saisinpa vielä uudenkarhean 127:n jostakin, se oli sentään AUTO näiden puntojen ja praavojen ja preerojen aikana. Oliskohan jollekin piirimyyjälle jäänyt vielä myymättä hallin nurkkaan uusi tai alle 500km ajettu mielellään kirkasvärinen yksilö?
Uusi FIAT 127?
8
2422
Vastaukset
- ko kertoa mulle
mikä siinä oli NIIN erinomaista.
Omistin sellaisen ja ajoin sillä aikoinaan
monta vuotta.
Mieleen jäänyt kuin että auto kun auto.
Vetarit meni aikaisin ja herkkä oli ilmankosteudelle, sateella ei oikein käynnistynyt.
Jarrutkin laahasivat pahasti loppuaikoina
ja piti herkistellä kerran vuodessa.
Ruostekin söi niin että kun katastusmies alkoi
puhua kynnyskoteloiden vaihtamisesta vaihdoin auton pois.- kultaa muistot
ei siinä sen kummempaa
- köyhä poika
Perheessä ollut 600 126 ja Uno 55s eikä ikinä enää Fiattia,vaikka kuinka olis Ferrarin sukua !
- teekoo1
60 ja 70 luvulta ja "uusinkin" (Uno) 80 luvun puolivälistä! Oliskohan sun jo aika käydä ajamassa ja päivittämässä tiedot? Voit yllättyä!
- totta!
teekoo1 kirjoitti:
60 ja 70 luvulta ja "uusinkin" (Uno) 80 luvun puolivälistä! Oliskohan sun jo aika käydä ajamassa ja päivittämässä tiedot? Voit yllättyä!
Olen omistanut kaksi isoa fiiua 132 2000 autom. -77 ja Croma 2.0 cht -87. Omistaessani ne, satakolmekakkonen oli yli 20 vuotias ja Cromallakin ikää yli 10 vuotta. Molemmat todella hienoja pelejä. Vanhemmassa oli hieman pehmeämpi jousitus ja penkit, joten se oli mukava etenkin sorateillä. Croma oli suunniteltu enemmän asfalttiteille. Huippuvarusteet molemmissa vakiona esim. kärjetön sytytys, ohjaustehostin, sähkölasit edessä, lukuvalot -ja keskikyynärnoja takana (Cromassa myös edessä) jne. Ihmettelin kuinka yli 20 vuotias Fiatkin voi olla niin laadukas että ei kuulunut minkäänlaisia hälyääniä huonoillakaan teillä. Monissa vertailuissa 80-luvun Fiatit (Uno, Tipo, Croma) olivat kärjessä. Moni näillä ajanut on varmasti yllättynyt positiivisesti.
- totta!
totta! kirjoitti:
Olen omistanut kaksi isoa fiiua 132 2000 autom. -77 ja Croma 2.0 cht -87. Omistaessani ne, satakolmekakkonen oli yli 20 vuotias ja Cromallakin ikää yli 10 vuotta. Molemmat todella hienoja pelejä. Vanhemmassa oli hieman pehmeämpi jousitus ja penkit, joten se oli mukava etenkin sorateillä. Croma oli suunniteltu enemmän asfalttiteille. Huippuvarusteet molemmissa vakiona esim. kärjetön sytytys, ohjaustehostin, sähkölasit edessä, lukuvalot -ja keskikyynärnoja takana (Cromassa myös edessä) jne. Ihmettelin kuinka yli 20 vuotias Fiatkin voi olla niin laadukas että ei kuulunut minkäänlaisia hälyääniä huonoillakaan teillä. Monissa vertailuissa 80-luvun Fiatit (Uno, Tipo, Croma) olivat kärjessä. Moni näillä ajanut on varmasti yllättynyt positiivisesti.
Myös 127 oli aikanaan markkinoille tullessaan aikaansa edellä ominaisuuksiltaan!
- Fiat si
Sukua tai ei, perheessämme on 5 Fiatia ja yksi Alfa Romeoa. Eikä tässä mitään ihmeellistä ole, sillä Fiat on tehnyt ansiokkaasti autoja monien vuosikymmenten ajan tavalla, joka on kestänyt maailmanlaajuisen arvioinnin. Fiat on kestänyt kovan kilpailun vuosikymmenestä toiseen. Tätä tosiasiaa on pidettävä arvostettavana. Kaikki kunnia Italialaisille.
- köyhä poika
No noitten Fiiujen jälkeen ollu pari fordia pari volvoa ja pari hondaa , yks mitsu siinä jossain välissä ,nykyään avensis eikä valittamista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111425- 971377
- 691250
- 1151129
- 901076
- 69951
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18905- 34876