Suomi Miehet

Heratys !

Olen 28v tavis salli(duunari), olen talla hetkella Vietnamissa ja ajattelin joutessani heratella muitakin kotimaisia tavis Suomi salleja, niitahan on kotimaa pullollaan!

Ihastuin netissa/elamassani niin paljon Vietnamilaiseen naiseen etta tulin ihan paikan paalle elamaan sen kanssa ja katsomaan miten yhteis elo sujuu ja SUJUUHAN SE!!
En jauha enempaa omaa tarinaani, annan vain vinkkeja teille, ok.

Jos kiinnostuksesi herasi, mene kirjastoon ja lue pikkasen Vietnamin neidon Historiasta, taustasta, luonteesta, mies ihanteesta, kulttuurista, yms. sellasesta aasiaan liittyvasta.
Englannin kieli pitaa olla kunnossa jos tytto on taalla!
Et valttamatta tarvitse tutustua netin kautta tyttoon, mutta hyva olisi!! Paaset tutustumaan sen ajatus maailmaan hiukan.
Vapaita 20-30v Naisia riittaa taalla! On vara valita, mutta muistakaa arvostaa ja kunnioitta heita aina!! Vietnamilainen nainen on vilpittomyydellaan saanut minut monesti liikutuksen kyyneliin! Niin uskomattomia persoonia ja elaman tarinoita!

Suomi miehelle haluan sanoa, olette kovaa valuuttaa taalla!, jos tanne eksytte tytot tulee teidan juttusille pienen silma pelin jalkeen :)

Muistakaa olla varovainen! Silla kaikkea loytyy, myos taalta! Parasta onkin varata aikaa matkaan ja tulla ite paikan paalle!
Oma Rakas on tavallinen koulutytto(natti valkonen Ao Dai koulupuku) ja ollaan nyt suunnittelemassa Suomeen tuloa, siella naimisiin menoa ja yhteista tulevaisuutta, kiirutta sohjolaan ei ole!
Olen asunut taalla vuokrakampassani n.3kk. tosi lahella tyttoni taloa, Saigonissa.
Ostin mm. oman moton ja kaikki liikuminen helpottu huomattavasti, heitan mm. tyttokaverini kouluun ja takas kotiin paivittain, tyoton kun olen :) Hinta-taso on Duunari ystavallinen, vuokrakamppa mulla huippu tasoa ja hiljasen turvallisella (oky)alueella 100eur./kk.
Vinkkina jos matkaat tanne, ala pelkaa!!! Vaan ole pikkasen varuillasi. Kun paaset alkuun ja opit systeemin, niin olo on helppoa!! Tulet huomaamaan tyttosi kiinnostuksen kohteet, kayttaytymisen sinua kohtaan ja ajatus maailman.
Parasta taalla on ehdottomasti nais kauneus, niin sisainen kun ulkoinenkin ja se etta naiset okeesti kunnioittaa ja on kiinostuneita sinusta! Haluavat kovasti tehda tuttavuutta!
Itse en ole mikaan ruma laski, vaan ihan tavallinen, hieman kilttikin Suomi salli, tytot kehuu liiankin usein kauniiksi, siis mua joka ei Suomessa herattanyt mitaan kiinnostusta kenessakaan!
Itse kiinostuin ensin aasian neitosten sisallosta ja varsinkin Vietnamin naisen historiasta seka perus olemuksesta/luonteesta.
Pistakaa kysymyksia tuleen, niin koitan pienella kokemuksellani vastailla :)
Koskaan et tule tietamaan mita tyttosi rakastaa, rahaa, passia vai jotain muuta? Siksi varaa aikaa seurusteluun taalla! Elama on riskeja taynna, mitaan et saa ellet opi luottamaan!

16

1869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennä naimisiin

vietnamilaisen naisen kanssa ja hän pyysi minua sinne.Tapasin hänen toisen siskonsa perheineen täällä suomessa kun kaksi heistä oli jo suomessa naimisissa.

En sitten luvannut mitään sinne menosta ja kerran kuitenkin matkustin yllättääkseni hänet.

Hänen kotinsa edustalle saavuttuani taksissa näin hänet toisen miehen kanssa ja se oli jotain muuta kuin ystävyyttä.

En edes tullut autosta ulos vaan pyysin ajamaan takaisin hotellille ja vietin tuon 2 viikkoa kierrellen ja katsellen turistien suosimia paikkoja.

Seuraa oli ja naimisiin halukkaita,en vain enää ollut kiinnostunut suhteen luomisesta.

