Tappelu

Kauheata oli!

Koirani (narttu dobermanni) joutui tappeluun
Rotweiler nartun kanssa. Itsellä nyt käsi murtuneena paketissa, kaksi sormea, puremat...en tiedä vakuutuksista, oma koirani oli vahingoittanut pahasti silmän ja korvia ja
kaulaa toiselta. Ihan paniikissa, tää on niin hirveää...mä maksan vaikka mitä, mutta eihän poliisit voi tulla lopettamaan koiraa?
Eläinlääkäri on jo ollut tarkastanut.

14

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukka rintaan!

Ei tuollaisesta kenenkään koiraa tulla lopettamaan. Hyvä että eläinlekuri on hoitanut
      ja paikkaillut koirat, toivottavasti myös itse
      voit hyvin? Oletan, että olet yrittänyt mennä
      tappelukseen väliin ja saanut siitä valitettavasti
      osaksesi. Ei kukaan tule lopettamaan koiraasi!

Rauhoitu, ole aivan rauhassa.

• Sisu-haukku

Miten tappelu syntyi? Oliko sinun koira vapaana ym... varmaan ratkaisee jonkin verran. En usko että voidaan tuomita lopetettavaksi jos ei ole ketään ihmistä sen koommin purrut.. Kerro tarkemmin tapahtuneesta.

• Kauheeta oli

Siis molemmat oli vapaana, pahinta oli se
      kun koirat tappeli, niin oma tyttö ei tunnistanut
      mua, vaan oli "täysin sekona"... satutin siinä
      käteni, ku yritin erottaa toisistaan niitä.
      Nyt tyty on tossa sohvalla samanlainen
      sylikoikku, kuin ennenkin.

• valitettavasti sattuu

älä huoli, se oli vaan koiratappelu, nartut
        on vaan niin raakoja. ei kukaan koiraasi
        vie, eikä muutenkaan sille tule oikeudellisia
        seuraamiksia. jos jotain tulee, niin sulle,
        ei koiralles.

• vie

Älä koskaan mene väliin! Koirasi on ollut niin
      täynnä adrenaliinia, että se olisi voinut
      vaikka tappaa sut ja dobermanni ei ole
      mikään puudeli tai pystis!!! Ota opiksesi!!!

• kauheeta oli

Kiitos vaan tuesta, lähdetään nukkumaan.
      Betadinea alkuun haavoihin ja rimadyliniä,
      mahdollisiin kipuihin ja antibiootti-kuuri
      tytölle. Kyllä se tästä taas iloksi!

Itselle ketomex 100 kipuun :)

• Sisu-haukku

kyl se siitä taas!

• Kauheata oli!

Eläilääkärikö ei lopettannut koiraa vai pitäisi poliisin tulla ihan lopettamaan mitä sekoilua sulla on jos eläinlääkäri kerran lopettannut koiraa ei poliisitkaan lopeta kokeile palokuntaa auttavat kissojakin puusta

• Sisu-haukku

Mistä saakka eläinlääkäri on tällaset asiat ratkaissut?

• kauheeta oli

Tuntuuko nyt hyvältä?
        Päivän työ tehty?

• Sisu-haukku
        kauheeta oli kirjoitti:

Tuntuuko nyt hyvältä?
        Päivän työ tehty?

Joillakin on päivätyö, mutta toisilla taas päivän työ hoituu kätevästi irvimällä täällä netskussa.. =D so sad..

• Dobberinomista

Nyt älä missään nimessä ala välttää muita
      koiria, vaan totuta heti koirasi muihin uudestaan,
      se huomaa heti, ettei kaikki ole hyökkääviä tai
      väkivaltaisia. Muista vaan, että se on perusluonteeltaan suojelukoira, se suojelee
      sinua, se suojeli nyt sua
      (väärinkäsitys, luuli sinua kohti hyökättävän), ei ole itsessään vihainen muille koirille!

• Miten koira käyttäytyy muuten vieraita koiria nähdessään? Miten reagoi uhkaan? Jääkö "pelko" päälle jne...
        Dobbereitakin on ihan joka lähtöön :), mitenkään ei voi näkemättä sanoa, että millainen koira on kyseessä ja mitä se todellisuudessa puolusti...luulen, että omaa nahkaansa ja omaa laumaansa.
        Ainut asia mikä ottaa näissä kerta toisensa jälkeen päähän on se, että vapaana pidetään koiria, jotka ei ole ns. yhtään hanskassa tosipaikan tullen. Tässä tapauksessa ei kai kumpikaan koirista. Se on laumanjohtajan tehtävä kertoa, milloin vastaantulijat ohitetaan ja milloin mennään iholle, jos mennään...koirahan ei sitä päätä, jos omistaja tekee asian eteen töitä. Ja kun on tän kokoluokan koirista kyse, niin huh huh...
        Aloittajalle siis vinkki vastaisuuden varalle. Koira kytkettynä, jos et ole varma, että vältät yhteenotot ja tappelevat koirat irti toisistaan vain takajaloista vetämällä! Kierroksilla käyvä koira saattaa purra mitä vain ja jälki on karmeaa.

• nellalta_
        muskettisopuli kirjoitti:

Miten koira käyttäytyy muuten vieraita koiria nähdessään? Miten reagoi uhkaan? Jääkö "pelko" päälle jne...
        Dobbereitakin on ihan joka lähtöön :), mitenkään ei voi näkemättä sanoa, että millainen koira on kyseessä ja mitä se todellisuudessa puolusti...luulen, että omaa nahkaansa ja omaa laumaansa.
        Ainut asia mikä ottaa näissä kerta toisensa jälkeen päähän on se, että vapaana pidetään koiria, jotka ei ole ns. yhtään hanskassa tosipaikan tullen. Tässä tapauksessa ei kai kumpikaan koirista. Se on laumanjohtajan tehtävä kertoa, milloin vastaantulijat ohitetaan ja milloin mennään iholle, jos mennään...koirahan ei sitä päätä, jos omistaja tekee asian eteen töitä. Ja kun on tän kokoluokan koirista kyse, niin huh huh...
        Aloittajalle siis vinkki vastaisuuden varalle. Koira kytkettynä, jos et ole varma, että vältät yhteenotot ja tappelevat koirat irti toisistaan vain takajaloista vetämällä! Kierroksilla käyvä koira saattaa purra mitä vain ja jälki on karmeaa.

Ja tähän vielä lisäisin, että vastaisuudessa ei yhen ainutta irtokoiraa päästetä oman koiran iholle. oman koiran kanssa teet töitä, kunnes paikallaolo on niin varma, että voit jättää sen paikalleen ja hoitaa vieraan häätämisen itse.

Joku tuolla sanoi, että koirien tappeluihin ei saisi mennä väliin, mutta tässäkin tapauksessa koiran henki oli varmasti uhattuna, ruhjeista päätellen, nartut tappelevat harvemmin tosissaan, mutta tappelut ovat sitten vakavampia kuin urosten rähinät, joissa kolhuja saa useimmiten kuitenkin vain koirien egot.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe