Olen lähdössä ensi kuussa Kaliforniaan lomailemaan, mutta pelkään että passikuvani takia en pääse maahan! Kuva on otettu vuonna 2004, mutta en näytä YHTÄÄN itseltäni. Olen muuttunut paljon. Tuleekohan tämä olemaan ongelma? Uuttakaan passia en kerkeä/enkä haluaisi laittaa. Onko kokemuksia?
Pääsenkö maahan?!
avuntarvitsija
2
1062
Vastaukset
- älä siitä huoli
Älä turhia huoli, tullivirkailijat mukavampia kuin mikään muu ammattikunta. Minut vain pidättivät ja pistivät linnaan muutamaksi päivää kun eivät pitäneet asenteestani, potkaisivat maasta ulos ja veivät viisumivapauden :)
Jos olet aiemmin käynyt maassa niin sormenjälkien kanssa viimeistään pitäisi natsata.- jaksat
kannustaa, kun kysytään asiallisesti. Itse kävin pahimpaan geelipommiaikaan, Heathrowlla koneen vaihdossa oli tosi tiukat tarkastukset, hyvä niin. Minulta otettiin Sisupastillit pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096