Mikä ihmeen hinku naisilla on esiintyä kylmässä ja vetoisessa ympäristössä paljasselkäisenä ja käytännössä yläosattomassa asussa. Varsinkin linnan juhlissa naiset kilpailevat yläosan läskiensä esitelyssä. Vaikuttaa kovin lapselliselta ja ulkopuolisesta jopa kuvottavalta.
Paljasselkäiset naiset
6
466
Vastaukset
- ja kun vielä
joku vanha ryppyinen nainen läskejään paljastelee niin ei ole hääppöistä katsottavaa, rumaa suorastaan.
- syysunelma
on kuulemma kuuma, sanovat, jotka ovat siellä saaneet kunnian käydä. Sinne minusta sopivat kauniit iltapuvut, joissa selkä jää paljaaksi. MUTTA se edellyttää, että puvun kantajalla on kaunis vartalo, sillä on ahdistavaa katsella kovin pursuavaa vartaloa ja roikkuvia alleja sellaisessa asussa.
Ihmisten pitäisi myös osata hankkia sopivan kokoisia vaatteita itselleen, eikä änkeytyä pari numeroa liian pieniin, sillä sellaiset vaatteet tekevät kantajastaan entistä lihavamman näköisen toisin kuin moni kuvittelee.
Joskus näkee joillakin melko tukevilla naisilla niin tiukkoja farkkuja, että väkisinkin miettii, että milloinkahan nuo saumat räpsähtävät auki ja se ylipaino varmasti tulee huomatuksi, toisin kuin sopivissa vaatteissa ehkä tekisi. - eikö puuro maistu?
Paljasta pintaahan miehet on aina halunneet!! Mikä on kun ei nyt yks kas huvitakaan kun laillisesti koti sohvalle tuodaan.
- motti
Antakaamme naisten tuoda sulojaan näytille meille kaikille tv:n välityksellä. Rikkaus piilee naisten monimuotoisuudessa.
kuin avonainen juhlapuku, kunhan kroppa sallii esittelyn. Ylilyönti paljastelussa on huvittavaa ja säälittävääkin. Kun on läskiä ja ryppyistä nahkaa, on pienimuotoinen itsekritiikki paikallaan. Itsekullakin.
- esitellä
paljaita kaljamahojaan? Se jos mikä on kuvottavaa. Kyllä mies kuin mies (nuori ja hyväkroppainenkin, saati sitten muut) on paita päällä paremman näköinen kuin ilman paitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151