Missä kunnossa Irlannin tiestö on maaliskuun alun aikaan? Siis lähinnä onko tiet vielä liukkaita ja jäässä vai uskaltautuuko niille kapeille kärrypoluille ajelemaan.
Tiet
3
504
Vastaukset
- Dublin 4ever
Heippa,
maaliskuussa on tiet hyvin. Ei taalla paljoon koskaan noi tiet ees jaassa ole, viime talvena tais kerran tai kaks aamulla vahan olla liukasta ja sekin oli tammikuun lopulla.- vastauksesta!
Mulla on kokemusta ainoastaan kesäkeleistä Irlannissa, mutta ehkä me sitten uskalletaan varata se auto maaliskuullekin :) Oli ne tiet vaan sen verran kapeita ja ajotyylit hurjia...
- Dublin 4ever
vastauksesta! kirjoitti:
Mulla on kokemusta ainoastaan kesäkeleistä Irlannissa, mutta ehkä me sitten uskalletaan varata se auto maaliskuullekin :) Oli ne tiet vaan sen verran kapeita ja ajotyylit hurjia...
Onneks kovasti koko ajan parannetaan teita mutta monet maaseudun tiet on kylla aika vaarallisia. Mutta hiljaa hyva tulee, antaa muiden ohitella : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249