Hei!
Tarvisin kipeästi apua lasten vanhemmilta. Olen tässä pähkäillyt mitä ostaa joululahjaksi ensi vuonna 5v täyttävälle veljen pojalle. Minulla ei itselläni ole lapsia enkä muutenkaan ole niiden kanssa paljoa tekemisissä joten nyt tarvisin neuvoja mitkä ovat 5v. tämän hetkisiä 'must' leluja tai muuten hyviä vinkkejä. Asun Italiassa ja tulen Suomeen vasta joulun alla joten Suomesta lahjan osto voi olla myöhästä (?). Niin ja ei mitään supersuurta jotta sen saa helposti tuotua koneessa.. Disney-kauppa on kaupungissa missä asun jos siletä voisi löytää jotain? Kiitoksia etukäteen jos joku jaksaisi neuvoa =)
Lahjavinkkejä 5v!
avuton!
3
370
Vastaukset
- hioå
itsellä 5v poika ja kovasti tykkää roboteista, autoista (edelleen) ja nyt on kovin sana robottikoira, mikähän sen nimi oli... ?!
ja kaikki noi "taistelu"-jutut.. höh.. enmä muista enää lelujen nimiä.. kirjakaupoissa myydään pikku purkeissä hinta 10e ylöspäin.. koottavia! - Pandis
mene Disney kauppaan ja osta Autot elokuvaan liittyvään tavaraa.
- lelutyyppi
Osta legoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032