Hei.
Eli, kaikille on ilmeisesti tuttu GTA San Andreas- peli. Olen hetken jo pelannut sitä RP servulla. Ja täytyy sanoa, että se tuntuu todellakin roolipelaamiselta, TÄYSIN. Poikkeaa hyvin paljon normaalista GTA ammu&hakkaa- tyylistä.
Nyt olisi haussa suomalaisia pelikavereita pelaamaan serverille. Meitä on jo 4 samasta kaveripiiristä pelaamassa.
http://ls-rp.com/
GTA San Andreas RP servu
6
1457
Vastaukset
- .....
Rekisteröidyin tuonne nyt. Alkukysymysten kanssa meni ainakin yli tunti, ja ensimmäinen tarinakaan ei ollut kummoinen. Pistin toisen tarinan menemään. Toivotaan, että pääsen sitten sinne...
Ja kyselisin, että minkälaisia pelaamiselementtejä tämä käyttää??- .....
Tyyppini hyväksyttiin ja hain servun. Mutta tuli seuraavanlainen ongelma eteen. Serveriin mentäessä se sanoo, että sinne pitää rekisteröityä, vaikka olenkin jo rekisteröitynyt.. Mites tästä ongelmasta selvitään??
- .....
..... kirjoitti:
Tyyppini hyväksyttiin ja hain servun. Mutta tuli seuraavanlainen ongelma eteen. Serveriin mentäessä se sanoo, että sinne pitää rekisteröityä, vaikka olenkin jo rekisteröitynyt.. Mites tästä ongelmasta selvitään??
Meininki on hyvä, tosin ajotestin haluaisin tehdä, jotta voisin ajaa laillisesti..
- ®öLLi_
JOO ILMOITELKAA SUOMAILAISET JOS OLETTE PORUKALLA PELAILUSTA KIINNOSTUNEET...
- tepa4000
miten voin pelata gta netissä tarvitaanko asennusta
- GTA SAN ANDREAS
Sun tarvitsee ladata GTA SAMP 0.3 että voit pelata san andreasia netissä. se ohjelma ei vie paljoakaan tilaa ja on helppo ladata eti googlesta samp.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997740- 1075577
- 2724811
- 494753
- 733503
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264