Auttakaa!
Meillä on ollut aivan ihana kissanpentu n. 2kk. Meille sanottiin että kissa on koeajalla koska äidillä on allergia. Hänellä on myös paha atominen ihottuma.Äiti on ollut aikaisemmin keväällä Espanjassa kaksi viikkoa ja hänen ihonsa parani paljon. Nyt hän oli uudestaan Espanjassa viikon ja hänen ihonsa parani.
Kun äiti tuli Espanjasta hän sanoi että kissa pitää antaa pois koska ilman kissaa hänen oli parempi olla.
Hän on kokeillut akupunkitiota, siedätyshoitoa ja vaikka mitä. Jos keksitte jotain millä kissa-allergian voi poistaa kerro ihmeessä. Kiitos etukäteen.
Kissanpentu pois?!
8
663
Vastaukset
- lemmikki tai äiti
Valitettavasti tuohon ei ole parantavaa hoitoa. Joko lemmikki tai äiti lähtee talosta.
- iho ongelmista
kun on kissa allergia. mm mut kai sekinb on mahdollista.
ennen eläimen ottoa on syytä aina tarkistaa allergiat.
ei ole eläimelle hyväksi jatkuvat kodin vaihdot.
mut mitäpä me ihmiset ajattelisimme kysehhän on vain eläimistä. perkele - kuin myöhemmin
Ihmettelen, miten äitisi on antanut ottaa koeajalle kissan, kun kerran tiedätte, että hän on allerginen. Allergialla on taipumuksena pahentua. On parempi luopua kissasta (=hankkia sille myös uusi koti!!!!) nyt kuin parin vuoden kuluttua. Et uskokaan, miten pahalta se silloin tuntuisi.
- homeopatiaa..
Homeopatiassa on siedätysainetta kissalle. Otapa yhteyttä homeopaattiin ja kysy voisiko auttaa.
- Olli Lind
Minullakin on ollut kissa-allergia koko aikuisikäni eli 40 vuotta. Aina kun kävin kissaperheessä silmät kutisivat ja aivastelin hulluna. Kävin myös kokeissa, joissa todettiin kissa-allergiani, kolmen muun allergian lisäksi.
Nyt olen käyttänyt 9 vuotta nonia. Uudella vaimollani oli kaksi kissaa, jotka nukkuivat vielä sängyssämme, mutta yhtään ainutta kertaa en ole kokenut allergista reaktiota. Ja siitä on nyt jo 7 vuotta, kun muutimme yhteen.
Myöskään heinäallergiani, koivuallergiani ja huonepölyallergiani eivät aiheuta mitään oireita.
Olli- ...
Älä valehtele jokaisella pastalla samoja loruja. Olet vain onneton omien tuotteidesi mainostaja.
- Olli Lind
... kirjoitti:
Älä valehtele jokaisella pastalla samoja loruja. Olet vain onneton omien tuotteidesi mainostaja.
Kerron tarinan tasan niin kuin se on. En ole puolta sanaakaan valehdellut.
On hyvin loukkaavaa väittää toisen valehtelevan, vaikka ei ole mitään näyttää asiasta toteen.
Minulla oli todistetusti kissa-allergia ja nyt elän kissan kanssa eikä oireita ole.
Olli
- lääketieteeseen
Minä ainakin luottaisin enemmän lääketieteeseen kuin mukavan kalliisiin luontaistuotteisiin. Kuuman terveys loppujen lopuksi on teille tärkeämpi kissan vai äitisi? Ja olisiko äitisi atopian hoidon lisäksi valmis sitoutumaan loppuelämäkseen muihin, vain mahdollisesti toimiviin, hoitoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070