Kissanpentu pois?!

-Ronsku94-

Auttakaa!
Meillä on ollut aivan ihana kissanpentu n. 2kk. Meille sanottiin että kissa on koeajalla koska äidillä on allergia. Hänellä on myös paha atominen ihottuma.Äiti on ollut aikaisemmin keväällä Espanjassa kaksi viikkoa ja hänen ihonsa parani paljon. Nyt hän oli uudestaan Espanjassa viikon ja hänen ihonsa parani.
Kun äiti tuli Espanjasta hän sanoi että kissa pitää antaa pois koska ilman kissaa hänen oli parempi olla.
Hän on kokeillut akupunkitiota, siedätyshoitoa ja vaikka mitä. Jos keksitte jotain millä kissa-allergian voi poistaa kerro ihmeessä. Kiitos etukäteen.

8

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lemmikki tai äiti

Valitettavasti tuohon ei ole parantavaa hoitoa. Joko lemmikki tai äiti lähtee talosta.

• iho ongelmista

kun on kissa allergia. mm mut kai sekinb on mahdollista.
      ennen eläimen ottoa on syytä aina tarkistaa allergiat.
      ei ole eläimelle hyväksi jatkuvat kodin vaihdot.
      mut mitäpä me ihmiset ajattelisimme kysehhän on vain eläimistä. perkele

• kuin myöhemmin

Ihmettelen, miten äitisi on antanut ottaa koeajalle kissan, kun kerran tiedätte, että hän on allerginen. Allergialla on taipumuksena pahentua. On parempi luopua kissasta (=hankkia sille myös uusi koti!!!!) nyt kuin parin vuoden kuluttua. Et uskokaan, miten pahalta se silloin tuntuisi.

• homeopatiaa..

Homeopatiassa on siedätysainetta kissalle. Otapa yhteyttä homeopaattiin ja kysy voisiko auttaa.

• Olli Lind

Minullakin on ollut kissa-allergia koko aikuisikäni eli 40 vuotta. Aina kun kävin kissaperheessä silmät kutisivat ja aivastelin hulluna. Kävin myös kokeissa, joissa todettiin kissa-allergiani, kolmen muun allergian lisäksi.

Nyt olen käyttänyt 9 vuotta nonia. Uudella vaimollani oli kaksi kissaa, jotka nukkuivat vielä sängyssämme, mutta yhtään ainutta kertaa en ole kokenut allergista reaktiota. Ja siitä on nyt jo 7 vuotta, kun muutimme yhteen.

Myöskään heinäallergiani, koivuallergiani ja huonepölyallergiani eivät aiheuta mitään oireita.

Olli

• ...

Älä valehtele jokaisella pastalla samoja loruja. Olet vain onneton omien tuotteidesi mainostaja.

• Olli Lind
        ... kirjoitti:

Älä valehtele jokaisella pastalla samoja loruja. Olet vain onneton omien tuotteidesi mainostaja.

Kerron tarinan tasan niin kuin se on. En ole puolta sanaakaan valehdellut.

On hyvin loukkaavaa väittää toisen valehtelevan, vaikka ei ole mitään näyttää asiasta toteen.

Minulla oli todistetusti kissa-allergia ja nyt elän kissan kanssa eikä oireita ole.

Olli

• lääketieteeseen

Minä ainakin luottaisin enemmän lääketieteeseen kuin mukavan kalliisiin luontaistuotteisiin. Kuuman terveys loppujen lopuksi on teille tärkeämpi kissan vai äitisi? Ja olisiko äitisi atopian hoidon lisäksi valmis sitoutumaan loppuelämäkseen muihin, vain mahdollisesti toimiviin, hoitoihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe