Olisin kiinnostunut historian omaavasta lemmikistä, joka ei pure ihmisiä.
En tarvitse terraariota kun itse osaan tehdä tarpeeksi ison. Suositusten yli.
En halua loisista kärsivää. Se on ehdoton!
Jos teillä on tarve luopua lemmikistänne tai myydä suht halvalla niin otan mielelläni vastaan lisätietojen perusteella.
Saa tarjota ja ottaa yhteyttä ja sitten voidaan soitella jos sopiva löytyisi ei (ei ikäloppu ainakaan).
T: Mikko
KuningasBoa
1
323
Vastaukset
- hekake
Hei
Minulla on 11-vuotias kuningasboa, joka olisi vailla uutta kotia. Meillä on ollut pidemmän aikaa hankala perhetilanne ja minulla ei liikene käärmeenhoitoon tarpeeksi aikaa.
Käärme on uros ja noin 2,5 metriä pitkä. On nyt paastonnut (niin kuin joka talvi) jonkin aikaa, enkä myy sitä ennen kuin taas aloittaa syömisen. Loisia ei todellakaan ole!
Olen ostanut käärmeen 1-vuotiaana eläinlääkäriltä. Ei ole koskaan purrut ketään ja olen kyllä pystynyt käsittelemään tarvittaessa. Paljoa en kuitenkaan ole häntä stressannut nostelulla. Ainut on, että meidän boalla on yksi kohta, josta luo nahkansa huonommin. Ei silti ole elämää haitannut.
Jos kiinnostaa niin viestittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096