Onko muita hakemassa tähän musikaaliin?Tietääkö kukaan koe-esiintymis ohjeita ja aikoja?
High School Musical
7
1903
Vastaukset
- asiasta tietoinne
Haku päättyi jo 26.11.
- muttasiis
ei ole tullut mitään vastausta eli en siis voi osallistua koe-esiintymiseen?laitoin hakemuksen sähköpostilla ennen viimeistä hakupäivää.
- malttia....
se on valttia....hakijoita oli varmaan aika paljon.
Ja tarkistitko koskaan, että viesti on mennyt perille eikä bittiavaruuteen? Luotatteko tosiaan sähköpostiin noin paljon?
- sain
ohjeet perjantaina, ja olettaisin että jos sinä et niin sitten ei kutsua taida tulla :(..mutta toivottavasti sait
- jännäksi
menee. Kaveri lehdessä oli saanut tiedotteen aiheesta, kuulemma noin tuhannen pintaan koe-esiintymässä, ja ilmeisesti hakijoita on ollut vielä enemmän. Eli kai ne on jonkunsortin ennakkosensuuria tehnyt, en vaan todellakaan tiedä millä perusteilla. Lauantaiaamuna nähdään, onneks laulut alkaa vasta kymmeneltä niin ehtii raakkua vähän itseään auki :D
(ja mulla ainakin meni meilitse ihan hyvin perille ja pääsin lauluihin, en sit tiiä jos jollain muulla on käyny jotain) - zac <3
jännäksi kirjoitti:
menee. Kaveri lehdessä oli saanut tiedotteen aiheesta, kuulemma noin tuhannen pintaan koe-esiintymässä, ja ilmeisesti hakijoita on ollut vielä enemmän. Eli kai ne on jonkunsortin ennakkosensuuria tehnyt, en vaan todellakaan tiedä millä perusteilla. Lauantaiaamuna nähdään, onneks laulut alkaa vasta kymmeneltä niin ehtii raakkua vähän itseään auki :D
(ja mulla ainakin meni meilitse ihan hyvin perille ja pääsin lauluihin, en sit tiiä jos jollain muulla on käyny jotain)oonko mä tän viestin jo monesti lähettäny?
voiko jossain ilmottautua high school musical ''koe esiintymisiin'' , se amerikan high school musical, ei miikään suomen tekaistu? vai sitä kautta pääsis amerikaan? vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e932962- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331849- 1211753
- 1451721
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161669- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861415- 1201320
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241200