Hotelli Radi un Draugi

yömyöhään

Olemme menossa taaperon kanssa hotelli Radi un Draugiin lomailemaan. Koska saapuminen maahan ja hotelliin on iltamyöhä, kiinnostaisi tietää, onko kyseisen hotellin lähellä mitään kauppoja, josta nappulalle saisi haettua iltapalaa vielä myöhään illalla. Muitakin vinkkejä otetaan vastaan mieluusti koskien ko. hotellia ja lähistöä. Onko muuten Zeppelin-hallit kävelymatkan päässä tuosta?

2

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A - P

Pari kertaa on tullut kyseisessä hotellissa oltua ja voin kyllä sanoa että hyvän hotellin olette varanneet. Sijaintihan on aivan loistava vanhan kaupungin keskellä ja muutenkin hotelli on ihan ok. Ei mitään luksusta mutta ihan siisti kuitenkin. Aamiainenkin on ihan hyvä mutta aamiaishuone on melko pieni, voi joutua vähän odottelemaan. Tuosta kauppajutusta en kyllä osaa sanoa ihan varmaa onko ihan lähellä mutta varmasti kävelyetäisyydellä kuitenkin. Ja sama pätee Zeppeliineihin, ovat ihan kävelymatkan päässä, muutama sata metriä varmaankin.

• sen

illaksi mukaan. Lähellä on ostoskeskus galleria ja siellä Rimi ruokakauppa. Mutta taitaa olla kiinni 22 jälkeen. Kaupat on kyllä hyvin auki.
      Itse olin ko. hotellissa marraskuussa viime vuonna ja nyt varasin helmikuulle. Luulisin, että näin talviaikaan aamiashuone ei niin täynnä kuin kesällä. Meillä ei mitään ongelmia. Hotelli tosi kiva ja lyhyt matka kävellä joka paikkaan. Hotelli huoneessa on vedenkeitin, kahvit ja teet sekä vesipullot ilmaiset 1 kerran. sitten saat niitä ostettua vastaanotosta. tai otat teepussit jne matkaan kotoo. tai ostat sieltä kaupasta. riippuu "nuukailun" asteesta. Itse olin vähän laiska keittelemään kahvia, kun siellä on niin ihania kahviloita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe