raikuvat buuaukset, kun talosta ulos astelee. Tämän vuotinen BB-yleisö on ollut kilttiä.. ennen asukkaat ovat pelänneet yleisön reaktioita häädön tultua...
Riitta valitettavasti on toiminut pas*****sesti, hän ei kyllä ansaitse taputuksia/hurrauksia. Asettuupa silloin hänenkin erinomaisuutensa oikeisiin uomiin :-)
Riitta ansaitsee
19
1070
Vastaukset
- mutta ei oikeinkaan
Riitta voi puhuu pahasti esim. jarkosta , mutta hän vain esittää mielipiteitään, hän on rehellinen. jarkko aika itsekeskeinen, oma kehu haisee.!
- voi kuule!
Riitta on kaikkea muuta kuin rehellinen!
Niin umpikiero ja tietää just, miten ihmisiä käännytetään toisiaan vastaan ja jäädään kuitenkin itse kuiville!!!
Käärme mikä käärme, näitä on vähintään yksi joka työpaikalla tai muussa yhteisössä. - ohhoooo
pahempi asia on olla itsekeskeinen (vaikkakin Jarkko huolehti muista asukkaista enitenkoko talossa!!!!!) kuin selän takana puhuminen/haukkuminen. Riitta teki sen ihan selkeästi ILKEÄ mielisesti. Siinä se suuri ero...
Rehellinen voi olla, mutta suoraselkäisesti suoraan asianomaiselle puhuen, eikä sarkastisesti vi***illen. - rehellisesti mielipiteensä
mutta kun se vaan ivasi ja haukkui.
- riitu rilli mulli
voi kuule! kirjoitti:
Riitta on kaikkea muuta kuin rehellinen!
Niin umpikiero ja tietää just, miten ihmisiä käännytetään toisiaan vastaan ja jäädään kuitenkin itse kuiville!!!
Käärme mikä käärme, näitä on vähintään yksi joka työpaikalla tai muussa yhteisössä.Vaikka talossa on ollut erimielisyyksiä ihmisten kesken, eikä kaikki aina tule toimeen keskenään, niin vasta riittan tultua alkoi kunnon meno. Lahjakkaasti aloitti täti kuppikunnan. Oikein tulee mieleen yksi työpaikka jossa vanhat eukot kokoontuu pilkkaamaan kohteeksi valittua uhria, ja tunnelma on ku jossain lahkossa, niin hurmoksella vedetään...
- påpåp
suomalaisen luonteelle on ominaista selän takana puhuminen... mutta riitta on aito, ei esitä! kadi on hirvee nirppis, ja tyhmä jollei kerta esitä... sauli ihan jees, niko paras! jarkko itserakas, luulee olevansa muita fiksumpi...
- todella aito
v:mäinen itsensä!
- kysyä tuosta
selän takana puhumisesta ja pilkkaamisesta yhtä asukasta kohtaan. Samoin voisi myös ottaa esiin sen
seksi asioista kysely tapahtuman (näyttää se Riitalle)
Kysellä lisäksi niistä Riitan lupaamia "syvällisiä" keskustelu avauksista, sekä kohteliaisuutta ja toisten kunnioittamista.
Jos Vappu päästää Riitan helpommalla kuin Jarkon niin ei voi kuin nauraa tuotannolle.- VappuWalpuri
voi tätiään julkisesti mollata, kyselee vain kauniita asioita.
Katso lapsi kumpi jatkaa talossa Jarkko vai Riitta. Yritä nyt vihdoinkin tajuta kumpi on suurmpi pahe
- ............
riitta on paha, sanan varsinaisessa merkityksessä!
- ninisi
............ kirjoitti:
riitta on paha, sanan varsinaisessa merkityksessä!
Riitta voi hyvin ja jatkaa porskuttamistaan talossa hyvillä mielin. Mutta missä on Jarkko?
- missä on oikeudenmukaisuus
ninisi kirjoitti:
Riitta voi hyvin ja jatkaa porskuttamistaan talossa hyvillä mielin. Mutta missä on Jarkko?
Kenen käsikirjoituksen mukaan tämä näin on?
- jatkaa sillä
plussa äänien sijaan olisivat takoneet Riitalle miinuksia. Tässä kävi vähän niinkuin siinä Riitan todistuksessa,kun hehkutettiin parasta tulosta. Tiedoiltaan heikompi kuin muut asukkaat,mutta tuotanto anto vittuilusta täydet pojot ja nyt on akka niin ylpee,että raamittaa tuloksen. Toivottavasti laittaa kehyksiin myös ne prosentit,joita Sunnuntaina saa.
- hourimista
jatkaa sillä kirjoitti:
plussa äänien sijaan olisivat takoneet Riitalle miinuksia. Tässä kävi vähän niinkuin siinä Riitan todistuksessa,kun hehkutettiin parasta tulosta. Tiedoiltaan heikompi kuin muut asukkaat,mutta tuotanto anto vittuilusta täydet pojot ja nyt on akka niin ylpee,että raamittaa tuloksen. Toivottavasti laittaa kehyksiin myös ne prosentit,joita Sunnuntaina saa.
mieti,miten pirkko siellä nauttii sydämensä pohjasta keskipisteenä olosta. On se niin mahtavaa, kun kaikki hänestä tykkää..keksii lauluja mulle, piilottelee mummon unikaveria, kiusaa mua Mä oon niin pop, mä oon niin pop!!! Turhat on Riitallakin kuvitelmat, kaikki muut oli laittaneet Riitan inhokikseen.. Että sillai.
- pahe on
Riitta, joka jäi taloon. Mahtaa perhe olla ylpeä tuollaisesta kotkasta.
- kuin jarkko
jatkaa sillä kirjoitti:
Ero ei siitä olisi miksikään muuttunut.
- toinen aikuinen nainen
Kyllä Riitta häpäisi meidän sukupolven.
Jotenkin tuntuu tragikoomiselta nuo hänen touhunsa talossa.
Hän näki kuinka kansa tykkää Saulista, Nikosta ja Kadista.
Hän kehitti roolinsa ja taktiikkansa siltä pohjalta jo ennen taloon menoaan.
Ihminen saa olla nuorekas ja heittäytyä kaikkeen kivaan mukaan,
mutta tietty tyyli ja arvokkuus pitää säilyttää.
Näille muille menen kyllä vaihtamaan muutaman sana jos kohdataan,
mutta Riittaa kantti ei anna kohdata.
Purskahtaisin nauruun. - ansaitse
Riitta on Huippu!!!! Annoin sille monta plussaa... Kanttia sitä vaaditaan tuonne mennä nuorempien joukkoon ja kesken kaiken!
Jos haluatte vaan haukkua sitä, niin eikö oo sama olla silloin hiljaa, mukavempi lukeakin iloisempia viestejä asukkaista!
Positiivista asennetta kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778