GTA San Andreas RP servu

Jonpla

Hei.

Eli, kaikille on ilmeisesti tuttu GTA San Andreas- peli. Olen hetken jo pelannut sitä RP servulla. Ja täytyy sanoa, että se tuntuu todellakin roolipelaamiselta, TÄYSIN. Poikkeaa hyvin paljon normaalista GTA ammu&hakkaa- tyylistä.

Nyt olisi haussa suomalaisia pelikavereita pelaamaan serverille. Meitä on jo 4 samasta kaveripiiristä pelaamassa.

http://ls-rp.com/

6

1457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Rekisteröidyin tuonne nyt. Alkukysymysten kanssa meni ainakin yli tunti, ja ensimmäinen tarinakaan ei ollut kummoinen. Pistin toisen tarinan menemään. Toivotaan, että pääsen sitten sinne...

Ja kyselisin, että minkälaisia pelaamiselementtejä tämä käyttää??

• .....

Tyyppini hyväksyttiin ja hain servun. Mutta tuli seuraavanlainen ongelma eteen. Serveriin mentäessä se sanoo, että sinne pitää rekisteröityä, vaikka olenkin jo rekisteröitynyt.. Mites tästä ongelmasta selvitään??

• .....
        ..... kirjoitti:

Tyyppini hyväksyttiin ja hain servun. Mutta tuli seuraavanlainen ongelma eteen. Serveriin mentäessä se sanoo, että sinne pitää rekisteröityä, vaikka olenkin jo rekisteröitynyt.. Mites tästä ongelmasta selvitään??

Meininki on hyvä, tosin ajotestin haluaisin tehdä, jotta voisin ajaa laillisesti..

• ®öLLi_

JOO ILMOITELKAA SUOMAILAISET JOS OLETTE PORUKALLA PELAILUSTA KIINNOSTUNEET...

• tepa4000

miten voin pelata gta netissä tarvitaanko asennusta

• GTA SAN ANDREAS

Sun tarvitsee ladata GTA SAMP 0.3 että voit pelata san andreasia netissä. se ohjelma ei vie paljoakaan tilaa ja on helppo ladata eti googlesta samp.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7740
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      272
      4811
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4753
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      73
      3503
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2798
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe