Dogsitteriä VANTAA (ei 4H:n kautta)

Keepa

Mä tartteisin kipeästi dogsitteriä käyttämään kahta koiraani ulkona työpäiväni aikana. 4h -yhdistyksen kautta dogsitteri löytyisi, mutta koska digsitter palvelu muuttuu verolliseksi vuoden vaihteessa pompsahtaa hinnat myöskin lähes kaksinkertaisesti. Kahden koiran ulkoilutus tulisi 4h:n kautta maksamaan 280 e/ kk

Mistähän löytäisi luotettavan,tunnollisen ja järkevän nuoren auttamaan?

4

1157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eukni

missä päin Vantaata koirat ovat ja mihin aikaan pitäisi koiria ulkona käyttää?

• koirakaveri

Hei! Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää mm. koirista ja kellon ajoista, jolloin koiria tulisi ulkoiluttaa. Olen itse 18vuotias helsinki-vantaan rajalla asuva lukiolaistyttö. Minulla alkaa huomenna koulussa viimeinen (ja helppo) jakso, eli käyn koulua päivittäin noin kello 9-12. Olisin muuten vapaa viemää koiria ulos.
      Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää minusta ja kertomaan tarkemmin asuinpaikkanne, niin voit ottaa minuun yhteyttä: christa__89@hotmail.com

• velvollisuudet

Lakisääteiset velvolisuudet on joka tapauksessa hoidettava tai kyse on harmaasta taloudesta eli rikolisuudesta.

Jos ja kun sinun katsotaan olevan työnantajan roolissa niin velvollisuuksia on paljon myös sinulla.

Lisäksi pimeässä suhteessa täysin epäselviksi jää mm vakuutukset ja vastuukysymykset.

4H on bisnestä nuorten kustannuksella joten siksi se menettää verovapautensa.

• salla_89

Onko se nyt niin hirveetä maksaa pimeesti muutama euroa koiran ulkoiluttamisesta jollekin ahkeralle nuorelle? Ymmärtäisin jos kyse olisi isommista rahoista, mutta jos dogsitter ottaa esim 5-7 euroa ja siitä sitten verot niin onko homma enää kannattavaa? Monella kun on koulut, omat elukat yms. niin ei tätä hommaa ihan ilmasiksi halua tehdä, vaikka kivaa onkin =).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe