Äitini täyttää pyöreitä vuosia pian ja ajttelimme kerta hänelle syntymäpäivä "lahjaksi" vauva uutisista. Korttia ajattelimme sekä lahjaa. Mutta mikä olisi tälläinen tulevan mummin lahja?
tulevalle mummille
10
8404
Vastaukset
- ..................
vauvauutinen!!!
- mahdollista......
niin askarrelkaa ultrakuvasta kortti! Ja onnea paljon teille!
- oli hämmentynyt
kun sai vähän ennen 50 v. päiväänsä tietää tulevansa mummoksi. Ei ollut ihan heti iloinen yllätys.
Lahjaksi valitsisin jotain, mistä äitisi pitää, esim. season menu kahdelle ravintolassa, teatteriliput, joku äitisi harrastukseen liittyvä juttu tms. - jaana778
äitienpäivälahjaksi ostettiin mummolle pikkuinen body;) ihmetteli lahjaa ensin, mutta korjattiin että pitäähän vauvalla olla mummon luonakin jotain puettavaa...
- T-paita
tms. Onhan näitä. Ja toi body juttu oli kiva:)
- Maria aiheisella joulukortilla
Poikani toi sen minulle ja sanoi,että siinähän
se tuleva mummu hoitaa pienokaista!
Se oli ihanaa aikaa se.Toinenkin lapsi syntyi-mummunkin iloksi.
Nyt on tulossa jo kolmas erojoulu-ja kaikki kaunis on hajalla.
Mikseivät nykynuoret ymmärrä,että riitelyillään
he lyövät vain omaa lastaan ja likaavat omaa pe-
säänsä? - Mummo 60
Itse sain maailman parhaan tiedon mummoksi tulosta kauniissa rasiassa. Rasiaan oli tehty runo vauvan tulosta ja runon luenttuaan sai avata pienen paketin, jossa oli pikkuruiset valkoiset sukat. Myös isovanhempien kirja on hyvä lahja.Mummous on parasta maailmassa, mutta täytyy muistaa, että nuorilla on oma elämä jota pitää kunnioittaa. Minä olen saanut ihanan tyttären ja vävyn ja heidän pienen tytön. Kaikkia saan rakastaa ehdoitta.
- Uutismummo
Minä ainakin haluaisin syntymäpäivälahjaksi ihan jotain muuta kuin kuulla tulevani mummoksi.
Ei syntymäpäivälahjan tarvitse olla mitenkään erityisesti "tulevan mummin lahja".
Toivoisin, että lapsenlapsi ei veisi minun "päivänsankaruuttani". Olen juhlani ansainnut ja haluan olla päivän tähti.- ,,,,,,,,,,,,,
meitä on niin moneksi...
- Anonyymi
Oikeesti? 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210