteeksi
        neuvona, kirjoitti:

ei ole kohteliasta huutaa = käyttää vain isoja kirjaimia.

Anteeksi että olen kirjoittanut isoilla kirjaimilla, minulla kun on huono näkö olisi helpompi lukea mitä on kirjoittanut jos voisi kirjoittaa isolla. En ole ymmärtänyt että isot kirjaimet tulkitaan täällä huutamiseksi.
        Enkä ole sama henkilö kuin nimimerkki viola, minähän nyt olen tietämättäni tehnyt paljon väärin, anteeksi...olen pahoillani

• maissi55

tuikkailet viestejäsi väliin.
      Kyllä se äkkiä selviää jutun juoni jos on selvitäkseen.
      Ei aina kaikkea tarvitsekaan ymmärtää.
      Täällä on hauskaa olla, joskus ihan hassuna
      ja joskus niin viisaana ja vakavalla naamalla.
      Niin kuin elämässäkin, välillä naurattaa ja välillä itkettää,
      ja siinä välissä sitten hoidetaan asiat asiallisesti.jep jep

• tekstiä. Mitä tästä opimme!?

• päikkärit niin jo näyttää elämä kirkkaammalta ja selvemmältä hetken päästä. Jokainen kirjoittaja kirjoittaa omalla tyylillään ja se sallittakoon. Paitsi silloin kun omaa pahaa oloa puretaan mollaamalla kaikki aloitukset ja vastaukset, se ei ole kivaa. Hymyillään kun kirjoitetaan, jooko

• Kaivanto

Viola hyvä. Tämähän on suurelta osalta leikkiä ja hauskaa ajanviettoa; vain harvat ovat täällä noin tosissaan.

• mies-v57

Kun nyt sain hihasta kiinni,niin mukavaa
        päivää sinulle ja iloista mieltä.
        En uskalla avaukseen sanoa mitään,kun oli eilen itsellä paha päivä.Tai sanon,että välistä
        pahoja päiviä tulee,mutta onneksi ohi menee.
        Varmaan Violakin huomenna on taas enkeli.

• Kaivanto
        mies-v57 kirjoitti:

En uskalla avaukseen sanoa mitään,kun oli eilen itsellä paha päivä.Tai sanon,että välistä

voi tulla enää muuta kuin vaalemapaa! Älä ihmeessä välitä arvostelijoista, ehkäpä osut tietämättäsi arvaamattoman arkaan kohtaan!
        Hyvää päivää myös sinulle; hihaani voi tarttua milloin vain kun sen näkee vilahtavan.

• Viola J
        mies-v57 kirjoitti:

minulla on ollut oikein hyvä päivä ja on edelleen. Minua ei joittenkin HEPULIT ei liikuta. Jos joku saa kicksejä näistä jutuista niin siitä vaan kirjoittamaan. Kirjoitelkaa millä nim. merkillä tahansa. Sinusta en tiedä vaikka keisarina heräisit.

• Viola J

Halua ilmoittaa että en ole henkilö joka kirjoittaa isoilla kirjaimilla, VÄÄRINkäsitystään. Minulla ei ole isoo kuin silmät tällä hetkellä!!!? Syvästi ihmettelen moista hepulia että ihan tuolla tavalla samaistu tekstiini.

• mies-v57

Minulla kävi samoin että joku alkoi kirjoitella nimelläni ja jouduin rekisteröimään nimimerkin ettei joutunut koko ajan selittelemään kirjoituksia.
        On tämä näin reilu peli.Ja tässä on se hyvä puoli,
        että jos suutus päissä laitat harkitsemattoman tekstin,niin sen saa poistettua.Olen minä muutaman
        joutunut poistamaan.

• parempi on ku
        mies-v57 kirjoitti:

Minulla kävi samoin että joku alkoi kirjoitella nimelläni ja jouduin rekisteröimään nimimerkin ettei joutunut koko ajan selittelemään kirjoituksia.
        että jos suutus päissä laitat harkitsemattoman tekstin,niin sen saa poistettua.Olen minä muutaman
        joutunut poistamaan.

rekistöröityy muttei kirjaudu sisälle voi sanoo mitä haluaa kelle haluaa ja sit ku haluaa jotain muuta voi kirjautua ja kattoo millaseks "äijän" ääni muuttuu kelloss

• maissi55
        mies-v57 kirjoitti:

joutunut poistamaan.

..kun on rekisteröitynyt, niin monella on siinä myös sähköpostiosoite,
        silloin on helpompi ihan henk.koht. pyytää anteeksi jos oikein pahasti sattuu lipsahtamaan.
        ...niin ja ne rakkaudentunnustukset löytävät oikean osoitteen:)

• muutaman kerran
        parempi on ku kirjoitti:

rekistöröityy muttei kirjaudu sisälle voi sanoo mitä haluaa kelle haluaa ja sit ku haluaa jotain muuta voi kirjautua ja kattoo millaseks "äijän" ääni muuttuu kelloss

"muiankin" ilme muuttunut.

• namisuku

...on niinkuin on ja siltäväliltä=)
      Mietteitä vaan kehiin:)

• Angel of The Morning

Ei kannata huudella vieraisiin pöytiin, niin, höh !

• jartsev

Tarkoitan testosteronia. Sitä on minussa ollut jo yli viisikymmentä vuotta ja lisäksi adrenaliinia. Näistäkö se tämä myrkytys nyt johtuu ja tämä keskeisin oire, että naiset näyttää vain jatkuvasti viehättävämmiltä ja haluttavammilta;)

• Viola J

Sinun hormonitasapaino on kohdallaan. Minä olen tarkoittanut nyt ennenkaikkea sellaista ilmiöta kun punaa rupee pukkaa kaulalta kohti päätä.Ja sitte pitää huutaa pää punasena ja jos ei niin sitten pitää alkaa todistelee että on yleensä edes nainen. Adrenaliini on miehellä kuin aura, tuntee vahvan säteilyn ja väreilyn.

• jartsev
        Viola J kirjoitti:

Sinun hormonitasapaino on kohdallaan. Minä olen tarkoittanut nyt ennenkaikkea sellaista ilmiöta kun punaa rupee pukkaa kaulalta kohti päätä.Ja sitte pitää huutaa pää punasena ja jos ei niin sitten pitää alkaa todistelee että on yleensä edes nainen. Adrenaliini on miehellä kuin aura, tuntee vahvan säteilyn ja väreilyn.

Sitten ei ole huolta. Olen minäkin kyllä nähnyt naama punaisena huutavia. Ennen se tarkoitti sitä, että minun oli viisasta lähteä vähin äänin puupinolle tai johonkin muuhun ulkohommaan;)

• Viola J
        jartsev kirjoitti:

Sitten ei ole huolta. Olen minäkin kyllä nähnyt naama punaisena huutavia. Ennen se tarkoitti sitä, että minun oli viisasta lähteä vähin äänin puupinolle tai johonkin muuhun ulkohommaan;)

Ennen sekin katsottiin ilmapuntarista. Se oikeanpuoleinen kellotaulun näköinen näytti sen jos viisari oli luoteeseen, niin melkein paras jos lähti liiterille päin. Paluu oli varminta kun viisari oli kaakossa. Silloin paine oli ikäänkuin tasaantunut.

• jartsev
        Viola J kirjoitti:

Ennen sekin katsottiin ilmapuntarista. Se oikeanpuoleinen kellotaulun näköinen näytti sen jos viisari oli luoteeseen, niin melkein paras jos lähti liiterille päin. Paluu oli varminta kun viisari oli kaakossa. Silloin paine oli ikäänkuin tasaantunut.

Eikä onneksi tavallistakaan puntaria. Oli pakko tulkita viestejä pelkästään visuaalisellä väri analyysillä ja hyvä apu oli tietenkin kuulla tarkkaan äänenkäytön voimakkuutta, sanoilla ei ollut niinkään väliä, ja oli meillä ovien paukaukset kuin piste iinpäällä. Jos ovi meni kiinni niin voimakkaasti että ovikannel lensi lattialle oli minulla jo todellinen kiire poistua näköpiiristä.

• ed. vastaus
        jartsev kirjoitti:

Eikä onneksi tavallistakaan puntaria. Oli pakko tulkita viestejä pelkästään visuaalisellä väri analyysillä ja hyvä apu oli tietenkin kuulla tarkkaan äänenkäytön voimakkuutta, sanoilla ei ollut niinkään väliä, ja oli meillä ovien paukaukset kuin piste iinpäällä. Jos ovi meni kiinni niin voimakkaasti että ovikannel lensi lattialle oli minulla jo todellinen kiire poistua näköpiiristä.

Tuo on jo herkkää hommaa. Minäkin nään ja kuulen askelista mistä päin tuulee. Tiedän jo huomisen metkutkin kun oikein pinnistän. jotain täytyy tietty laittaa muistiin tarkkaan esim. rahantulopäivät. Kyllä Pori opettaa ja Turk viäl enempi.

• Viola J
        ed. vastaus kirjoitti:

Tuo on jo herkkää hommaa. Minäkin nään ja kuulen askelista mistä päin tuulee. Tiedän jo huomisen metkutkin kun oikein pinnistän. jotain täytyy tietty laittaa muistiin tarkkaan esim. rahantulopäivät. Kyllä Pori opettaa ja Turk viäl enempi.

Se soi nii kaihoisast karjalanmaill. käköset vaan kukkuu ja kaik koko tienoo nukkuu.

• Kaivanto

siitä, että silimäklasit kaipais uutta vuosikertaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe