Kuinka käy Kuuban Fidelin kuoleman jälkeen?
Toivon että Castro valitsee hyvän seuraajan.
Monet uskovat Raulista tulee seuraava Kuuban johtaja.
Kuinka käy Kuuban?
9
323
Vastaukset
Castron menehtyessä Kuuballe koittaa vapaus kommunismin helvetistä.
- välikauden
Raul toimii välikauden johtajana - ikämies kun on - ja hänen kuolemansa jälkeen Kuuballe valitaan keski-ikäinen seuraaja elinikäiseksi kaudeksi, joten odotettavissa kommunismin voittokulkua ainakin seuraavat 40 vuotta.
Mitä ihmettä sinä kirjoitat???
"Toivon että Castro valitsee hyvän seuraajan."
Vai valitsee kommunistien paratiisissa johtaja seuraajansa!!!
Tämäkö on sitä kuuluisaa kommunistista demokratiaa??
/Kalle, joka nauraa paskaset räkänaurut punikkilaan - taas yksi punikki kirjoittaa nopeammin kuin ajattelee- sana...
Castron sana on se, joka painaa seuraajaa valitessa. Castro on jo varmaankin seuraajavalintansa tehnyt ja niinpä Kuuban kommunistinen tie saa edelleen jatkua hamaan tulevaisuuteen
sana... kirjoitti:
Castron sana on se, joka painaa seuraajaa valitessa. Castro on jo varmaankin seuraajavalintansa tehnyt ja niinpä Kuuban kommunistinen tie saa edelleen jatkua hamaan tulevaisuuteen
Ei tässä ollutkaan kysymys siitä, että miten paljon castron sana painaa hänen seuraajaansa valitessa, vaan kysymyksessä on kommunistien käsitys demokratiasta.
"Castro on jo varmaankin seuraajavalintansa tehnyt..."
Onko mielestäsi kommunistinen demokratia toteutunut castron itse valitessa seuraajansa??
Siitä tässä on kysymys.
/Kalle, joka nauraa paskaset räkänaurut punikkilaan - vain kuuluu kommunistien demokratiaan johtajan oikeus valita seuraajansa- luokkaa
antipunikki kirjoitti:
Ei tässä ollutkaan kysymys siitä, että miten paljon castron sana painaa hänen seuraajaansa valitessa, vaan kysymyksessä on kommunistien käsitys demokratiasta.
"Castro on jo varmaankin seuraajavalintansa tehnyt..."
Onko mielestäsi kommunistinen demokratia toteutunut castron itse valitessa seuraajansa??
Siitä tässä on kysymys.
/Kalle, joka nauraa paskaset räkänaurut punikkilaan - vain kuuluu kommunistien demokratiaan johtajan oikeus valita seuraajansaKuuban demokratia on Pohjois-Korean luokkaa. Molemmat ovat sosialistisia monarkioita.
- Myyryläinen
Mahtaako Kuuban saarron kaltaisissa oloissa olla mahdollista, että yhteiskunta kehittyisi normaalisti ja demokraattisesti? Poikkeusoloissa on yleensä poikkeukselliset olot. Niissä valtaapitävät kiinnittävät isensä valtaan poikkeuksellisin keinoin ja pystyvät sen vielä perustelemaankin uskottavasti ulkoisella uhalla.
Muistatteko millainen älämölö käytiin Suomen eristämistämisestä kun ed. ulkoministeri ei pieneen aikaan päässyt visiteeraamaan U.S.A:han? Meidät oli eristetty ja me näivetymme ja surkastumme ja joudumme ties mihin. Jos tuollainen tilanne oli noin vaarallinen niin mitä aiheuttaa Kuuban tilanteen kaltainen yli 40v. saarto? - T Urpo
Tämä kertoo koko kuvan. Diktaattori valitsee
kansalle uuden diktaattorin ja demokraattisen
Suomen punapöhlöt, taputtavat käsiään idiootin
näköisenä kuin vanhat dementikot Kremlin parvek-
keella muinoin.
Hyi helvetti!!!!
Pitäisivät vapaat vaalit niin saarrotkin voisivat
loppua ja Kuuban kansa päästä korpivaellukselta
2000 luvulle.
Jos veli valitaan veljen päätöksellä niin ei sii-
tä voi sanaa demokratia tai kansanvalta käyttää.
Kertoo teidän kommunistien perimmäisen ajatuksen
juoksun aika karulla tavalla.
Melkein täytyy mennä yrjölle!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047