Kotiin tultua en enää kirjoittanut tuolle naiselle ja naimisiin meno into oli jäänyt pois.

En koskaan kertonut hänelle tai suomessa asuville siskoille joista tapasin vain toisen tätä matkaani joten he eivät siitä mitään tiedä.

Olen ollut naimisissa jo vuosia mutta tuo asia on jäänyt minua vaivaamaan varmaankin siksi kun itse olin rehellinen.

• Luottamusta

Ei pidä koskaan olla liikaa sinisilmäinen, sillä mistä tyttö tiesi, että olet 100% mukana asiassa vai kirjoitteletko ainoastaan, eli tuollainen
        asia olisi aatinut selkeempää avoimuutta ja rakentavaa keskustelua.
        Yleisesti raha on tiukoilla ja jostain elanto pitää saada, kun sossua ei tunneta ja perhe pitää elättäää.
        Tuollaisia hölmöyksiä on aina olemassa, eli ihan oma vikasi on ollut.
        Kyllä suhteen rakentaminen olisi tarvinnut lähteä eritavalla, eli oma moka.
        En nyt laittais tyttöä vastuuseen asiasta, jos ette olleet sopineet kumppanuudesta ja hänen tulostaan Suomeen ja sitäkautta yhteiseen elämään.

Samoin kait itsekkin tekis Suomessa, jos ois akkoja ympäri maailmaa, eli vois elä vapaata elämää ja harva se nunnana elelee.

• Thai selkästi suosituin

Onnea ja samalla asialla ollaan, eli onnellisesti ulkomalaisen kanssa Suomessa ja kyllä osaan arvata, että elämä on ainaskin nyt mukavaa ja aina voi Suomeen tulla tienaamaan välillä, eli hieno valinta, jonka monet tekee ennen eläkepäiviä.

Avioliitto Thaimaalaisen kanssa on Suomen sijalla 2. eli kovaa mennään ja enpä ihmettele, kun onnellisia pareja näkyy paljon.

Jokapäivä solmitaan vähintään yksi Thaiavioliitto ja onhan täälläkin Suomessakin vapaita Thainaisia nykyisin ja tuttujen kautta saa luotettavan ja hyvän elämänkumppanin varsin helposti.

Eipä tarvitse, kuin mennä juttusille jonkun Thainaisen kanssa niin taatusti on joku, joka haluaa puolison Suomesta.

Itsellä on avopuolison siskontytär 19v ilman poikakaveria ja Thaimaassa yksi nainen kovasti haluaisi kutsun Suomeen joltakin Suomi mieheltä, joka uskaltaa treffata.

Meitä on jo paljon, jotka ovat viisaan päätöksen tehneet, eli reippaasti mukaan vaan ja me kyllä neuvotaan kaikissa näissä jutuissa.

Huom. yleisesti mietitään kielitaitoa, mut hei ei sellaista tarvita, kun on koko elämä aikaa opetella toista ja kaveripiirit helpottaa, eli heittäkää kaikki pelko pois kutsuaksenne sen oikean treffeille Thaimaasta!
      ...ja se on sit 100% menoa, jos lähtee treffailemaan..

Iloista yhdessäoloa sinne ja kaikille muillekkin!

Luckyman

• hyvän vaimon

Minäkin haluan hyvän vaimon,Kelpaa vain hoikka.Minulla ei ole aikaa kun on jokainen päivä työtä tai varallaoloa mutta voisin kustantaa ehdokkaita tänne suomeen.

• ei voi

Kun ihmetellä...! Olen aina luullut että miehet jotka seurestelevat/ovat naimissa aasialaisen naisen kanssa ovat vain sen takia koska eivät saa suomalaista naista! Asia ei sitten siis ole niin?! Mikä heissä oikein viehättää? kaikki samannäköisiä ja kulttuurierot ovat suuret. Lisäkisi luottettavaisuudesta tai motiiveista ei voi olla koskaan varma. Ei voi kuin ihmetellä suomalaisniehen sinisilmäisyyttä!

• joo, eli

kovaa menee ja henkselit paukkuu...

• -JT

Ihan hyvä muuten, mutta olen niiiin kyllästynyt tuohon tällä palstalla kukkuvaan sanontaan "suomalainen mies on 'kovaa valuuttaa'..." ihan oikeesti... onko se aina sama tyyppi, joka sitä käyttää vai onko toi monistakin niin kopioimisen arvoinen rallatus?

Ja sitten toinen asia: Et taida kyllä olla ihan Suomalainen itse? Tai sitten podet 'kieli-isolaatio-syndroomaa' :)

• heratys!

