Michiko, Aiko, Ito...
Mitä muita naisen nimiä on?
japanilaisia naisennimiä?
7
1105
Vastaukset
- Steffo
Azumi, Akiko ja Misaki tulivat nyt mieleen. Ja sitten Humiko, josta Esko Rahkonenkin aikoinaan lauloi.
- auttakaapa
Docomo kirjoitti:
Naisten- ja miesten nimia...
http://www.behindthename.com/nmc/jap.phpHieno linkki, kiitos avusta! olen luullut että japanilaiset naisennimet päättyvät aina -ko tai ainakin -o, mutta nyt selveni ettei niin olekaan. Vai koskikohan tuo sääntö vain keisarillisen perheen nimiä?
- Japanese man
Azumi is not a common name, very special.
I am Japanese but hardly hear the name of Azumi. - Mies40
auttakaapa kirjoitti:
Hieno linkki, kiitos avusta! olen luullut että japanilaiset naisennimet päättyvät aina -ko tai ainakin -o, mutta nyt selveni ettei niin olekaan. Vai koskikohan tuo sääntö vain keisarillisen perheen nimiä?
myös -mi, -e ja -ka ovat melko yleisiä.
- ....
auttakaapa kirjoitti:
Hieno linkki, kiitos avusta! olen luullut että japanilaiset naisennimet päättyvät aina -ko tai ainakin -o, mutta nyt selveni ettei niin olekaan. Vai koskikohan tuo sääntö vain keisarillisen perheen nimiä?
Eras tuttuni sanoo etta ko-loppuiset naistennimet ovat nykyaan melko "vanhanaikaisia", ts. usein vanhemmilla naisilla tormaa naihin nimiin (vrt. suomen Helena, Kerttu, jne jne.) Pitaako tama paikkansa vai onko taytta palturia?? =)
- ichiko
Sakura, Sachiko, Sanami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701