Jhuma mikä C-lohko: Hollanti, Italia, Ranska ja Romania! Muuten yllättävän tasaiset vai onko vastaväitteitä. Ruotsilla tekee D:ssä tiukkaa kakkosijasta kun Espanja sen hoitaa...
EM-lopputurnaus-lohkot
9
538
Vastaukset
- kääkkä76
Kaikki naapuri maita tai vähintään yks toinen lohkon maa välissä - esim Saksalla kaks naapuria (Puola ja Itävalta) ja Kroatiaan pari sataa hassua kilsaa.
- Lohkomies
A: Sveitsi, Tsekki, PORTUGALI, Turkki
B: Itävalta, Kroatia, SAKSA, PUOLA
C: Hollanti, Italia, Romania, Ranska
D: Kreikka, Ruotsi, Espanja, VENÄJÄ
(isolla Suomen ed.em-vastustajat ja tulevat MM-vastustajat, ihan vaan mielenkiintosta seurata!) - lohko?
En löytäny
- Portugali Euroopan mestariksi!
Eli Englanti ei edes selvinnyt lopputurnaukseen, eli turhaan heitä sieltä lohkoista etsiikään!
Tosissaan aika mukava tuo C-lohko, ei käy romanialaisia kateeksi :D - unohtu
Portugali Euroopan mestariksi! kirjoitti:
Eli Englanti ei edes selvinnyt lopputurnaukseen, eli turhaan heitä sieltä lohkoista etsiikään!
Tosissaan aika mukava tuo C-lohko, ei käy romanialaisia kateeksi :DEnglanti ei päässytkään kisoihin.
- Tietäjä iänikuinen
A:sta Tsekki ja Portugali, B:stä Saksa ja Kroatia, C:stä Ranska ja Hollanti(!) ja D:stä Espanja ja Venäjä.
Kylä jämpti on nii!- Tietäjä iänikuinen
jollei Sveitsi saa kotihurmosta päälle ja tiputa Portugalia! Mikä voisi olla ihan mahdollista.
- veikkaajatar
A: Tsekki, Portugali. B: Kroatia, Puola. C: Italia, Hollanti. D: Espanja, Venäjä.
- Real Madrid forever<3333...
Aiheena mulla on EM-kisojen minun mielestä parhaiten pelaavat maalivahdit:)))
1.Iker Casillas
2.Ricardo
3.Buffon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249