sijalta 8. ja jouluksi povataan platinalevyä suomessa. No niin onneksi olkoon vaan. Jokohan vihdoinkin voitaisiin laskea ne sotakirveet Tarja vastaan Nihgtwish taistelussa.
Tarjafaneille palsamia haavoihin
6
722
Vastaukset
- löytyy.......
osoitteesta www.????????????
- Snowlady
seuraavasta kirjoitti:
Hyvä jos on tiensä sinne löytänyt. Omastakin mielestä levy vaan tuntuu edelleen niin mukavalta kuunnella. Briteissähän klassisella äänellä laulajien levyt myyvät hyvin. Ja kyllä Tarjan ääni soi yhtä hyvin kuin monien Lontoon musikaalien laulajien. Tuntuu, ettei yhtään turhaa kappaletta ole mukana tällä uudella levyllä.
- rehellisiä
tuolla listalla ei ole mitään merkitystä, nightwish on myös menestynyt kyseisellä listalla mutta ei ikinä myynyt englannissa juuri mitään. seuratkaa virallisia myynti listoja, ne kertoo jotain menestyksestä ja suosiosta.
- reppanaa
kun et osaa edes kirjoittaa sanaa NIGHTWISH oikein...
No onhan se aivan helvetin vaikea sana lapselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184