Mutta taalla Vietnamin netti luolissa ei ole AA tai OO ta. Ja kylla juu tuli kopsattua toi 'suomi mies on kovaa valuuttaa' Mut niinhan se on :) Se on totuus taalla!!!
        Ja tuli niikun muutenkin kirjoteltua pikku kiireessa, tamakin viesti :) :)

• -JT
        heratys! kirjoitti:

Mutta taalla Vietnamin netti luolissa ei ole AA tai OO ta. Ja kylla juu tuli kopsattua toi 'suomi mies on kovaa valuuttaa' Mut niinhan se on :) Se on totuus taalla!!!

Ei ollut kyse AAsta ja OOSta mutta anyway, Hellyyttäväähän (ja ihan inhimillistä) se on, miten kaikki tavan tallaajat vallan innostuvat, kun saavat erityistä huomiota osakseen. Been there (not there thou), done that ;)

• Hyvää onnea
        heratys! kirjoitti:

Kovaa valuttaa, kun kustannat ja maksat kaikki kulut, mutta arvaas mitä käy, jos pistät lompakon nyörit kiinni, thaikkusi taitaa kiireenvilkkaa lähteä paremmille apajille. Käy hyvä mies sukupuolitesteissä, etkö tiedä miten paljon nimenomaan thaimaan naisilla on AIDS ym. Kaikesta huolimatta, hyvää onnea;)

• unbcmds
        Hyvää onnea kirjoitti:

Kovaa valuttaa, kun kustannat ja maksat kaikki kulut, mutta arvaas mitä käy, jos pistät lompakon nyörit kiinni, thaikkusi taitaa kiireenvilkkaa lähteä paremmille apajille. Käy hyvä mies sukupuolitesteissä, etkö tiedä miten paljon nimenomaan thaimaan naisilla on AIDS ym. Kaikesta huolimatta, hyvää onnea;)

Kamalia ne naiset siellä. Taitaa siis olla parempi olla ikinä tapaamattakaan moisia ketkuja.

• Hyvää onnea kirjoitti:

Varmaan ihan suotta varoittelet thaimaalaisista koska käsittääkseni todella pienenä vähemmistönä ovat tuolla vietnamissa :).
        Onkohan tällä palstalla useampiakin joille on maantieto "vähän hukassa" vai sinäkö se vaan aina jaksat kommentoida näitä?
        Opiskeleppas mitä eroa on Aasialla ja thaimaalla kun ne näyttää vielä pahasti sinulta sekaisin menevän. Myöskään Vietnam ei ole thaimaan toinen nimi vaan ihan eri valtio :).

• muuten ei ollenkaan

Vilpitön ei ole naminami,vain uhri.Uhrille käy aina silloin huonosti.

• tietenkin

haluaa siskot kun yksi on jo täällä,mutta vastuun ajattelua vaaditaan jokaiselta mieheltä.

Vaikka oma liitto toimii mainiosti et tiedä miten kaverisi hoitaisi asian jos esittelisit hänet vaimon siskolle tai muulle hänen kaverilleen.

Kokemuksesta tiedän miten viha ja syyttäminen kohdistuu siihen henkilöön joka on saattanut parin yhteen ja onkin tullut ero.

• Taasnäitä

Olet siis löytänyt sieltä maasta tytön ja olette kovasti rakastuneet. Puhutte jopa avioliitosta. Sepä romanttista.

Siinä maassa avioliitot ovat talousliittoja ja vaikka tyttösi ei ehkä vielä niin ajattelekaan niin hänen vanhempansa ja isovanhempansa eivät muuta teekään. Jos aiot isältä tytön kättä pyytää - mitä joudut tekemään - niin hänen kysymyksensä tulevat olemaan mitä teet, mitä tienaat ja pystytkö elättämään perheesi. Jos vastaukset eivät tyydytä ja isä sanoo ei niin sen jälkeen sinua pyydetään ystävällisesti lähtemään etkä tule näkemään sitä tyttöä enää koskaan. Isän tahtoa vastaan ei kukaan siellä päin tee mitään.

Neuvoni on, että mene töihin, hanki talo ja rahaa ja mene sitten sinne maahan vaimoa katsomaan.

• järki päässä

Yhteistä omaisuutta kartuttaessa molempien tuloilla kaikki jaetaan,mutta,jos naikkonen heittäytyy sohvamannekiiniksi,omaisuus on sinun.
        Sinähän velatkin maksat.Mutta:kaikki paperille!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2224
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1780
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1435
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1264
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1229
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe