Aivan loistavaa matskua, mutta miksi ihmeessä sinkuksi on valittu i walk alone. Levyn ylivoimaisesti paskin biisi joka saa Tarjan kauniin äänen kuulostamaan aivan hirveältä. Mitä levy-yhtiö on oikein ajatellut?
Tarjan levystä..
1
301
Vastaukset
- päätökset
tee manageri the mr. cebuli. toivottavsti arvon manageri-herra saa seuraavan albumin taustavoimaksi jonkun tahon joka ymmärtää enemmän taiderokin päälle ja ruuvaa tummat analogiset saundit näiden muovinailon lelusaundien sijaan. siis tarjan äänellähän saadaan hyvää musaa kun taustat on paremmat kuten erään bändin 5kpl albumia todistaa.
siis oikeasti olisi hyvä jos mr cebuli keskittyisi enemmän vaan muun kun musabisneksen tekoon ja jättäisi musiikin ja tarjan uran niiden huoleksi jotka siitä jotakin ymmärtävät. toki hän voisi hoitaa ne aviolliset velvollisuudet kunnialla jotta theDiva voisi tyytyväisenä keskittyä uransa kehittämiseen.
toivon todella että tarja tekee läpimurtoalbumin ensikerralla eikä mitään poison covereita ole mukana vaan taiteellisti korkeatasoista pop/rok musaa jota tämä uusin ei _mielestäni_ ole sillä tasolla mitä odotin ja mihin olisi potentiaalia tarjan äänellä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244